IQ van naturisten testen?

Plaats hier je oproep
Gebruikersavatar
JanK
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 apr 2006, 23:13

IQ van naturisten testen?

Bericht door JanK » 18 jan 2007, 21:55

Ik had ook 136. Net als vorig jaar.

Jan

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

IQ van naturisten testen?

Bericht door Bert » 18 jan 2007, 22:12

En de topscore van de avond was:
BONNY st. C.met een IQ van 52. Dit beteknd dat ze maar 5 van de 60 vragen goed had!
Dit is zelfs lager dan Kelly (volgens mij 79)
Viola Holt op 2de plaats met 89.
En de naturisten waren niet te vinden. Waarschijnlijk hadden ze niet genoeg aanmeldingen. Op het internet zag ik ook een oproep bij andere organisaties, die er uiteindelijk ook niet zaten!

Ik had eerst de test van 2006 gemaakt: 131 punten, viel me best mee!
Gisteren had ik een IQ van 139 (en dat met mijn snelheid:rolleyes: )
Komt verstand dan toch met de jaren??

Gebruikersavatar
hans
Berichten: 93
Lid geworden op: 17 apr 2006, 22:53

IQ van naturisten testen?

Bericht door hans » 18 jan 2007, 23:31

[quote=Bert;6080]En de topscore van de avond was:
BONNY st. C.met een IQ van 52. Dit beteknd dat ze maar 5 van de 60 vragen goed had!
Dit is zelfs lager dan Kelly (volgens mij 79)[/quote]

Da's zelfs lager dan die Orang Oetan Sandy. Maar ja, die heeft geen abonnement op de slijter waarschijnlijk :D

Hans

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

IQ van naturisten testen?

Bericht door corien » 19 jan 2007, 10:47

ik voel me gewoon dom vergeleken bij jullie..... had een paar jaar terug maar 126 ( daarna nooit meer mee gedaan )

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

IQ van naturisten testen?

Bericht door corien » 19 jan 2007, 10:48

enne 52.... mijn god! Mijn bewoners ( verstandelijk gehandicapte autisten ) scoren tussen de 70 en 80 gemiddeld....

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

IQ van naturisten testen?

Bericht door corien » 19 jan 2007, 11:27

net de iq test van vorig jaar gedaan die nog online te doen is ..... 135 !!! Ik ben trots op mij !:D

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

IQ van naturisten testen?

Bericht door Karin » 19 jan 2007, 15:10

Waarom is 135 ongeloofwaardig? Eigenlijk is dat best een beledigende opmerking... :o

Een paar jaar terug heb ik ook een professionele IQ-test gedaan, met tijdslimiet, en de hele mikmak, en ik kwam toen op 137.
Maar eerlijk gezegd: wat heb je aan die cijfertjes? Nog steeds snap ik de ballen van het 'd' en 't' gebeuren in de Nederlandse taal en gok altijd maar wat, en vraag mij niet zonder kaart of navigatie naar een willekeurige plaats in Nederland te rijden, want als het niet één van de 10 grootste plaatsen van Nederlans is, tijd ik prompt de verkeerde kant uit. Topografische ramp ben ik. Oh, en hoofdrekenen kan ik ook niet. En die talenknobbel is ook aan mij voorbij gegaan.
Dus wat zegt zo'n IQ-score nou helemaal? :D

Gebruikersavatar
Diable
Berichten: 70
Lid geworden op: 06 apr 2006, 19:43

IQ van naturisten testen?

Bericht door Diable » 19 jan 2007, 15:15

grrr... zit ik middenin die test, komen er ineens filmpjes die de computer hier niet aan kan. en ik kan hier geen geluid aan zetten. allemaal fout dus... toen ben ik meer gestopt :(

Ik kreeg ooit uit een "echte" test en behoorlijke uitslag: 124. Vanaf 130 ben je hoog begaafd. (wees gerust, er zijn veel hoog begaafde, zo bijzonder is dat niet) Ik zie dat er hier veel hoog begaafden rondlopen. Hoewel ik niet twijfel aan het IQ van deze mensen, twijfel ik toch aan de BNN test. Ik heb ooit tijdens mijn vorige studie geleerd hoe zo'n test in elkaar zou moeten steken en daar klopt bij BNN niets van. Ik weet niet hoe het dit jaar was, maar vorige jaren heb ik meegedaan, en het was toen echt een bar slechte test. De opgaven waren trouwens ook veel makkelijker dan bij de "echte" test die ik een keer deed... ???

Gebruikersavatar
hans
Berichten: 93
Lid geworden op: 17 apr 2006, 22:53

IQ van naturisten testen?

Bericht door hans » 19 jan 2007, 21:34

[quote=Diable;6105]grrr... zit ik middenin die test, komen er ineens filmpjes die de computer hier niet aan kan. [/quote]
Dat gebeurde bij mij dus ook, en ik heb niet de indruk dat dat aan mijn computer lag. Volgens mij hebben ze hun servers overschat :mad:
[quote]Ik heb ooit tijdens mijn vorige studie geleerd hoe zo'n test in elkaar zou moeten steken en daar klopt bij BNN niets van. Ik weet niet hoe het dit jaar was, maar vorige jaren heb ik meegedaan, en het was toen echt een bar slechte test. De opgaven waren trouwens ook veel makkelijker dan bij de "echte" test die ik een keer deed... ???[/quote]
Misschien heb je gelijk. Alleen heb ik uit verveling wel eens een aantal totaal verschillende IQ-tests op internet zitten doen (ondermeer hier gevonden), en de score was telkens 135, 136 of 137. Als die tests niet kloppen dan zijn ze dus allemaal even fout en dat zou ook wel weer heel toevallig zijn :D
Overigens ben ik het met Karin eens dat Baywatch wel erg kort door de bocht gaat. Afgezien van de kwaliteit van de tests: waarom zou het ongeloofwaardig zijn dat een aantal mensen op dit forum een bovengemiddeld IQ heeft?

Hans

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

IQ van naturisten testen?

Bericht door corien » 20 jan 2007, 11:03

Thuis is het makkelijker dan op TV, omdat je niks kunt verbeteren. Eenmaal ingedrukt staat je antwoord vast, thuis kun je nog een verbetering aanbrengen.
[/QUOTE]

Binnen de tijd die daarvoor staat ja , zoals volgens mij altijd mogelijk is bij een test....
Ik vond zelf de bnn-test inderdaad wat aan de makkelijke kant maar dat kan natuurlijk ook gewoon aan mijn hoogbegaafdheid liggen :D :D :D

Gebruikersavatar
Diable
Berichten: 70
Lid geworden op: 06 apr 2006, 19:43

IQ van naturisten testen?

Bericht door Diable » 02 feb 2007, 11:32

oh, ik denk dat bijna iedereen hier een bovengemiddeld IQ heeft, want het gemiddelde IQ van den menschheid is namelijk altijd 100! (zo zijn die tests gemaakt) :)

Gebruikersavatar
hans
Berichten: 93
Lid geworden op: 17 apr 2006, 22:53

IQ van naturisten testen?

Bericht door hans » 03 feb 2007, 01:05

Als het gemiddelde van de menschheid 100 is zou dat op dit forum toch ook zo moeten zijn :confused:

Plaats reactie