Nieuwe sauna, wie gaat er mee?

Plaats hier je oproep
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Nieuwe sauna, wie gaat er mee?

Bericht door Eilko » 18 sep 2008, 08:07

Afgelopen week hoorde ik van Wendy dat er een nieuwe sauna op de Veluwe was: de Veluwse Bron. Eigenlijk heb ik wel zin om daar eens heen te gaan. Wie gaat er mee?

Mijn voorstel is om zondag 28 september naar die sauna te gaan.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Nieuwe sauna, wie gaat er mee?

Bericht door Karin » 18 sep 2008, 08:50

Tja.... er staat in de agenda alleen maar 'saunadag' zie ik, maar we (AC) hadden De Veluwse Bron ingepland staan voor dit jaar.
26 oktober dus, aangezien de andere saunadag is weggevallen (of was er geen andere saunadag? het is nog vroeg...).

Is dat ook goed? Of moet het echt eerder...? :)

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

Nieuwe sauna, wie gaat er mee?

Bericht door Marc » 18 sep 2008, 10:30

Ik zit in het buitenland zondag 26 oktober, dus volgende week zondag klinkt (onder voorbehoud) erg lekker :-)

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Nieuwe sauna, wie gaat er mee?

Bericht door Bert » 19 sep 2008, 20:05

Kan niet mee, maar ben er al geweest als proefpersoon om de sauna te testen:D
Is een leuke sauna, erg groot met veel verschillende accommodaties.
Let wel op de hamam... er vallen hete druppels van het plafond:mad: (tenzij het verholpen is.
Ze hebben 3 verdiepingen en een buiten dorp en de vijver was lekker om na de wild-uitkijksauna in af te koelen.
Keuken was toen een zooitje, ze konden een groep van 200 man niet eens aan (hebben de keuken 45 min dicht gehad)
Maar denk dat het nu wel allemaal goed zal lopen.

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Nieuwe sauna, wie gaat er mee?

Bericht door Anja » 21 sep 2008, 18:14

Wild-uitkijksauna??:eek: Wasdatdan? Een sauna waarbij je heel wild moet kijken??:confused:

En 200 man is best veel...als je met zn 2n staat;) kweenie hoe groot de keukenbrigade en de kudde sleepgeiten zijn?

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Nieuwe sauna, wie gaat er mee?

Bericht door Wendy » 21 sep 2008, 21:18

He Eilko,

toch een oproepje geplaatst? ik dacht dat je misschien je hoofd (of toch juist wel dus kennelijk!) er niet zo naar had staan.
Het lijkt er echter op dat er niet zo veel mensen kunnen (hoorde ik vandaag van een aantal al op Achter ut Huus), dus misschien uitkijken naar een andere datum? Een andere sauna kan ook natuurlijk (Die nieuwsgierigheid bevredig ik wel een andere keer), want deze is wel aan de dure kant, wat mensen weg kan houden.
Nou ja, even afwachten dan maar? (het kan zijn dat het door mij komt dat er weinig gereageerd wordt, want ik ben verdomd goed blijkt uit empirisch onderzoek in het uitpikken van verkeerde data om iets te organiseren :confused:).

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Nieuwe sauna, wie gaat er mee?

Bericht door Eilko » 21 sep 2008, 22:26

De begrafenis was afgelopen vrijdag, en met het 'aansluitende weekend' bedoelde ik eigenlijk dit weekend.. Ik denk dat de komende week alles gewoon weer z'n gangetje zal gaan. (Voor de anderen: Mijn oma (93) is vorige week overleden, na een half jaar ziekenhuis/verpleeghuis. Ze had een nekwervel gebroken, en het genezingsproces heef te veel van haar gevraagd..)

Als er bijna niemand kan en bovendien die sauna al geprikt was voor een geplande JAN sauna-dag, dan moeten we misschien zowel tijd als plaats aanpassen :) Of gewoon wachten tot het eind oktober is... Maar dat duurt nog zo lang :(

/Eilko.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Nieuwe sauna, wie gaat er mee?

Bericht door Karin » 23 sep 2008, 12:59

Eh... wat betreft dat we die sauna al geprikt hadden staan... hierin heb ik wellicht een beetje voor mijn beurt gepraat... ;)

Eerst stonden er 2 saunadagen eind dit jaar, maar dat is er na de wijzigingen nog maar eentje. En op dit moment lijkt het erop dat dat NIET de Veluwse Bron gaat worden.

Overigens wil ik daar zelf nog wel graag een keer heen, maar a.s. zondag komt mij (ook) niet uit.

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Nieuwe sauna, wie gaat er mee?

Bericht door Eilko » 23 sep 2008, 19:37

Het blijkt dat er veel meer mensen niet kunnen dan wel, aanstaande zondag. Ik krijg zelf ook allerlei alternatieven voor die dag, dus laat ik mijn voorstel vallen.. Misschien een volgende x beter :)

/Eilko.

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Nieuwe sauna, wie gaat er mee?

Bericht door Bert » 01 okt 2008, 21:39

Eilko,
alsnog gecondoleerd met het overlijden van je oma.

Plaats reactie