Naakt modellen gezocht voor fotografieserie, eindexamen student

Plaats hier je oproep
Plaats reactie
Ever
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 okt 2008, 15:44

Naakt modellen gezocht voor fotografieserie, eindexamen student

Bericht door Ever » 21 okt 2008, 15:55

Beste Iedereen,

Laat ik mij even voorstellen. Ik ben student aan de Fotoacademie te Amsterdam. Ik zit in het eindexamenjaar en studeer mode. Ik doe erg veel modefotografie, maar ben de laatste tijd erg geinteresseerd in naaktfotografie.
werk van mij kun je zien op:

http://www.flickr.com/photos/eddievervloet

U kunt dezelfde qualiteit verwachten. Mbt tot belichting etc. Er zal zeer waarschijnlijk ook een visagist zijn en een fotogafieassistent.
Soms ook een kledingstylist (hangt van het model af)

Zou je het leuk vinden om een mooie naakt foto van jezelf te hebben mail mij dan op: evervloet@gmail.com

Ik ben op zoek naar:

- Mannen: Mooi lichaam, goede proporties, mag zeker met gespierd lichaam maar mag ook zonder spieren of met minder spieren. een beetje rondingen mag ook en een beetje mager mag ook, maar niet TE rond of TE mager. Ook niet TE jong, liefst tussen 20-38 jaar.

- Vrouwen: Hetzelfde verhaal eigenlijk. Goede mooie proporties, het liefst lange benen, mag met iets met rondingen, maar mag ook slank. Niet TE rond of TE mager. borsten, cup A,B,C. Graag even je maten doormailen! Evt voor de stylist. Liefst tussen de 20-37 jaar.

Heb je interesse mail mij dan!

Groetjes,

Eddie

Ever
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 okt 2008, 15:44

Naakt modellen gezocht voor fotografieserie, eindexamen student

Bericht door Ever » 21 okt 2008, 15:57

De shoots zullen plaatsvinden in de studio van de Fotoacademie op de korte prinsengracht te Amsterdam

Groetjes, Eddie

Gebruikersavatar
Robbert65
Berichten: 199
Lid geworden op: 03 mar 2008, 17:30

Naakt modellen gezocht voor fotografieserie, eindexamen student

Bericht door Robbert65 » 22 okt 2008, 21:53

Ik heb even gekeken, mooi werk Eddy!

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Naakt modellen gezocht voor fotografieserie, eindexamen student

Bericht door Maarten de Vries » 23 okt 2008, 09:53

Maar zoekt wel weer de modellen maatjes. Hoort naar mijn idee niet bij het naturisme thuis

Gebruikersavatar
Internet Commissie
Vriend(in) van JAN
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 aug 2007, 10:40

Naakt modellen gezocht voor fotografieserie, eindexamen student

Bericht door Internet Commissie » 23 okt 2008, 10:12

Voor deze oproep is toestemming gevraagd door Eddie, en deze is door de secretaris verleend.
Gepost door Marc v G

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Naakt modellen gezocht voor fotografieserie, eindexamen student

Bericht door Karin » 23 okt 2008, 17:07

En diezelfde secretaris vindt fotoshoots leuk (heeft de ervaring geleerd), maar ik zal wel weer te rond zijn. :(

Overigens, erg grappig, loop ik gisteren de wachtkamer van de praktijk van een ons aller bekende smoelSmidt binnen, welk tijdschrift zie ik als eerste in het leesrek staan? Specifiek díe Living waar Maarten en ik in ons blote nixie instaan. Grappig. :)

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

Naakt modellen gezocht voor fotografieserie, eindexamen student

Bericht door Lindsay » 23 okt 2008, 18:34

ik val dan ook af. volgens mij komt alleen Brenda onder die voorwaarden als vrouw in aanmerking...hahaha....:D

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Naakt modellen gezocht voor fotografieserie, eindexamen student

Bericht door Karin » 24 okt 2008, 09:07

Ik val helemaal niet af, ik kom eigenlijk vooral áán de laatste tijd! Oh hoe fout!! Straks kunnen jullie me wegrollen... Hahaha (ahum)

Hee maar Linds, vlak onze Anja en Marjoleine en Diable en Wendy en KarinS niet uit! (niemand vergeten nu... ai...) Allemaal dames die niet gezegend zijn met de mooie zachte rondingen die wij wel hebben. Lekker puh-her-de-puh!! :p

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Naakt modellen gezocht voor fotografieserie, eindexamen student

Bericht door Marjoleine » 24 okt 2008, 10:04

eeh... dankje....

Ik heb idd..een goed figuur... ahum....al zeg ik het zelf...

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Naakt modellen gezocht voor fotografieserie, eindexamen student

Bericht door Maarten de Vries » 24 okt 2008, 12:22

[QUOTE=Internet Commissie;14285]Voor deze oproep is toestemming gevraagd door Eddie, en deze is door de secretaris verleend.
Gepost door Marc v G
[/QUOTE]

Ik vond niet dat deze oproep hier niet mocht staan hoor. Alleen dat het niet zo veel met naturisme te maken heeft.

Het mooie van naturisme vind ik o.a. dat zoveel mensen zich er lekker thuis en bloot voelen. Groot/klein, dik/dun, wit/zwart, blond/rood.

Groetjes Maarten

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Naakt modellen gezocht voor fotografieserie, eindexamen student

Bericht door Karin » 24 okt 2008, 12:40

Ik ben het eens met Maarten, maar ik denk wel dat naturisten de aangewezen groep zijn om tussen te zoeken als je naaktmodellen zoekt. Die mensen hebben tenslotte minder moeite met naakt dan 'textilisten'.
Vandaar ook dat ik (en hopelijk andere JAN-ners ook, anders hoor ik het graag) het prima vind als hier (niet-dubieuze) oproepen staan voor naaktmodellen.

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Naakt modellen gezocht voor fotografieserie, eindexamen student

Bericht door Wendy » 24 okt 2008, 16:55

;-) ik zit er inderdaad aan te denken om gehoor te geven aan de oproep (zelfs of juist in deze rottijd voor me). Wel even zien of het allemaal organisatorisch te regelen is.

TIs weer ff wat anders zo qua afleiding..

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Naakt modellen gezocht voor fotografieserie, eindexamen student

Bericht door Anja » 24 okt 2008, 18:55

Geen!! mooie zachte rondingen?? Ik??!!:eek: Pfff...het Sonja-alarm is alweer afgegaan...dus dat wordt weer saaie japanse mix en brocoli en kiwi's...zucht...opkikker...
Maarruh...niet in bezit van lange benen, en "te" oud voor de voorkeur van deze meneer dus vandaar dat ik verstek laat gaan;), kan wel een poosje mn buik inhouden alst nodig is hahaha

Gebruikersavatar
Vanessa
Berichten: 178
Lid geworden op: 08 aug 2007, 14:41

Naakt modellen gezocht voor fotografieserie, eindexamen student

Bericht door Vanessa » 24 okt 2008, 19:42

weten jullie wat ik vind..

Dat we met zijn allen moeten reageren... dan ziet hij hoe divers het naturisme is..en misschien kunnen we gezellig met zijn allen op de foto... zonder dat er dan een JANner mist die de foto moet maken.

Ik heb al gereageerd...

En het belangrijkste is toch DE UITSTRALING die iemand heeft.... figuur zegt niks over innerlijk!!!

UCH ik heb gezegd.. hihi

Gebruikersavatar
Robbert65
Berichten: 199
Lid geworden op: 03 mar 2008, 17:30

Naakt modellen gezocht voor fotografieserie, eindexamen student

Bericht door Robbert65 » 24 okt 2008, 20:41

Anja, vis je nu naar complimentjes?????? :D

Niet te bescheiden hoor, draag het JAN vaandel voor je uit met trots en vergeet niet dat zo'n vaandel voor je buik de spieren toch wel aanspant :D

Vanessa, Goed dat je dat doet! en je hebt helemaal gelijk! Uitstraling komt van binnenuit....

Plaats reactie