Klushulp gevraagd in Noorwegen (tegen kost, inwoning, gezelligheid en recreatie)

Plaats hier je oproep
Plaats reactie
Wendy75
Vriend(in) van JAN
Berichten: 46
Lid geworden op: 30 jul 2013, 11:06

Klushulp gevraagd in Noorwegen (tegen kost, inwoning, gezelligheid en recreatie)

Bericht door Wendy75 » 22 mei 2014, 23:11

Ff mijn oproep in de Jangroep op facebook ook hier:

Wie kan/wil ons helpen met klussen in/rond ons huis in Noorwegen in het weekend van 27/28/29 juni? Met natuurlijk de mogelijkheid om ervoor/erna een paar dagen te blijven en de omgeving te verkennen (geocaches zat in de omgeving ,-) ) Helaas zonder ons als gids deze keer, want de dagen ervoor heb ik wel vroege of late dienst en we vertrekken, grappig ;-), het weekend erop op vrijdag zelf met de caravan naar Nederland, wat ook wat voorbereiding kost.

Had het er vanavond met Karin weer eens over.. het is het enige weekend dat nog vrij is en er moet nog veel gebeuren voor ons huis wat meer verkoopbaar is. We merken dat het echt niet opschiet met allebei een baan en onze 3 druktemakers om ons heen en meerdere handen maken toch een stuk lichter werk, is gezelliger.. en motiveert ons ook om ff flink aan te pakken.

Klussen zijn bv: hek buiten aanbrengen (tussen onze tuin en het speeltuintje ernaast), buitenkant van het huis schoonmaken/verven (houten huizen hier), terras schuren en balustrade vervangen, stoepje bij de voordeur slopen en nieuwe (wel passende) aanbrengen, trap binnen af verven (maar wil Jørn mogelijk zelf afmaken), plinten aanbrengen op een aantal plaatsen (vloer paar keer, rond de buitendeur, ..?), evt kelder veranderen/overzichtelijker maken, tuin aanpakken / praktisch netter maken op sommige plekken, en vast nog wel teen en tander..

Dus, handige klussers die van aanpakken weten en zin hebben in een paar nuttige, gezellige en recreatieve dagen in het wat hogere noorden, zijn hartstikke welkom ;-)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Klushulp gevraagd in Noorwegen (tegen kost, inwoning, gezelligheid en recreatie)

Bericht door Karin » 23 mei 2014, 13:21

Zoals ook op de facebookgroep al gezegd: ik wil best komen helpen en nog wat meer Noorwegen verkennen. Maar met een groepje is gezelliger, dus wie gaan er mee?

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Klushulp gevraagd in Noorwegen (tegen kost, inwoning, gezelligheid en recreatie)

Bericht door Marc v G » 23 mei 2014, 15:18

Ik zou het erg leuk vinden om te doen, maar ik ben bang dat het niet gaat lukken qua tijd.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Klushulp gevraagd in Noorwegen (tegen kost, inwoning, gezelligheid en recreatie)

Bericht door Karin » 24 mei 2014, 11:55

Je verjaardag in Noorwegen vieren is toch het tijd maken wel waard? ;)

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Klushulp gevraagd in Noorwegen (tegen kost, inwoning, gezelligheid en recreatie)

Bericht door Marc v G » 24 mei 2014, 14:22

Ja, dat wel, maar er is ook nog zoiets als werk.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Falco
Vriend(in) van JAN
Berichten: 198
Lid geworden op: 15 sep 2012, 12:40

Klushulp gevraagd in Noorwegen (tegen kost, inwoning, gezelligheid en recreatie)

Bericht door Falco » 24 mei 2014, 18:04

Lijkt me zeker leuk. Maar zit met hetzelfde probleem als Marc. Lastig dat werk...

Wendy75
Vriend(in) van JAN
Berichten: 46
Lid geworden op: 30 jul 2013, 11:06

Klushulp gevraagd in Noorwegen (tegen kost, inwoning, gezelligheid en recreatie)

Bericht door Wendy75 » 25 mei 2014, 23:38

He jammer.. het is het enige weekend dat we kunnen vinden (ivm mijn werk in andere weekenden, opleiding en andere zaken rond het gezin in de weekends die al vast staan)... maar eigenlijk past het dus nooit gezien werk van mensen begrijp ik.. hmm, het was te proberen.. maar Karin, je bent sowieso welkom hoor ;-) laat maar weten..

Gebruikersavatar
jacob
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 feb 2013, 18:23

Klushulp gevraagd in Noorwegen (tegen kost, inwoning, gezelligheid en recreatie)

Bericht door jacob » 19 jun 2014, 13:20

Sloopen ben ik goed in, maar hoe kom ik er? dat is even de groote vraag.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Klushulp gevraagd in Noorwegen (tegen kost, inwoning, gezelligheid en recreatie)

Bericht door Karin » 20 jun 2014, 12:13

Per vliegtuig en trein. Zo ga ik dat doen vanaf zondag. :D
Eerst een paar dagen Bergen, en dan naar Wendy.

Vorige jaar met de auto gedaan. Was ook een mooie roadtrip via Denemarken en Zweden, met de nodige campings onderweg. Erg gaaf. :-)

Plaats reactie