Gezocht: Jonge naaktrecreanten (documentaireserie KRO-NCRV x NPO3)

Plaats hier je oproep
Plaats reactie
Judith NPO3
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jul 2023, 12:04

Gezocht: Jonge naaktrecreanten (documentaireserie KRO-NCRV x NPO3)

Bericht door Judith NPO3 » 18 jul 2023, 13:25

Hi!

Voor Brandpunt+ van KRO-NCRV maken we een nieuwe reeks van de documentaireserie ‘Stereotypisch’.
In Stereotypisch spreken we met jongeren die een label opgeplakt hebben gekregen. We praten met ze over de vooroordelen, clichés en het doorbreken daarvan. Hoe vinden zij het label wat ze gekregen hebben of zichzelf gegeven hebben, beperkt dit label ze, waar lopen ze tegenaan, hoe kijken hun vrienden hier tegenaan en hoe zien zij hun eigen toekomst?
De eerdere twee seizoenen kun je https://www.npo3.nl/stereotypisch/KN_1729090 terugkijken.

In het nieuwe seizoen wil ik aandacht besteden aan naaktrecreatie. Om meer informatie in te winnen over dit onderwerp spreek ik graag met een aantal jonge ervaringsdeskundigen (18-30 jaar). Wie staat ervoor open om met mij hierover te praten? Mail naar: judith.vanbeek@kro-ncrv.nl

De serie zal eind september wekelijks te zien zijn op het YouTube-kanaal van NPO3. Mocht je vragen of tips hebben, mail ook vooral.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Judith van Beek
Redacteur Brandpunt+

Vincent82
Berichten: 69
Lid geworden op: 17 feb 2019, 00:49
Locatie: Hengelo

Re: Gezocht: Jonge naaktrecreanten (documentaireserie KRO-NCRV x NPO3)

Bericht door Vincent82 » 19 jul 2023, 23:09

Beste Judith,

De leeftijdscategorie 18-30 zal zeker variërend zijn in welke vorm ze naaktrecreatie ervaren. Toch denk ik dat het aantal mensen in deze leeftijdsgroep zeer beperkt is. Ze zijn er zeker wel, maar je kunt de mensen tussen de 18 en 30 in sauna of op naakstrandjes echt met twee handen tellen. Voor een camping of verenigingsterrein durf ik niet zo een beeld te geven.

Met vriendelijke groet,

Vincent

Eystaring
Vriend(in) van JAN
Berichten: 575
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:15

Re: Gezocht: Jonge naaktrecreanten (documentaireserie KRO-NCRV x NPO3)

Bericht door Eystaring » 21 jul 2023, 17:36

Ze zijn er zeker wel ook op campings of terreinen maar is zeker niet de grootste groep binnen de nudisten

Plaats reactie