Leeftijd- en regiogenoten?

Plaats hier je oproep
Plaats reactie
Deskriuwer
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 nov 2006, 14:22

Leeftijd- en regiogenoten?

Bericht door Deskriuwer » 16 apr 2008, 21:19

Hallo allemaal,
ik vraag me af of er ook mensen van rond mijn leeftijd in mijn buurt wonen, die naturistisch ingesteld zijn. Op de één of andere manier zijn ze moeilijk te vinden.
Ik ben 27 jaar en woon in Friesland. Met 1 vriend ga ik wel eens naar naaktrecreatieterreinen (kan heel goed bij het Sneekermeer en in Leeuwarden op het www.strandje.nl). Soms ga ik ook wel eens alleen. Maar heel graag zou ik vaker gaan, maar liefst samen met anderen.
M.a.w. ik wil meer naturisten leren kennen!! Lid worden van een vereniging doe ik alleen niet zo snel en ik weet ook niet of ik heel erg behoefte heb aan georganiseerde uitjes. Gewoon lekker naakt recreeren/zwemmen is voor mij prima.
Een heel verhaal, maar de vraag lijkt me duidelijk :).
Graag hoor ik reacties! Groeten, Hans!

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Leeftijd- en regiogenoten?

Bericht door corien » 17 apr 2008, 09:34

Hoi Hans ,
Ik kan zo niemand bedenken die bij jou in de buurt woont maar ik ken ook niet iedereen die lid is ....
Een aantal jaar geleden heb ik in Friesland gewoond en toen ging ik vaak naar het Sneekermeer. Fijn strandje hoor ! Nu woon ik wat te ver weg om er zomaar een keertje heen te gaan. Ik weet wel dat JAN dit jaar gaat kamperen in Friesland ( zie agenda voor meer info ) en je kan altijd vrijblijvend langskomen om eens kennis te maken. We zijn een heel relaxed clubje en het is niet verplicht om mee te doen aan alle georganiseerde activiteiten ....

groetjes Corien

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

Leeftijd- en regiogenoten?

Bericht door Marc » 17 apr 2008, 11:14

Het leuke van lid worden van een vereniging is dat je wat mensen leert kennen, ook uit jou omgeving waar je mee kan afspreken buiten de agenda om. :-)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Leeftijd- en regiogenoten?

Bericht door Karin » 18 apr 2008, 09:07

[QUOTE=Deskriuwer;11733]... ik weet ook niet of ik heel erg behoefte heb aan georganiseerde uitjes.[/QUOTE]

Daar kom je natuurlijk maar op 1 manier achter.... (enne, zo georganiseerd zijn we nou ook weer niet... ;))

[QUOTE=Deskriuwer;11733]Gewoon lekker naakt recreeren/zwemmen is voor mij prima.[/QUOTE]

Dat is denk ik toch ook wat we juist voornamelijk doen op zo'n 'georganiseerd' weekend, en niks van wat er wel georganiseerd wordt is verplicht hoor.

Ik zou zeggen: doe gewoon eens gek en ga een keertje mee. Dat kan 1 keer zonder gelijk lid te worden. Dan weet je het zeker.

Plaats reactie