Ik weet niet of er behoefde aan is maar ik kan een zaaltje regelen in Almere hier kan bv gedart worden of andere spel aktiviteiten worden gedaan ook is er een mogelijk heid voor disco of muziek avond
Is hier animo voor de datum moet nog overlegt worden maar voor 10 man is het niet de moeite ik hoor graag in een reaktie of het eventueel haalbaar is Gr ron
Een zaaltje
Re: Een zaaltje
Klinkt als een leuk idee. Met een grote groep naakte activiteiten uitvoeren dus? We gaan afwachten of er genoeg animo is inderdaad. Ben benieuwd
Als ik het zo zie is er weinig animo voor jammer weer een idee voor de prullenbak
Ron, ga eens naar een naaktstrand en doe zo je contacten op of ga een keer mee met een weekend of naar de sauna of ga eens Naaktzwemmen. Dan leer je vanzelf mensen kennen.
Zonder een naakte kennissenkring krijg je een zaaltje niet gevuld. Mensen zijn terughoudend rondom naaktheid als ze je niet kennen.
Zonder een naakte kennissenkring krijg je een zaaltje niet gevuld. Mensen zijn terughoudend rondom naaktheid als ze je niet kennen.
Het was maar een idee en van zwemmen of sauna wordt ik zo nat van achter de oren men mag toch ook naakt zijn zonder nat te worden denk als het wat warmer gaat worden dat ik maar voor een boswandeling ga het is me nu nog iets te koud
Dat mag zeker maar om een gelijk te beginnen met een grote groep vreemden is miss hier wat hoog gegrepen.
Zeker als je niet echt een plan hebt wat er de bedoeling is die dag.
Zeker als je niet echt een plan hebt wat er de bedoeling is die dag.
Nou goed,
Weet dat het kort dag is, maar a.s. zaterdag is het buiten een aangename naturistisch weertype 🌡🌤. Als je kunt spreek dan wat af ergens in het land.
Buiten is veel lekkerder dan binnen.
Groeten,
Vincent
Weet dat het kort dag is, maar a.s. zaterdag is het buiten een aangename naturistisch weertype 🌡🌤. Als je kunt spreek dan wat af ergens in het land.
Buiten is veel lekkerder dan binnen.
Groeten,
Vincent
Lekker buiten
Hey Vincent (en anderen). Contact me bij interesse of deel je eigen contact info.
Kik: ZwemmerBB of Telegram: ArvieZwemmer
Kik: ZwemmerBB of Telegram: ArvieZwemmer
Liefhebber massage zwemmen sauna. Leuk als je reageert!