proefpersonen stoelmassage gezocht!

Plaats hier je oproep
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Wendy » 06 feb 2008, 20:12

Een beetje aan de vroege kant, maar... ik zoek (maar liefst 100!) proefpersonen om mijn diploma stoelmassage bij Touch Pro te kunnen halen.
En wel vanaf maart tot ongeveer juli.
Wellicht kan ik tussentijds een keer de stoel (en ook wel eens een keer de massagetafel natuurlijk voor de liefhebbers) meenemen op een weekend (wel handig als de weekenden dan een keer ingevuld worden op de site zodat ik kan plannen wanneer ik waarheen kan :rolleyes: ;) ), maar ik wil ook thuis oefenen, dus als je zin hebt om een energie-gevende drukpuntmassage (helaas wel over de kleding heen, wordt vaak op werkplekken gegeven vandaar) te ontvangen tegen een vrijwillige bijdrage dan ben je meer dan welkom hier (= in Molenhoek onder Nijmegen) .
Ik wil een lijst maken met mensen die dit graag willen (laat ff je mailadres via een pb-tje achter) en dan later persoonlijk afspraken maken.
Oke, ik hoop op reacties..

Groetjes,
Wendy

marijnD
Berichten: 43
Lid geworden op: 14 apr 2007, 10:01

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door marijnD » 06 feb 2008, 22:32

hi wendy reactie heb je op je PB.

groet,
marijn.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Karin » 07 feb 2008, 00:56

*meldt zich*

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Wendy » 07 feb 2008, 19:56

He Karin en Marijn,

Dank voor jullie snelle aanmeldingen!
Zo krijg ik goede hoop dat ik mijn proefmassages ga halen binnen de tijd die ervoor staat. En nog wat creatieve plannetjes zoals op een JAN-weekend en andere lokaties gaan staan gaan ook wel helpen denk ik.
Hoe denkt de activiteitencommissie over de stoelmassage op een JAN-weekend? Zal ik zelf contact opnemen met de betreffende terreinbeheerders of willen jullie dit liever doen?
Wanneer worden de terreinen vermeld in de agenda??? (aah.. toe.. ben nieuwsgierig (vast meer mensen) en kan in mijn steeds drukker wordende agenda gaan plannen wanneer ik evt. kan komen).

Groetjes,
Wendy

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Karin » 09 feb 2008, 12:14

Ik had het er gisteren met Brenda nog over, dat dat inderdaad snel moet, en eigenlijk al vermeld had moeten zijn...

Met een beetje geluk staat het dit weekend op het forum, en komende week ergens zal ik het ook op de site zetten.
Nu nog even héél druk met overwegen wat mijn volgende woonhuisje wordt, en die knoop moet maandag doorgehakt worden. Valt niet mee! Pffff

Wat betreft de stoelmassage op terreinen... misschien handig om dat via de AC te doen, om het af te kunnen stemmen op de activiteiten.

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Wendy » 09 feb 2008, 22:06

Karin,

Dank je voor de info.
Succes met het organiseren van een mooi (en hopleijk veilig) nieuw woonplekje!

Wat betreft het masseren op weekenden; wat mij betreft hoeft het geen strak programma te zijn waarin ik masseer met vaste tijden enzo.. kan me voorstellen dat ik een soort globale tijd aangeef waarin ik wil masseren en dat ik dan een intekenlijst neerleg. Dus kan ook bv. een paar keer korter per dag ofzo (kan gemakkelijk omdat de massages 15 minuten per stuk duren). Afhankelijk van de tijden van de georganiseerde hoofdactiviteit natuurlijk. Ik zie het zelf ook niet echt als een subactiviteit (maar zo kun je het natuurlijk wel zien), maar meer iets wat er dan ook is en waar vrijwillig aan deelgenomen kan worden. Wel fijn als er vrijwilligers zijn, anders sleep ik voor niks met die stoel..

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Maarten de Vries » 14 feb 2008, 07:56

Hoi Wendy,


Je en PB gestuurd

Groetjes Maarten

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Anja » 16 feb 2008, 10:44

en NU wil ik het weten! Wat is in vredesnaam een PB?!

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Marc » 16 feb 2008, 10:59

Is hetzelfde als een PM :-) *grin

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Eilko » 16 feb 2008, 12:08

[QUOTE=Marc;11186]Is hetzelfde als een PM :-) *grin[/QUOTE]

PB = Prins Bernhard
PM = Prins Maurits

/Eilko.

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Marc » 16 feb 2008, 14:11

PA = Prins Albert, maar das geleuf ik toch weer heel wat anders :)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Karin » 16 feb 2008, 15:40

Arme Anja, ik zal je wel even helpen hoor...

PB = Privé Bericht
PM = Private Message

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Marjoleine » 16 feb 2008, 19:54

Wendy... ik stuur je ook wel ff een PB.. maar ik weet niet hoe dat moet??
Ik zoek t wel ff uit...

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Anja » 16 feb 2008, 20:15

Hee dank je Ka! ;-) Enne...jullie vertellen dit niet aan Erik anders begint ie me uit te lachen...en zeggen dat ik ook ben blijven steken bij de 4-kleuren balpen (dit wordt wel heel erg off topic:o dus ik hou er nu over op hahaha).

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Karin » 16 feb 2008, 20:48

Erik... Erik... Dat is toch die man wiens mobieltje overal is, behalve bij hem? Enne, diezelfde man die niet eens een profiel heeft op dit forum?
Waar maak je je druk over... ;)

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Wendy » 17 feb 2008, 08:39

ik had gisteren al een berichtje willen posten (wat toen niet lukte omdat ik weer eens op een verkeerd knopje drukte zodat ik helemaal uit het JAN-scherm gegooid werd :( en ff geen zin meer om opnieuw te beginnen), zo van:
'He!! mijn draadje gebruiken voor al die onzin :confused: ;) ', maar dan wel mooi mijn oproepje steeds bovenaan..

Ik kan over een tijdje een keer bij mijn laatste werkgever ex-collega's gaan masseren, leuk om zo steeds op andere plekken te staan al in mijn 'proeftijd' ;)

Marjolein, een pb stuur je door op iemands naam te klikken in de ledenlijst of door direkt naar je private message box te gaan (rechtsboven, onder ' Welcome, Marjolein'). Ik zal je er even 1 sturen anders..

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door TuuronTour » 18 feb 2008, 22:52

Op welke dagdelen kan/wil je oefenen, Wendy? Handig voor Jantjes om hier even te kunnen opzoeken als ze weten dat ze een keer in de buurt komen.

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Wendy » 19 feb 2008, 08:26

Het vervelende is dat ik dat toch al duidelijk had willen hebben, ware het niet dat we gestopt zijn na een tijdje proberen met de kinderopvang van ons zoontje, omdat het gewoon (nog) niet lukt momenteel en ik dus thuis nu niet de rust heb om te masseren (dus ook het 'echte' werk). Nu is het natuurlijk wel gemakkelijker om stoelmassages van een kwartier tussendoor te doen en ik ga op zoek naar een oplossing, zodat ik hopelijk bv. 2 halve dagen per week ter beschikking heb of misschien in het weekend af en toe.
Ik laat weten als ik meer duidelijk heb.. en het is sowieso pas vanaf over een paar weken.

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Wendy » 06 mar 2008, 22:08

Oke, meer duidelijkheid nu:

een aantal mensen hebben al aangegeven geinteresseerd te zijn in een proefmassage.
Nu schoot me vanavond een plannetje te binnen en 1 van de mensen die me gemaild heeft gaf tevens een mooie aanzet dat precies binnen dat plannetje zou kunnen passen.

Misschien is het namelijk leuk om een keer op bv. een zaterdagmiddag/-avond bij mij thuis af te spreken met een aantal Janners tegelijk (ook voor jullie gezellig dan als ik met de massages bezig ben of even met mijn kleine mannetje voordat hij naar bed gaat) en dat we wellicht daarna in Gennep (18 minuten hier vandaan) naturistisch gaan zwemmen (is van 5 tot 9, maar ik stel me voor dat we dan rond half 7 gaan, om wat tijd te hebben hier en tot 7 uur kun je daar naar binnen).
En wie weet bevalt zo'n massage-natu-zwemcombi wel zo goed dat het voor herhaling vatbaar is. Ik zal me dan wel een beetje ongezellig aan een soort schema moeten houden, omdat er anders weinig gemasseerd wordt.
De datum die 1 van de geinteresseerden noemde, is zaterdag 22 maart.
Dus, als meer mensen dit een leuk idee vinden, laat het me weten, dan kijk ik of het door kan gaan.

Groetjes,
Wendy

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Maarten de Vries » 07 mar 2008, 09:17

Leuk idee, alleen is dat mijn Lucas weekend. Dus ben ik er niet bij. Maar laat andere dat niet tegen houden. Het is trouwens ook het Paas weekend. Gaat het zwemmen in Gennip dan door?

Groetjes,

Maarten

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Karin » 07 mar 2008, 10:11

Leuk idee!
Goed plan!
Ik kan dan!
En ook erg leuk om weer eens naar Gennep te gaan. :)

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Eilko » 09 mar 2008, 17:39

Ik kan jullie de massage echt aanbevelen! Afgelopen weekend heb ik m ondergaan, en ik vond t prima :)

/Eilko

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Wendy » 09 mar 2008, 21:08

Dank je Eilko ;-)

Oke, wat mij betreft staat de 22e om hier een aantal Janners in de stoel te masseren alvorens naar Gennep te vertrekken. Zorg ik voor een grote pan pasta oid zodat er geen rammelende buiken naar Gennep gaan (hoewel de catering; lees: friet enzo daar weer voorzichtig gestart is).

Ik maak hier maar vast een lijstje met degenen die nu aangeven mee te willen doen/gaan:

* Karin
* Eilko ? (aangezien hij het nu zonder fiets moet stellen in Emmen)
* Tuur ? (die met het idee van de 22e kwam..)
* ?
* ?
* ?



En nee, voorlopig solliciteer ik niet naar een plekje in de activiteitencommissie ;-)

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Wendy » 15 mar 2008, 08:29

Ik gooi er nog een keer een oproepje tegenaan..
Wie wil er volgende week zaterdag (de 22e) gezellig mee naar Gennep (zwemmen en sauna) en vantevoren (vanaf 's middags 2 of 3 uur, afhankelijk van het aantal personen) een proef stoelmassage ontvangen en een hap mee eten hier?

Groetjes,
Wendy

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Bert » 16 mar 2008, 02:29

een massage wil ik wel hebben, maar weet nog niet of dat ik de 22ste kan.
Heb mogelijk 's avonds een etentje.
Mocht ik wel kunnen, dan laat ik je t weten!
heb je 06

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Wendy » 17 mar 2008, 15:29

He Bert,

Ik zou het leuk vinden als je ook kunt komen, ik hoor of lees het wel..
en anders een hele mooie avond gewenst ;-)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Karin » 18 mar 2008, 09:04

Nou Wendy... ik meld nog even dat ik het nog niet zeker weet.
Heb ontdekt dat soms 1 activiteit per dag momenteel al te veel is, en 's ochtends mag ik een paar uurtjes leidster zijn bij mijn oude Scoutinggroep.
Of ik denk het daarna nog te trekken om naar jou te rijden, moet ik ter plekke inschatten (want ik moet daarna natuurlijk ook weer terug).
Ik gok dat Gennep sowieso teveel gevraagd is...

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Bert » 23 mar 2008, 23:59

Was helaas niet in de gelegenheid om te komen.
had 's avonds een etentje en een suprise party die erg geslaagd was!

Zal eens kijken wanneer het eens kan

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Wendy » 24 mar 2008, 08:17

Lijkt me leuk ;-)
Wil sowieso nog eens een keer het plannetje met de combi proefmassage-Gennep op zaterdagmiddag/avond binnenkort een keer op het forum gooien, hopen dat er dan meer animo is.
Van het weekend liep hier de actie 'bij het ophalen van een fiets, gratis massage'.. dat liep wel storm, aangezien hier maar liefst 1 vergeten fiets stond :D

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

proefpersonen stoelmassage gezocht!

Bericht door Eilko » 24 mar 2008, 17:02

Helaas is de fiets nu weer veilig thuis, dus voorlopig reizen deze twee proefkonijnen niet weer naar het zuiden af...

/Eilko

Plaats reactie