Oproep tv-programma Project Rembrandt

Plaats hier je oproep
Plaats reactie
Dorona
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 okt 2018, 09:58

Oproep tv-programma Project Rembrandt

Bericht door Dorona » 17 okt 2018, 10:21

LAAT JOUW STEM HOREN!

Momenteel zijn we een nieuw televisieprogramma aan het maken: ‘Project Rembrandt’. In dit programma gaan we op zoek naar het nieuwe schildertalent van Nederland. In aflevering 3 krijgen onze kandidaten een opdracht om een naaktmodel te schilderen.

In elke aflevering is er een stem van het volk. Dit houdt in dat relevant publiek de werken die de kandidaten hebben gemaakt gaan beoordelen. We zijn op zoek naar naaktrecreanten die de werken van de kandidaten willen beoordelen.

Praktisch:
- 15 tot 20 naaktrecreanten die de werken willen beoordelen
- Het beoordelen zal 10 tot 15 minuten duren
- De naaktrecreanten krijgen een lijst waarop ze aangeven welk werk het beste is en welk werk zij het minste vinden. Met deze lijst lopen de naaktrecreanten langs de werken en vullen geven zij met nummer 10 het beste werk aan en met nummer 1 het minste werk.
- Daarnaast zal er tijdens het langslopen wellicht een aantal vragen worden gesteld.
- U mag uw kleding aanhouden ;)
- Dinsdag 23 oktober rond 19:15 uur
- De locatie is in Amsterdam

Wil jij jouw mening laten horen over deze werken en naaktrecreatie? Stuur dan een mail met jouw naam en nummer naar dorona@helder.tv

Zodra u zich opgegeven heeft krijg u een mail terug met een bevestiging en de exacte locatie. Hopelijk zien we jullie snel terug bij ‘Project Rembrandt’!

Eystaring
Vriend(in) van JAN
Berichten: 573
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:15

Re: LAAT JOUW STEM HOREN!

Bericht door Eystaring » 17 okt 2018, 11:01

Persoonlijk begrijp ik niet goed waarom je nudisten zoekt om kunst te beoordelen?

Dorona
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 okt 2018, 09:58

Re: LAAT JOUW STEM HOREN!

Bericht door Dorona » 17 okt 2018, 11:07

De leerlingen gaan een naaktmodel schilderen. Vandaar dat we op zoek zijn naar naaktrecreanten!

Gebruikersavatar
Internet Commissie
Vriend(in) van JAN
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 aug 2007, 10:40

Re: Oproep tv-programma Project Rembrandt

Bericht door Internet Commissie » 17 okt 2018, 18:07

Ik heb de titel van dit draadje gewijzigd zodat het beter beschrijvend is.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Oproep tv-programma Project Rembrandt

Bericht door Karin » 18 okt 2018, 11:54

Ik snap ook niet waarom je daar naaktrecreanten voor nodig hebt, maar in dit geval maakt me dat ook niet uit. Ze mogen hun kleren aanhouden, dus 'we' worden eens niet gezocht om hi-ha-hilarisch blote mensen op televisie te zien.
Als ik die datum in Nederland zou zijn, had ik me dan ook aangemeld. Lijkt me best leuk om mee te maken (en ik heb ook wel wat met kunst, dat is voor mij dan doorslaggevend). Maar helaas, ik kan dus niet.

Plaats reactie