Wat doe je met de kerst?

Plaats hier je oproep
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Wat doe je met de kerst?

Bericht door Karin » 14 nov 2006, 08:35

Wat gaan jullie doen met de (in mijn geval: eeuwig gehate) kerstdagen?

Ieder jaar neem ik me weer voor deze dagen weg te zijn, iets anders dan anders te gaan doen of ze gewoon over te slaan, maar ook ieder jaar zit ik uiteindelijk weer familiair te kerstdineren, kerstontbijten, en er netjes opgedirkt bij te zitten.
Wat het dit jaar wordt... Geen idee nog, maar ik ben bang... :(

Hebben jullie al plannen?

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Wat doe je met de kerst?

Bericht door Maarten de Vries » 14 nov 2006, 08:47

1e kerstdag ben ik in elk geval tot 19.00 uur in Belgie bij mijn ouders en onderweg terug naar huis. Vanaf 19.00 uur nog geen plannen voor het verdere kerst verloop.

Groetjes Maarten

Gebruikersavatar
spanie42
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 apr 2006, 08:20

Wat doe je met de kerst?

Bericht door spanie42 » 14 nov 2006, 09:13

Met de kerstdagen gaan we naar een zonnige bestemming. Deden we vorig jaar ook (Tenerife) en dat is heel erg goed meegevallen.
Het is ook een goedkope periode, als je wel op 25 december wil terugvliegen.
Helaas, die periode is er niet zoveel keuze aan zonzekere bestemmingen. Die toch betaalbaar zijn, want in feite is ons vakantiebudget al helemaal opgesoupeerd (we waren dit jaar al 3 x met vakantie).
Van van oud naar nieuw ? Nog géén idee wat we gaan doen !

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

Wat doe je met de kerst?

Bericht door Marc » 14 nov 2006, 12:43

Kerstavond ga ik met een stel vrienden naar de Kerstmis (ja het is echt erg want we doen het puur voor de sfeer). Daarna borrolen bij mij ensow en iedereen blijft slapen. Volgende dag kerstbrunch. 's Avonds naar mun ouders en de volgende dag op vakantie? (heb een scharrel/vriend in wording?) en die kan dan gratis tickets krijgen. Zoiets...?

Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:49

Wat doe je met de kerst?

Bericht door Martin » 14 nov 2006, 23:06

ja, waar wij zijn met kerst dat weetje he Karin,komen gezellig eens bij je langs voor een glaasje als dat mag.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Wat doe je met de kerst?

Bericht door Karin » 15 nov 2006, 08:44

Ja, ik weet het Karin en Martin, alleen zijn mijn plannen gewijzigd en verhuis ik niet daarheen, maar naar 2 straten verderop... :D

Maar dat wil nog niet zeggen dat jullie niet langs kunnen komen tegen die tijd natuurlijk, maar het maakt het wel iets meer gedoe... :rolleyes:

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Wat doe je met de kerst?

Bericht door corien » 15 nov 2006, 20:31

1e kerst vier ik lekker knus en kneuterig met mijn ouders en broer , samen eten en cadeautjes... inderdaad heel 'kersterig' maar ik ben dit de afgelopen jaren toch steeds meer gaan waarderen!
2e kerstdag zit ik met Johan ( die een aantal van jullie kennen van de sauna laatst ) bij de musical Grease, ook leuk!

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Wat doe je met de kerst?

Bericht door Bert » 20 nov 2006, 23:33

Ik heb totaal nog geen idee wat er gaat gebeuren. Dat laat ik maar aan de kerstman over, wat voor n verrassing hij dit jaar voor mij in petto heeft.

Vorig jaar zat ik in z-frankrijk, kwam de kerstman op een ijsschots de haven binnen drijven:confused: . Het was overdag zelfs 20 graden, ook nog lekker op t strand gelegen.

Plaats reactie