ALB-terrein Ankeveen

Plaats hier je oproep
Plaats reactie
FNH
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 feb 2008, 17:54

ALB-terrein Ankeveen

Bericht door FNH » 09 mei 2008, 12:34

Hallo mensen,

Is hier iemand goed bekend bij het naturistenterrein van de Amsterdamse Lichtbond bij Ankeveen ('de Molen')?
Ik wil er wel eens een kijkje gaan nemen nu het mooi weer is geworden, maar in m'n eentje vind ik het niks (meer)... anyone? :)

groetjes!

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

ALB-terrein Ankeveen

Bericht door corien » 09 mei 2008, 21:28

We zijn er vorig jaar met een stel mensen geweest en ik moet zeggen dat ik het een leuk terrein vond ! Martijn was ( en misschien is ) er lid dus die kan je nog veel meer vertellen !

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

ALB-terrein Ankeveen

Bericht door Marc » 09 mei 2008, 22:35

Weet iemand ook hoe je er moet komen op de fiets vanuit Amsterdam? Martijn aankijk?

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

ALB-terrein Ankeveen

Bericht door Maarten de Vries » 10 mei 2008, 09:49

Behalve Martijn kan ik het jullie intussen ook vertellen. Ben vorig jaar ook daar ook lid geworden.

Het fietsen vanuit Amsterdm is heel eenvoudig (behalve dan misschien fysiek)

Je neemt de procenciale weg Diemen-Weesp- Bussum/Hilversum.

Voorbij de afslag naar Nederhorst den Berg kom je dan vanzelf in een bocht een mooie molen aan je recherhand tegen. Daar de parkeerplaats op. Daar vind bij het water (aan de kant van de molen) een aantal roeibootjes liggen.

Je kunt daar een bootje pakken en je kunt maar 1 kant op roeien dus dat ik ook makkelijk. Na plus/minus 5 minuten roeien zie je vanuit de molen gezien aan je linker hand een klein haventje/aanleg steiger met een hek. (Het is na een kuispunt van water). Daar aan land en je bent er.

Veel plezier.

Groetjes,

Maarten

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

ALB-terrein Ankeveen

Bericht door Marc » 10 mei 2008, 10:26

Hoeveel km zou dat zijn?

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

ALB-terrein Ankeveen

Bericht door Maarten de Vries » 12 mei 2008, 23:45

Vanaf Weesp minder dan 10 km. Maar als je een route planner op internet zoek kan die je het ongetwijfeld exact vertellen.

Plaats reactie