Ben jij (ook) een Nudist met een beperking ?

Plaats hier je oproep
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ridgedigger1980
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 nov 2021, 16:01

Ben jij (ook) een Nudist met een beperking ?

Bericht door Ridgedigger1980 » 01 nov 2021, 17:35

Ik plaats hier gelijk maar een soort oproepje voor mensen die onder het kopje vallen, of aan mensen die iemand kennen die daar misschien onder valt.

De reden dat ik dit vraag is omdat ik daar ook zelf (min of meer) toe behoor.
Ik ben tijdens een operatie 9 jaar geleden blijkbaar getroffen door een herseninfarct, waardoor ik functionaliteit ben verloren.
Sindsdien zit ik eigenlijk al 8 jaar opgesloten achter mijn voordeur.
(Met uitzondering van een korte periode die ik elders hier beschreven heb).

Juist nu ik hele dagen alleen thuis ben en mij van niemand iets hoef aan te trekken leef ik mij ten volle uit zonder kleding.
(Met antwoord op een vraag elders; 'Ja, ik doe wel de kachel lekker hoog'! )

Mijn mobiliteit is helaas beperkt tot 500 meter lopend tot de supermarkt. Verder kom ik niet vanwege het vervoersprobleem.
drie jaar geleden ben ik ook alleen naar een kennis in Zweden geweest, dus helemaal hulpeloos ben ik nu ook weer niet. Je moet het alleen goed regelen. Vanbdaar deze ioroep.
En precies nu ontstaat bij mij de behoefte (na mijn trauma verwerking) om weer eens te gaan genieten.

Ik zou wel weer eens op vakantie willen, of gewoon weer eens uit eten, maar dat red ik niet alleen met vervoer en om dan daar ergens alleen zitten is ook niet wat ik zoek.

Daarom liefst met Naturisten samen en eventueel ook met een beperking.
Wellich is er iets samen te bedenken of te regelen?

Hierover zou ik erg graag met anderen in contact komen om eens de opties te verkennen ....

Frank

PeterMeester
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 aug 2022, 21:52

Re: Ben jij (ook) een Nudist met een beperking ?

Bericht door PeterMeester » 27 aug 2022, 14:47

Hoi Frank,

Ik ben net nieuw op het forum en las zojuist je berichtje. Ik kan wel begrijpen dat het een moeilijke situatie is waar in je verkeert.
Ook het ontbreken van de mobiliteit is wel een dingetje. Ik heb zelf geen beperking zoals jij dat hebt, maar heb wel dagelijks grote klachten met veel pijn aan de wervelkolom, ben hiervoor uitbehandeld. Ik probeer de pijn maar te verzetten en door te gaan in het dagelijks leven. Met dagelijks zware rug training ben ik nog het beste af. Ik vroeg me af waar je woont? Ik kom uit regio Den Haag. Als het niet te ver is en je vindt het leuk wil ik je wel een keer bezoeken en gezellig even bijpraten. Wellicht kunnen we dan bloot zijn. Als nieuw komend naturist is dat best wel spannend.

Groetjes,
Peter.

Plaats reactie