Jonge naturisten gezocht.

Plaats hier je oproep
Plaats reactie
Leen
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 jan 2009, 17:20

Jonge naturisten gezocht.

Bericht door Leen » 13 jan 2009, 17:32

Hallo allemaal,
Laat ik mij even voorstellen. Ik ben Leen, de maker van Gan Eden, een website voor christen-naturisme en organisator van activiteiten voor naturisten die christen zijn en/of die met geloof zijn opgegroeid.
Afgelopen week ben ik benaderd door Lieneke de Groot.
Zij is programmamaakster bij de EO van het TV-programma JONG.
Dit jongerenpramma gaat over diverse levensstijlen van jonge mensen tussen de 16 en 32 jaar.
Momenteel is Lieneke op zoek naar jonge naturisten.
Aangezien ik helaas de jonge leeftijd voorbij ben, kom ikzelf niet meer aan bod.
Ik heb haar beloofd om op zoek tegaan naar jonge naturisten.
Zouden jullie van JAN er wat voor voelen om aan dit programma mee te werken ?
Mogelijk willen ze ook op een naturistenlocatie filmen, maar dat zal heel netjes gefilmd worden,
zodat er geen beelden te zien zullen zijn van de edele delen. (ja, het is toch de EO !)
Ik hoop dat jullie het aandurven en leuk vinden.
Zelf vind ik dat het hoogtijd is voor wat positieve aandacht voor het naturisme vanuit de jongere hoek.
Het naturisme vergrijsd momenteel en er is veel onkunde betreffende het naturisme.
Daarom is een positief geluid (en beeld) van jonge naturisten wel op zijn plaats.
Voor het programma zoekt ze niet speciaal christenen. Dus als die er bij jullie ook tussen zitten is dat alleen maar leuk meegenomen.
Als jullie ermee accoord gaan of nog vragen hebben kunnen je mij mailen

molenaarleen@hotmail.com

Ik hoop z.s.m. wat van jullie te horen.

Hier een link naar het TV-programma JONG : www.eo.nl/jong

Groetjes van Leen
**www.ganeden.nl**

Wilhelm
Berichten: 78
Lid geworden op: 01 jun 2006, 20:25

Jonge naturisten gezocht.

Bericht door Wilhelm » 14 jan 2009, 11:33

Hai Leen,
Misschien kun je (beter) een oproepje plaatsen bij de JNFN??
Succes hoor!
Groetjes
Wilhelm

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Jonge naturisten gezocht.

Bericht door Karin » 14 jan 2009, 15:08

Er zijn JAN-ners genoeg tot 32, maar ik denk dat (ook) een oproepje bij de JNFN zeker geen slecht idee is.

Ik heb het programma 'Jong' wel een aantal keer gezien, en ik vind het een goed programma, maar vraag me toch af hoe boeiend het leven van een naturist voor dat programma is. Dat ziet er tenslotte volgens mij toch vrijwel hetzelfde uit als het leven van een niet-naturist, behalve dan dat er voorkeur gegeven wordt aan naaktstrand en naturistisch op vakantie gaan e.d.
Aan de andere kant zien kijkers daardoor natuurlijk juist dat naturisme helemaal niet raar is, maar of de redactie zelf nog denkt dat het programma boeiend genoeg is, geen idee.

Ik vind het altijd erg oke als naturisme op een positieve manier in beeld gebracht wordt, dus ik vind het een goed idee.
Zelf ben ik nét te oud, en ik weet ook niet of ik zit te wachten op zo'n close-up op mijn leven, maar ik hoop echt dat er iemand voor het programma gevonden wordt.

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Jonge naturisten gezocht.

Bericht door Marjoleine » 16 jan 2009, 20:14

Ik vind het ook een goed idee als het naturisme goed in beeld wordt gebracht!!

Het komt nogal eens voor dat het negatief in de media komt.. en dat is nou net niet de bedoeling.

Ik vind jullie plan dus wel oke.. en wil eventueel wel meewerken!!
Ik ben zelf ook Christen... ik ga vaak naar Taize en voel mij daar erg thuis. Netzoals bij het naturisme.
Ik draag daarom ook 2 hangertjes aan een zilveren kettingkje: die van het naturisme en het kruisje van Taize!

Groeten,
Marjoleine Pels

Leen
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 jan 2009, 17:20

Jonge naturisten gezocht.

Bericht door Leen » 17 jan 2009, 02:03

Hallo Marjolijne,

Het zou geweldig zijn als je mee wil doen aan dit programma.
Kun je er nog een stuk of 4 enthousiaste jonge naturisten bij zoeken,
dan kunnen we gauw aan de slag.

mail naar molenaarleen@hotmail.com

Groetjes van Leen

www.ganeden.nl

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Jonge naturisten gezocht.

Bericht door Karin » 17 jan 2009, 10:59

Ik ken het programma 'Jong' als een close-up op 2 personen, los van elkaar, met elk hun eigen verhaal / situatie, wat dan om en om in beeld wordt gebracht, en dat die personen tijdens het laten zien van de beelden dan in de studio zitten met de presentator en er tussendoor nog wat over gepraat wordt.

Ben ik in de war, is het concept veranderd, of waarom zijn er nog een stuk of 4 mensen nodig?
Om een beetje zijdelings in beeld te zijn is het wellicht niet zo'n drama dat ik al ontzettend oud want 33 jaar ben?

Misschien kan Leen, of iemand van de EO iets meer vertellen over hoe het programma er tegenwoordig uitziet?

Leen
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 jan 2009, 17:20

Jonge naturisten gezocht.

Bericht door Leen » 17 jan 2009, 15:59

Hoi Karin,
Wanneer jij eventueel ook mee wil werken en Marjoleine, dan wil ik contact opnemen met Lieneke van de EO, of ze dan al genoeg mensen heeft.
Ik ging ervan uit om er 4 personen bij te zoeken, omdat er altijd mensen zijn die afhaken.
Enne... 33 jaar is toch nog jong, dat zie je toch niet aan jou, toch ?

Dus Marjoleine en Karin, als jullie besluiten mee te doen, mail het mij even door molenaarleen@hotmail.com
Dan zal ik het kortsluiten met de programmamakers, zodat jullie met Lieneke in contact kunnen komen en verdere actie kunnen ondernemen.

Groetjes Leen

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Jonge naturisten gezocht.

Bericht door Karin » 18 jan 2009, 09:45

Nou... *ahum* zoals al eerder gemeld... hoef ik dus geen close-up op mijn leven, dus als de halve aflevering dan over mij gaat... nou... liever niet geloof ik. (leuke woordspeling? 'geloof ik'? ;)
Ik geloof trouwens totaaaaal niet in een God of iets vergelijkbaars, dus behalve dat ik vind dat de EO de laatste tijd vrij veel goede programma's maakt, heb ik er echt helemaal niks mee.

Leen
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 jan 2009, 17:20

Jonge naturisten gezocht.

Bericht door Leen » 18 jan 2009, 13:25

Hoi Karin,

Ik dacht inderdaad dat het je niet aantrok. Maar omdat je in je laatste bericht zei : ''Om een beetje zijdelings in beeld te zijn is het wellicht niet zo'n drama dat ik al ontzettend oud want 33 jaar ben?'', kreeg ik de indruk dat je eigenlijk wel mee wilde doen, maar dat je leeftijd je alleen tegen hield.
Maar goed, ik begrijp je helemaal.

Groetjes Leen

Gebruikersavatar
danny26
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jan 2009, 18:22

Jonge naturisten gezocht.

Bericht door danny26 » 21 jan 2009, 09:59

is het echt zo dat nudisten vergijzen dat er weinig jongeren zijn
als dat zo is kan ik het wel begrijpen waar je ook komt op naturistenlocatie
zijn er ook mensen die iets anders komen doen ik denk wel dat julie weten wat ik bedoel, dat schrikt jongen er af dat is bij mij ook, eerste indruk is het belangrijk een ja jongen zijn aan het veranderen in deze wereld we woorden alemaal wat terughouden.
ik vind het goed dat er nu de eo en aflevering wil maken
zelf zal ik er niet aan mee werken zelf ben ik helemaal niet gelovig

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Jonge naturisten gezocht.

Bericht door Karin » 21 jan 2009, 14:42

Vandaag ontving ik dit aan de Internet Commissie gestuurde bericht:

Beste Karin, Michiel, Marc, Michel,

Voor het tv programmma Jong wil we heel graag een aflevering maken over jonge naturisten.
Ik ben op zoek naar jongeren tussen de 16-25 (max. 30) jaar.
Ik hoop dat julie mij verder kunnen helpen. Sowieso graag een oproepje op de site en inde nieuwsbrief. Als jullie vragen hebben bel of mail gerust.

Hartelijke groet,
Lieneke

T: 035 647 4781
M: 06 40 50 29 04
@: lieneke.de.groot@eo.nl
I: www.eo.nl/jong

Over Jong:
Jong is een programma van de eo op nederland 3, waarin jongeren met een bijzonder verhaal centraal staan.
Per aflevering zoekt presentator Manuel Venderbos 2 jongeren op en duikt hun leefwereld in.
Door middel van het vertellen van hun eigen verhaal nemen de jongeren taboes weg of delen ze simpelweg hun ervaringen.

boe
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 sep 2007, 18:55

Jonge naturisten gezocht.

Bericht door boe » 26 jan 2009, 19:24

zijn er al mensen die zich opgegeven hebben?

Leen
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 jan 2009, 17:20

Jonge naturisten gezocht.

Bericht door Leen » 27 jan 2009, 13:18

Boe,
Wat een naam zeg. 'k Moest bijna schrikken. Ja er heeft zich al iemand opgegeven.

met vr.gr. Leen

Plaats reactie