Happy Nude Year ? :)

Plaats hier je oproep
Louis
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 dec 2017, 01:22

Happy Nude Year ? :)

Bericht door Louis » 27 dec 2017, 00:39

Hoi,

Allereerst iedereen een Happy Nude Year ! :)

Gezien ik zelf geen andere naturisten of nudisten ken, en in je eentje vaak ook weer zo ongezellig is.
ben ik op zoek naar een leuke vriendschap met (het liefste) een vrijgezelle vrouw, ergens tussen de
21 en 52 jaar die misschien in dezelfde situatie als ik zit, en het ook leuker vind om samen dingen te ondernemen zonder dat iemand je raar aan kijkt omdat je b.v. het liefste de hele dag naakt rond loopt.

Dit hoeft zeker niet alleen voor dingen als naaktstrand, strand- of boswandelingen enz. te zijn, maar zeker ook voor (geklede) dingen zoals samen ergens iets drinken, uit eten, een bioscoopje pakken, dagje uit, shoppen, enz.

Ik ben zelf een vrolijke, rustige open minded/ruimdenkende vent van 49 jaar en woon in de regio Haaglanden.
Ik ben een ex-dj, en gek op muziek (werkelijk alle stylen), fotograferen, natuur, historie/cultuur, films en series kijken (zowel uit als thuis), nudisme/naturisme, computers, gamen (PC), pretparken, en nog gigantisch veel meer...

Ik zoek eerst gewoon een leuke vriendschap waarbij we beiden ons zelf kunnen, maar vooral ook mogen zijn, maar als het klikt sta ik zeker open voor heel veel meer...

Heb ik je nieuwsgierig gemaakt ?
Of heb je vragen ?
Stuur dan gerust eens een leuke PM en wie weet ? ;)

Plaats reactie