Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Plaats hier je oproep
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Lindsay » 02 feb 2014, 21:46

Beste leden en niet-leden,

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar iedereen eigenlijk zin in heeft om te doen aan activiteiten tijdens de kampeerweekenden met JAN en/of SANNE en wat voor (nieuwe) ideeën er zijn om met de groep te kunnen doen. Ik heb zelf ook wat ideeën al zit ik niet meer in de activiteitencommissie (AC) maar miste zo'n draadje hierover op het forum terwijl input altijd wel welkom is lijkt me. Dus vandaar dat ik na kort overleg met Karin gewoon een draadje aanmaak zodat iedereen kan meepraten en meedenken ipv dat ik mijn ideeën zelf naar de AC mail alleen.

Ik wil dus niet zeggen dat de AC dit moet gaan doen, maar weet alleen dat nieuwe ideeën bij mij toen altijd welkom waren en het belangrijk is om te horen wat er op dit gebied leeft. Plus, ik ben er zelf gewoon benieuwd naar... dus... als je zin hebt om hierover mee te praten of lezen, voel je vrij...

Hier wat vragen om je op weg te helpen als je wil:
- wat voor activiteit vond je nou echt een hit in je JAN :JAN:/SANNE :SANNE: carrière en zou je best terug willen zien?
- Wat voor soort iets vind jij leuk? (iets creatiefs, iets actiefs/sportiefs, iets cultureels, een workshop, iets musikaals, iets avondvullerig/party achtigs?
- Heb je nog nieuwe ideeen wat leuk is om met een groep te gaan doen?

Hopelijk volgt een leuk (opbouwend) forumgesprekje hierover en misschien neemt de AC het wel mee in hun overwegingen...:D

groetjes lindsay

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Marc v G » 02 feb 2014, 21:51

Hier spreekt een AC'er. We zien graag ideeën voor activiteiten en zullen opties altijd in overweging nemen. Dus: brand maar los :)
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Lindsay » 02 feb 2014, 22:00

misschien zal ik zelf beginnen, al vind ik het een beetje spannend omdat ik nog niet weet of jullie uberhaupt wel in een draadje hierover willen hebben. Maar toch hier wat ik vind....

Wat ik echt leuk vond met JAN was het vogelhuisjes maken uit een plank (zelf zagen, schroeven, verven en pimpen). Dat was erg gezellig om te doen en hij hangt nog steeds. Wat ik ook erg leuk vond was het workshopweekend, dat iedereen een korte workshop gaf in wat hij of zij goed kon bv arthur een gebarentaalworkshop, Karin een sushi workshop, ik een cupcakes en ballonmodelleer workshop. Ook die segway tour door Den Bosch vond ik gaaf!... Ik vind vanalles leuk eigenlijk, maar ik zou het wel leuk vinden als actief/sportief/cultureel en crea bea elkaar afwisseld in de verschillende kampeerweekenden. Crea Bea heb ik de laatste tijd iets gemist, ik weet dat niet iedereen daar altijd zin in heeft, maar je hoeft niet altijd mee te doen toch en zal ook niet elk weekend zijn. Maar dat mozaiek tafeltje dat ik 3 jaar geleden heb gemaakt staat hier nog steeds in de woonkamer :-) dus iets meer crea bea een keer zou mij erg blij maken. wat jullie?

Een nieuw ding wat me leuk lijkt is om een keer te schrijven met Loesje. Die kennen jullie toch wel van die witte posters met zwarte letters. Ik schrijf regelmatig met Loesje en dat is erg leuk en je hoeft er geen ervaring mee te hebben of goed in te zijn, het is echt een groepsproduct waar je samen gaat schrijven. Ik heb contact met Loesje Arnhem die dat ook een leuk idee vinden om eens over naturisme te schrijven samen,...
Verder een keertje weer bodypainten op iemands arm, rug of buik? ik heb hier volop schmink en sponsjes, kwastjes, glitters liggen en dat was 4 jaar geleden ook leuk vond ik dus misschien iets om te herhalen.
Ik heb ook nog een bouwtekening om een vogelvoederhuisje te zagen/schroeven...

wat vinden jullie hiervan? en hebben jullie dezelfde of juist andere ideeën?
groetjes Lindsay

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Lindsay » 02 feb 2014, 22:03

ohh ik zie nu je positieve berichtje marc.... :-) jij typte terwijl ik ook aant typen was...haha... maar fijn. Hopelijk volgen er snel meer inhoudelijke reacties en ideeen.

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door TuuronTour » 02 feb 2014, 23:16

Afwisseling in de activiteiten is zeker een goed idee. De leden van JAN zijn immers ook erg divers. Door afwisseling spreek je dan altijd een deel van de leden aan. Ik vond de afgelopen jaren de sport- en culturele activiteiten leuk. Workshops kunnen ook leuk zijn afhankelijk van het onderwerp.

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Lindsay » 03 feb 2014, 10:53

Welke vond je dan.precies leuk Arthur?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Karin » 03 feb 2014, 13:33

Ik vind het wel weer een keer tijd voor een 2e McJan-weekend! Al was het alleen maar omdat ik me kapot gelachen heb om de Schotse outfits. ;-)

Verder ben ik op zich ook wel van de creatieve dingen, maar ik vind het lastig om daarin iets te vinden dat veel mensen aan zal spreken. Ik ga er nog even op broeden... Al kunnen we best nog een keer iets met mozaïeken doen, of i.p.v. een vogelhuisje een vlinder- of insectenhuisje maken. Ik heb dat vogelhuisje trouwens nog steeds. :-) Ik zal m'n Pinterest eens ondersteboven keren, daar is vast ook wel wat te vinden.

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 911
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Jos » 03 feb 2014, 14:12

Er hoeft geen tegenstelling te bestaan tussen creatief en actief. Voor het eerste :SANNE:-weekend (begin mei) staat een combinatie op stapel: een circus-workshop (www.circuskoekepan.nl) (Alvast even reclame maken :))

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Karin » 03 feb 2014, 19:59

OMG! Als er maar geen clown komt! Clowns zijn ENG!!!

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 911
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Jos » 03 feb 2014, 21:46

Het is een workshop!
Ik zal eens vragen, of we ook iemand mogen schminken (hebben we meteen ook weer de bodypaint erin). Karin, ben jij vrijwilliger?

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Lindsay » 03 feb 2014, 22:55

Jaaa...ik neem mn schmink mee...en mn clownspak... fijn hoor karin...dus je vindt mij eng in mn outfit?
Maar leuk om al die reacties te lezen... en zo'n houten vogelvoederhuis is crea maar ook voor de stoeren en twee linkshandigen nig wel te doen samen... ik heb de bouwtekening mocht het nodig ziin en bren en ik hebben er zaterdag tievallig 1 gemaakt op de creabeurs...

Meer mensen die willen reageren?

Bregje
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 sep 2012, 16:08

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Bregje » 04 feb 2014, 20:51

Mozaiken heb ik gemist en dat is iets wat ik nog wel wil leren. Lijkt me leuk om te doen.
Crea-bea afwisselen met buitenactiviteiten lijkt me sowieso fijn. Misschien kunnen we wel een workshop van iets doen, maar dan midden in een verlaten bos. Dus neem je materialen mee en verplaats een bestaande workshop naar de Nederlandse wildernis ofzo...

En ik vind het altijd fijn als er op de zondag iets op het terrein te doen is, zodat je je tenminste een dag niet aan hoeft te kleden.

Fietsen, steppen, wandelen, etc ook altijd leuk.

Voor een schots weekend heb ik een probleem: Ik kan niet kiezen tussen mijn kilts :p

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door TuuronTour » 04 feb 2014, 22:30

Een kookworkshop zoals destijds Karin met de sushi zou ook wat kunnen zijn.

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Lindsay » 06 feb 2014, 16:34

ja die mozaïek was idd leuk en veel mensen hadden een eigen iets bij bv een houten tafeltje,krukje etc. Verder had de AC plaatjes hout en wat spiegeltegeltjes geregeld en natuurlijk cement en afval tegeltjes om de mozaïeken....en dat lekker naturistisch in de zon op de camping was wel echt een succes.

die sushi workshop kan eventueel herhaalt worden, maar andere dingen maken kan ook bijvoorbeeld een toetjesbuffet maken met iets als kwarktaart, gedecoreerde koekjes, creme brulee maken en laagje fikken (ik heb zo'n branderding), smooties, ijs maken.

wat vinden jullie van een keer een huifkartocht met een paard ervoor door een bijgelegen natuurgebied of bossen? Lijkt mij wel leuk, maar dat doe je niet snel alleen dus misschien iets voor ons met een groep?
En een glow in the dark party avond? je hebt glow in de dark verf waar je kiezelsteentjes mee kan verven om bv te volgen als tochtje, maar je kan ook 2e hands sjoelstenen verven voor glow sjoelen of een breeklichtje in een waterfles geeft ook een stralende glow fles voor bv bowlen/kegelen of kegelvoetbal. idee?

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door TuuronTour » 06 feb 2014, 19:04

In het bos vind ik wandelen of fietsen leuker, maar dat is natuurlijk een persoonlijke voorkeur.
Glow in de dark tocht/spel vind ik wel leuk idee :duimop:

Misschien ook grappig om een keer zelf naturistisch lingo te spelen, juist omdat Lucille het zelf toch niet wil doen :D

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Lindsay » 09 feb 2014, 10:29

Haha dan moet je wel opletten welke ballen je laat schudden :-p
Flauwe opmerking...ja weet ik....

Ps wanneer worden eigenlijk de plaatsen van kampeerweelenden die al wel bevestigd zijn bekend?
Dan kan ik al een paar weekenden vrij houden als het weekend niet in groningen is....

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Karin » 10 feb 2014, 22:58

Er is één terrein dat nog steeds niet gereageerd heeft op de mails, daar ga ik nu een brief heen sturen (zo'n ding van papier, in een enveloppe, met een postzegel). Maar op zich kunnen we de rest wel vaststellen nu, lijkt me.

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 911
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Jos » 10 feb 2014, 23:41

Alle SANNE-weekenden zijn bevestigd op de data zoals ze ook achterop je ledenpas staan. En Lindsay, er is geen enkel weekend in Groningen gepland (is er trouwens in Groningen wel een naturistenterrein?), het eerste en laatste weekend zijn zelfs in jouw eigen mooie Brabant gesitueerd.

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Lindsay » 13 feb 2014, 20:43

Joepie!!! Brabant!!! Maar er liggen helaas ook zin en leven terreinen in brabant dus ik hoor graag de uitgekozen terreunen voor ik me ergens aan vastleg.

Loesje van die posters willen ook best een schrijfworkshop komen doen op een terrein over naturisme en kleren maken geen man. Ik schrijf vaker bij loesje mee en iedereen kan dat als zij het leiden en wij vonden het bij ons team ook erg leuk als teambuilding. Jaron zei dat ze misschien iets kunnen regelen dat ze alleen reiskosten rekenen als we een weekwnd kiezen dat het niet aan de andere kant van arnhem ligt. Zn mail is jaron@loesje.nl

Wat vinden jullie van zoiets? Nog iemand ideeen?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Karin » 14 feb 2014, 12:20

Dat schrijven voor Loesje heeft al een keer eerder op het programma gestaan, en er waren weinig enthousiastelingen geloof ik... :-S
Misschien onwetendheid, zo'n workshop is vast heel leuk, maar het klinkt niet heel aantrekkelijk, blijkbaar.

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Marc v G » 14 feb 2014, 18:17

Wat Karin zegt klopt. Het heeft al eens op de agenda gestaan, maar dat weekend is niet doorgegaan. Ik heb toen van meerdere mensen gehoord dat de activiteit de hoofdreden was om niet te komen. Blijkbaar is een workshop Loesje dus niet heel populair bij JANners. Ik moet toegeven dat het ook niet bij mij bovenaan het lijstje met leuke activiteiten zou staan, ik ben met van de lichamelijk fysieke activiteiten.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Lindsay » 15 feb 2014, 22:52

Prima toch.... niet doen dan zo'n loesje...

Gebruikersavatar
Jan
Vriend(in) van JAN
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 mei 2010, 17:23

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Jan » 23 feb 2014, 08:54

Ik denk erover om het augustus weekend mijn saxofoon mee te nemen. Als e rmeer hun instument meenemen kunnen we proberen te jammen.

Hoe denken jullie over kleiduiven schieten?

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Brenda » 23 feb 2014, 15:34

Dat heb ik een keer gedaan met Ostana. Ik vond dat wel leuk om te doen.

Parachutespringen? (O.k. het is best duur, maar zo onwijs leuk!!!)

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Eilko » 24 feb 2014, 10:04

Saxofoon, leuk Jan! Ben je ook van plan om in juli naar onze Paardeweide te komen? Misschien kunnen we daar ook een jam-sessie of wat dan ook gaan doen :) We kunnen er in ieder geval net zoveel herrie maken als we willen, de buren zullen niet klagen ...

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Karin » 24 feb 2014, 11:28

Ik kan m'n gitaren, ukelele, mondharmonica en blokfluit ook wel meenemen (al kan ik uit de laatste twee niet meer dan wat vaag geluid krijgen).

En kleiduivenschieten lijkt me heel moeilijk, maar ook heel leuk!
Parachutespringen lijkt me (op zich) heel makkelijk, heel gaaf, maar ook weer heel duur! ;)

Iets waar we het al jaren over hebben, maar nooit doen: een soort kookwedstrijdje o.i.d. organiseren lijkt me ook (nog steeds) leuk.

Gebruikersavatar
Jan
Vriend(in) van JAN
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 mei 2010, 17:23

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Jan » 27 feb 2014, 19:59

Neem ik hem in juli naar julie ook mee.
Geen last van de buren is voor mij nu nog een groot voordeel ;)

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door TuuronTour » 27 feb 2014, 22:32

Ik ben totaal niet muzikaal. Maar een kookwedstrijdje lijkt me een leuk idee, en volgens mij spreekt dat wel meer mensen bij JAN aan. Doen zou ik zeggen!

Ben
Berichten: 18
Lid geworden op: 31 mei 2010, 23:43

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Ben » 28 feb 2014, 01:05

Mij spreekt een muzikale activiteit dan weer aan. Karin, breng maar je gitaren mee, ik doe niets liever dan samen wat gitaar spelen :)

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Lindsay » 05 mar 2014, 13:53

We hadden het vorig jaar al over muziek malen samen en hebben dat met een paar ook gedaan tot spijt van anderen die hun instrumenten thuis hadden liggen dus muziek...top! Dennis en ik op de gitaar of ik zingend. Misschien vantevoren evn bladmuziekje of twee delen? En anders gewoon jammen... mensen die rust zoeken kunnen dan ff gaan fietsen hihi... :-p

Kookwedstrijd...hmm...ik kan niet heel veel koken maar dan ga ik voor het toetje maken.... en opeten doen we graag dus ik stem voor! Parachutespringen...brrr... ik moest al gillen toen ik Brenda's sprong op video zag. Kunnen jullie niks regelen bij de paardenwei weekend...Eilko omhoog vliegen en jullie springen :-p ik zie een low budget mogelijkheid.... nee hoor..keertje indoor skydiven is voor mij de max maar dat is natuurlijk niet het echte werk.

Schieten, in welke vorm dan ook, op kleiduiven, bierblikjes, lijkt me hardstikke leuk! Met een geweer dan, niet met pijl en boog.
Super ideeën allemaal en wat leuk om te horen wat voor dingen iedereen interesse in heeft. Weet iemand nog dat zonnige weekend bij de posthoek rucphen dat we met heel de groep de uitgebroken schapen moesten vangen en het spel weerwolven speelden en deworkshop djembee?! Was kei gezellig toen met zzo'n grote groep.

Gebruikersavatar
Falco
Vriend(in) van JAN
Berichten: 198
Lid geworden op: 15 sep 2012, 12:40

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Falco » 05 mar 2014, 18:04

Weerwolven heb ik hoer liggen. Neem het wel is mee. Muziek en creabea zijn niet zo mijn ding maar heb er geen bezwaar tegen. Parachutespringen lijkt mij wel weer leuk. Bungeejumpen vond ik wel leuk maar niet zo heel spannend. Racingexperience of 4x4experience misschien een leuk idee? Quadrijden? Bottervaren?

Gebruikersavatar
Falco
Vriend(in) van JAN
Berichten: 198
Lid geworden op: 15 sep 2012, 12:40

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Falco » 05 mar 2014, 18:10

Oeps hoop dat iedereen snapt dat ik geen hoer heb liggen maar weerwolven. Typfoutje lol

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Lindsay » 18 mar 2014, 23:13

ja ja falco, dat je weerwolven hebt liggen geloof ik maar ik twijfel nog of er geen hoer naast ligt op de plank :-p
hoe dan ook, volgens mij ligt mijn weerwolvenspel nog in het jan krat of bij jou in de caravan Karin?
Ja ja, zo'n 4x4 is toch op zo'n quad ofzo? dat lijkt me ook gaaf en dan door de modder op zo'n natuurparkoers!

ideeen genoeg, nu nog uitvoeren dit kampeerseizoen... zo'n zin in de eerste weekenden, weer lekker kamperen samen.

Gebruikersavatar
Falco
Vriend(in) van JAN
Berichten: 198
Lid geworden op: 15 sep 2012, 12:40

Activiteiten met JAN of SANNE in 2014?

Bericht door Falco » 19 mar 2014, 07:27

4x4 wilt zeggen vierwielaandrijving of te wel jeeps en Pick ups. Quad lijkt me ook leuk.

Plaats reactie