flevo 19 jan

Plaats hier je oproep
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marieke
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 mei 2006, 18:46

flevo 19 jan

Bericht door Marieke » 16 jan 2008, 10:46

Hoi ,
zijn er zaterdag nog meer mensen op Flevo?
ik ( met wat anderen) ga op een kind vriendelijke manier even genieten van de sauna -
kinderen kunnen dan lekker zwemmen en Steph kan dan een proefje nemen van zo'n zweethok:)

Marieke

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

flevo 19 jan

Bericht door Wendy » 16 jan 2008, 17:22

jammer dat Flevo zo ver weg is (voor jou ook!?) anders had ik het overwogen. Wellicht dat Karin in haar huisje is en zin heeft om te gaan zwemmen?
Komen jullie anders een keer in Gennep zwemmen op zaterdag vanaf 17.00 uur? Is wel laat natuurlijk met een kleintje.. als je dan ook nog terug moet helemaal. Of je moet blijven slapen, maar we hebben nu maar 1 extra matras.
We hebben het met Tristan nog niet geprobeerd en nu is hij ook iets te onrustig door allerlei veranderingen, dus niet te veel uitspattingen erbij ;)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

flevo 19 jan

Bericht door Karin » 17 jan 2008, 05:36

[QUOTE=Wendy;10949]Wellicht dat Karin in haar huisje is .... [/QUOTE]

De ironie van deze zin.... al kon jij dat niet weten...

Ik zal het zo even wat uitgebreider uit de doeken doen in het draadje op het vriendendeel (...over Ka...), maar nee, ik zal zaterdag niet in mijn huisje zijn. En gisteren, vandaag en morgen niet, en zondag en maandag niet en eigenlijk gewoon nooit meer, want mijn huisje is dinsdagavond een beetje nogal erg afgebrand...
Met mij alles oké.

Veel plezier Marieke! En als ik er wel was, was ik graag mee gaan zwemmen, donderjagen met de kinders en bijkletsen!

Gebruikersavatar
Marieke
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 mei 2006, 18:46

flevo 19 jan

Bericht door Marieke » 20 jan 2008, 09:37

we hebben een heerlijke dag gehad. de kinderen waren helemaal kapot aan het eind. Marcel , met dochter en Jan waren ook meegegaan. heerlijk gezellig. een tijdje een prive zwembad gehad. Dylan is 'vergeten' even de sauna in te gaan. Stephanie heeft het een paarr keer uitgeprobeerrd en na een minuutje weer eruit. om vervolgens even laterr uit haarzelf weer een poging te wagen.
of dat om de sauna ging of het douchen erna is nog de vraag.

laatste sauna ronde waren de vaste bewoners heerlijk aan het roddelen.....
twee branden in een weekend.... ;)

en de helft van de bungalows tegenover het zwembad zijn al verkocht.

wat je allemaal hoot op zo'n weekend:):)

Liefs Marieke

p.s denk dat we eind februari weer een dagje heen gaan. een heerlijke plek om te ontspannen vooral omdat de kinderen het zo heelijk naa hun zin hebben en zichzelf kunnen vermaken.

marijnD
Berichten: 43
Lid geworden op: 14 apr 2007, 10:01

flevo 19 jan

Bericht door marijnD » 20 jan 2008, 11:26

Leuk zeg dat je je zo vermaakt hebt.
Voor mij is Flevo niet ver maar hopeloos onbereikbaar :( of heb ik het dan mis?

Plaats reactie