gezelschap gezocht voor weekend van 10 en 11 maart

Plaats hier je oproep
Plaats reactie
Jayjay
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 okt 2015, 03:55

gezelschap gezocht voor weekend van 10 en 11 maart

Bericht door Jayjay » 03 mar 2018, 16:26

Hey hallo,

Ikzelf 29 jarige jonge man ben opzoek naar leuk gezelschap voor bezoekje aan de sauna. Man/vrouw/stel of groepjes alles is welkom zolang het maar vrijblijvend en gezellig is.

Voorkeur gaat lichtelijk uit naar leeftijds genoten maar als je wat ouder bent en je bent een goed gezelschap laat ook dan wat horen.

Gr

Gebruikersavatar
Bas Hollander
Vriend(in) van JAN
Berichten: 70
Lid geworden op: 03 mar 2018, 14:04

gezelschap gezocht voor weekend van 10 en 11 maart

Bericht door Bas Hollander » 03 mar 2018, 21:33

Hey hallo,

Leuk idee. Mij gaat het denk ik niet lukken. Maar misschien voor andere lezers een handige vraag: welke omgeving had je in gedachten?

gr

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

gezelschap gezocht voor weekend van 10 en 11 maart

Bericht door Karin » 04 mar 2018, 10:37

Gisteren was er een uitgelezen kans tijdens een saunadag van JAN en JONA (Belgische soortgelijke vereniging), maar daar heb je nu niet zoveel meer aan. :)

Ik keek even in de agenda en had gedacht dat er nog wel een saunadag op de agenda zou staan, aangezien het eerste kampeerweekend eind april is, en dat nog bijna 2 maanden duurt. Maar dat is blijkbaar niet zo. Misschien dat er nog een onofficiële tussendoor komt, en anders kan je natuurlijk ook altijd zelf een oproep doen. Dat doe je nu wel, min of meer, maar als je een bepaalde sauna of omgeving aangeeft, en voorkeursdagen of -data, heb je denk ik net wat meer kans op een reactie.
Al blijft het denk ik zo dat veel mensen toch niet zo makkelijk zomaar met een onbekende een dagje sauna gaan doen. Maar je weet nooit...

alexander
Vriend(in) van JAN
Berichten: 46
Lid geworden op: 06 feb 2018, 13:30

gezelschap gezocht voor weekend van 10 en 11 maart

Bericht door alexander » 04 mar 2018, 17:50

Hey Hallo,

Ik kan wel 11 maart, en waar jou je naartoe ??

Groejes Alexander

Jayjay
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 okt 2015, 03:55

Re: gezelschap gezocht voor weekend van 10 en 11 maart

Bericht door Jayjay » 21 apr 2018, 14:24

hey alexander,

beetje laat, maar beter laat dan nooit... uit welke regio kom je? ik zuid holland, misschien kunnen we is afspreken voor een dagje strand of sauna.

Plaats reactie