Amersfoort

Plaats hier je oproep
Ikhier
Berichten: 25
Lid geworden op: 25 jul 2016, 19:08

Amersfoort

Bericht door Ikhier » 27 jul 2016, 00:31

Even een copie ook hiervan mijn voorstelberichtje in het andere topic. Omdat ik graag mensen leer kennen in Amersfoort :)

Hoi!
Kleding is voor mij geen probleem, ik draag het graag, omdat het mooi is, maar ook omdat ik koud ben aangelegd. Of is het een soort van gewoonte? Maar ik heb ook geen moeite met naakt, vind het heerlijk na het sporten naakt onder de douche of in de sauna te zijn, snap dan echt niets van de preutse onderbroeken cultuur... Kan mij niet voorstellen dat het comfortabel is.
En sinds kort heb ik het naaktstrand ontdekt op het laakse strand, wat bevrijden, naakt te zonnen en te zwemmen, echt heerlijk.
Ik ben denk ik een functioneel nudist, en in die zin ook op zoek naar andere mensen, mannen of vrouwen. Het liefst in de omgeving van Amersfoort, hier ben ik 2jaar geleden komen wonen voor de liefde (vriend is niet van het naakt) en ben nog op zoek naar mensen om mijn sociale leven hier op te bouwen.
Ik, 31, man, werkzaam in het onderwijs en gezondheidszorg zou het leuk vinden eens een kop koffie te doen, en klikt het, dan een keer naar het strand of de sauna bij minder weer.
En mocht je het helemaal dol wilken maken, ik ben op zoek naar een (beginnend)hardloop maatje.

Hopelijk tot sprekens!

Owja, ik zag dat er in oktober een meeting is, mag je daar ook kennismaken, zonder direct lid te worden van Jan? (Wil eerst even kijken of het daadwerkelijk wat is voor mij, voordat ik mij verbind) en zoja, hoe werkt dat? Kom je er makkelijk tussen als nieuweling?

Plaats reactie