Zometeen de zee in! Kijkduin

Plaats hier je oproep
Plaats reactie
Pascal
Berichten: 34
Lid geworden op: 05 jul 2013, 22:29

Zometeen de zee in! Kijkduin

Bericht door Pascal » 23 jul 2014, 11:11

Duik je/ duiken jullie mee de zee in zometeen? Lijkt me gezellig! Heb ook mn vlieger bij me, voor nog wat actieve momenten vandaag :) en leesvoer, stel ik wil ff niksen ;)

Ik ben op Kijkduin, lichtblauwe parasol ter hoogte vh strandpaviljoen en dicht bij zee. fijne dag iig! Groet, Pascal

Gebruikersavatar
Dazz
Berichten: 133
Lid geworden op: 20 apr 2006, 07:26

Zometeen de zee in! Kijkduin

Bericht door Dazz » 24 jul 2014, 03:08

Hi Pascal,

Had graag gewild, ik woon er vlakbij, maar moest gewoon werken.
Hopelijk de volgende keer!

Welk deel van Kijkduin trouwens: richting Monster of ter hoogte van de Vogelwijk?
En welke strandtent?

Groeten,

D.

Pascal
Berichten: 34
Lid geworden op: 05 jul 2013, 22:29

Zometeen de zee in! Kijkduin

Bericht door Pascal » 01 aug 2014, 13:39

Hi Dazz,

Wat leuk en zonde dat je moest werken.
Andere keer lijkt me gezellig!

Ter hoogte vd Vruchtenbuurt vind ik n fijn strand. De strandtent is het oude Moby Dick, dat nu andere eigenaren heeft.

Groeten,

Pascal

Gebruikersavatar
Dazz
Berichten: 133
Lid geworden op: 20 apr 2006, 07:26

Zometeen de zee in! Kijkduin

Bericht door Dazz » 04 aug 2014, 03:16

Hi Pascal,

O wat leuk, daar gaan wij ook altijd heen!
Dit jaar helaas nog niet echt van gekomen.

Tsja, die nieuwe eigenaren... die hebben dus een strandtent op het naaktstrand overgenomen en verbieden je vervolgens naakt het terras te betreden of even snel een patatje te halen aan het loket. Te bizar voor woorden, de omgekeerde wereld! Kan er nog steeds boos om worden... :-( Alleen al daarom boycotten we die tent en nemen we zelf eten mee.

Ga jij trouwens meestal alleen of ook met vriendin of vriendenclubje?

Groeten,

Dennis

Pascal
Berichten: 34
Lid geworden op: 05 jul 2013, 22:29

Zometeen de zee in! Kijkduin

Bericht door Pascal » 08 aug 2014, 10:18

Hee Dennis,

Leuk idd!
Balen voor jullie, want wat is het er relaxed hè? Gelukkig is het ook nu nog warm, en wie weet duurt het nog even.

Ja hoe maf en zonde is dat?? Even hardop denken: Als ik zelf een strandtent op een naaktstrand zou beginnen, respecteer ik dan de (toch best duidelijk aanwezige ;)) sociale omgangsnormen of wijs ik die af...? Wat een dilemma zeg. LOL Pfff rare lui. Ik boycot vrolijk mee en houd t ook bij zelfgemaakte broodjes :)

Ik ga graag met een goede vriendin van me naar Kijkduin, alleen woont ze in Almere. Zonde want ik vind het samen t gezelligst. En omdat ik binnen mijn vriendenkring en familie volledig Avant Garde ben met m'n naturisme ;) vraagt het tijd voordat ik bij hen aansluiting vind. En dat duurt langer dan ik zou willen, dus maak ik graag kennis met anderen die ook al graag naakt recreëren. En jullie? Wat leuk dat je in de wij-vorm spreekt, heb jij/hebben jullie dat misschien al wat beter voor elkaar? :)

Groeten,

Pascal

NB volgens mij was de keuze voor het verbieden van bloot ingegeven door de verwachting met een breder publiek (naakt- plus textiel recreanten) aan te spreken, en dus daarmee meer omzet te genereren. Wat ze zich niet hebben gerealiseerd is denk ik dat de naturisten massaal "de mazzel!" zouden zeggen, terwijl die volgens mij in dezen de key-cusomers zijn. Geen hogere wiskunde lijkt me... En blijft zonde, want ik mag graag even iets halen als ik op t strand lig. En eten was er in de Moby Dick tijd ook heel gezellig.

Gebruikersavatar
jacob
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 feb 2013, 18:23

Zometeen de zee in! Kijkduin

Bericht door jacob » 13 aug 2014, 01:16

Hoi Pascal. Ik herken het probleem van aansluiting. Ik ben binnen mijn familie, vriendenkring en kennissenkring de enigste naturist dn voel me dus op dat vlak best eenzaam. Zou dus best een keer mee willen. Weet niet hoe we het handigste gegevens kunnen uitwisselen? Of mail me even als ik me mail adres hier mag noemen. [mailadres verwijderd om spam te voorkomen]

Groetjes Jacob

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Zometeen de zee in! Kijkduin

Bericht door TuuronTour » 13 aug 2014, 22:29

Jacob, ik heb je mailadres verwijderd om te voorkomen dat spammers er misbruik van kunnen maken. Forumleden kunnen elkaar via het profiel een persoonlijk bericht sturen. Op die manier kun je met elkaar contact opnemen voor een afspraak of het uitwisselen van mailadressen.

Gebruikersavatar
jacob
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 feb 2013, 18:23

Zometeen de zee in! Kijkduin

Bericht door jacob » 14 aug 2014, 18:35

Nou, ik kan nergens vinden waar je berichten kan verstuuren naar andere leden.

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Zometeen de zee in! Kijkduin

Bericht door TuuronTour » 14 aug 2014, 19:54

Bovenin het forumoverzicht staat de tekst "Priveberichten", klik daarop. Dat opent een nieuw overzicht, klik linksboven op "Nieuw privebericht versturen". Tik in het veld "Ontvangers" de forumnaam in die je een bericht wilt sturen, tik verder je bericht en klik op verzend.

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Zometeen de zee in! Kijkduin

Bericht door Marc v G » 14 aug 2014, 20:51

Alleen vrienden van JAN en SANNE-forum (dus iedereen die lid is van de vereniging) kunnen privéberichten versturen. Gasten kunnen dit niet.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
jacob
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 feb 2013, 18:23

Zometeen de zee in! Kijkduin

Bericht door jacob » 15 aug 2014, 01:02

Dus dan heb ik der toch niets aan. Zijn er uberhout manieren om met anderen in contact te komen?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Zometeen de zee in! Kijkduin

Bericht door Karin » 15 aug 2014, 11:19

Tja... is het niet gewoon ieders eigen verantwoordelijkheid om z'n/haar eigen e-mailadres hier te vermelden?
Wel is het dan slim om b.v. er zoiets van te maken: pietjepuk [at] hetemeel [punt] nl

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Zometeen de zee in! Kijkduin

Bericht door TuuronTour » 15 aug 2014, 21:47

dat lijkt me een goede oplossing om te voorkomen dat spamrobots je mailadres kunnen lezen.

Gebruikersavatar
jacob
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 feb 2013, 18:23

Zometeen de zee in! Kijkduin

Bericht door jacob » 15 aug 2014, 22:52

Ok. Niewe poging om in contact te komen met Pascal
Mijn mail adres: jacob84 [at] live [punt] nl 😉

Pascal
Berichten: 34
Lid geworden op: 05 jul 2013, 22:29

Zometeen de zee in! Kijkduin

Bericht door Pascal » 17 aug 2014, 16:13

Ha Jacob, dank voor je berichten. Ik ben momenteel druk met andere dingen en reageer op n later moment wat uitgebreider. Groet Pascal

Plaats reactie