naturistisch kanovaren

Plaats hier je oproep
Plaats reactie
corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

naturistisch kanovaren

Bericht door corien » 07 dec 2007, 12:19

Hallo Corien,

ik ben voorzitter van de NKSR (een naturistische kanoclub) en heb begrepen dat jullie een actieve club jonge naturisten zijn. Wij zijn op dit moment bezig met onze club om te kijken of we meer jongere naturisten kunnen bereiken. Want zoals in zoveel gevallen: ook bij ons worden de meeste steeds ouder en de aanwas jongeren is klein. Jammer voor onze jongeren, want die missen wel leeftijdgenoten.... Wellicht kun je ons eens onder de aandacht brengen van jullie leden. Bezoek onze website eens ( www.nksr.net) en kijk of het iets voor jullie leden is. Wellicht worden er mensen enthousiast. Een keertje meevaren kan altijd, mits je serieus interesse hebt. Ik hoor graag van je, hoe jullie hier tegenover staan.

Met vriendelijke groet,

Karine van Drunen

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

naturistisch kanovaren

Bericht door corien » 07 dec 2007, 12:20

Ik heb een mailtje terug gestuurd naar Karine met de vraag om zelf een account aan te maken voor ons forum zodat ze hier mee kan kletsen en / of vragen kan beantwoorden.

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

naturistisch kanovaren

Bericht door Bert » 07 dec 2007, 22:05

Begin september zijn ze met de kanoclub op Ostana geweest en heb ik en aantal leden leren kennen. Is wel een gezellige club maar idd wel iets ouder (tenminste de groep die er toen was). Dit zal de pret echter niet drukken.

Eduard, die tevens lid is van Ostana had ook al gevraagd of we zin hadden om een keer mee te gaan, maar door blessure van zijn kant is het dit jaar niet doorgegaan.
Kunnen altijd overleggen of we dit een keer combineren met een JAN weekend (we hebben vorig jaar al gecanoed) of dat we gewoon een keer een oproep plaatsen voor gegadigden.

Gebruikersavatar
Nieck
Berichten: 668
Lid geworden op: 23 jun 2006, 23:56

naturistisch kanovaren

Bericht door Nieck » 07 dec 2007, 22:23

Nou, kanoën vind ik leuk om te doen. Als we een keertje met een aantal mensen gaan kanoën, dan gaat deze jongen mee mits hij kan.
(moet het wel warm weer zijn he)

Groeten, Nieck

Plaats reactie