Stelletje of leeftijdsgenoten gezocht!

Plaats hier je oproep
Plaats reactie
Kevindb14
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 aug 2021, 13:46

Stelletje of leeftijdsgenoten gezocht!

Bericht door Kevindb14 » 27 aug 2021, 14:39

Via een Facebook groep ben ik doorgewezen naar dit forum!
Deze week ben ik samen met mijn vriendin voor het eerst naar de welness geweest iets wat ik al langer wilde maar waar in onze leeftijds categorie nogal een taboe op ligt. Ik vond het een bijzondere ervaring waarin de kalmte de rust en de acceptatie sterk aanwezig was. We hebben het beide als prettig ervaren en willen dit zeker vaker doen met daarbij volgend jaar een naturisme vakantie.(tips zijn welkom) We zouden het hierbij leuk vinden om dit te doen met nog een ander koppel of leeftijdsgenoten in de leeftijd 18 tot 25. We merken dat in onze vrienden kring het vooral een taboe is. Wellicht zijn hier koppels of leeftijdgenoten die hier ook behoefte aan hebben en het vooral erg leuk lijkt! Ik zie dat er ook af en toe evenementen zijn en daar staan we ook absoluut voor open!

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Re: Stelletje of leeftijdsgenoten gezocht!

Bericht door Jos » 30 aug 2021, 23:30

Hoi Kevin, leuk dat jullie ons forum gevonden hebben.
Officieel zijn wij een vereniging, maar wij zien ons zelf meer als een vriendenclub.
Over anderhalve week is ons laatste kampeerweekend van dit jaar en jullie zijn van harte welkom om hierbij langs te komen. Het kan het gehele weekend zijn, maar als je wilt kan het ook alleen de zaterdag zijn. Kijk hier maar even https://wijzijnjan.nl/forum/viewtopic.p ... 128#p38128.
In het najaar gaan we ook ongeveer 1x per maand naar een sauna toe. Als je wilt, kan je ook daar kennis komen maken.

Plaats reactie