Jensen! zoekt naturisten

Plaats hier je oproep
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Jensen! zoekt naturisten

Bericht door Karin » 18 apr 2007, 09:00

Bericht van de NFN:

Jensen! zoekt naturisten

Met de zomer in aantocht besteedt tv-programma Jensen! dinsdag 24 april aandacht aan naturisme. De redactie zoekt 3-4 personen die bloot in de uitzending op de rode bank willen praten over hun ervaringen. De redactie meldt dat het gesprek inhoudelijk en serieus is. Thema's zijn: waarom ben je naturist, hoe beleef je naturisme, bijv. tijdens vakanties. Geïnteresseerden kunnen voor meer informatie contact opnemen met Albertine Pomper (redactie Jensen!): albertine.pomper@jensentv.nl of 06-41502456. Opnames vinden op 24 april plaats van 17.30 - 18.30 uur in Hilversum.

Zo je hierin de mogelijkheid ziet naturisme en je vereniging te promoten en zo je van mening bent dat jouw leden met de presentator overweg kunnen, is dit een mogelijkheid om een groot publiek te bereiken. Ik heb de redactie ervan op de hoogte gebracht dat wanneer verenigingsleden zich aanmelden, dat binnen het kader “voort wat, hoort wat” er ruimte moet zijn om jullie ook je woord te laten doen om promotie te maken.

Gebruikersavatar
Erik N.
Berichten: 53
Lid geworden op: 04 mei 2006, 19:39

Jensen! zoekt naturisten

Bericht door Erik N. » 18 apr 2007, 12:26

Jensen serieus over naturisme ?
Vrede in het Midden Oosten is nog waarschijnlijker.

Erik

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Jensen! zoekt naturisten

Bericht door corien » 18 apr 2007, 14:49

haha, nou ik vind hem wel milder dan vroeger ( de enkele keer dat ik er per ongeluk voorbij zap en blijf hangen omdat bijvoorbeeld de jongens van Jackass er zitten ) maar om daar nu in mn blootje te gaan zitten.....nooit

( of Jensen moet zelf ook bloot gaan, dan wil ik er over nadenken want dan zit hij sowieso meer voor lul dan ik *lol* )

marijnD
Berichten: 43
Lid geworden op: 14 apr 2007, 10:01

Jensen! zoekt naturisten

Bericht door marijnD » 18 apr 2007, 15:31

Jensen en bloot?
whellllp.

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Jensen! zoekt naturisten

Bericht door Anja » 18 apr 2007, 15:34

Nah Jensen en serieus da's bizar...Hij zit altijd te hikken van het lachen...en dan vooral om zichzelf. En zeg nou zelf...met je blote billen op die bank...kom op zeg...daar heeft Kim Holland nog gezeten!! Straks plak je vast en kom je noooooooit meer bij Jensen weg...Zit je dan in je blootje..;)

marijnD
Berichten: 43
Lid geworden op: 14 apr 2007, 10:01

Jensen! zoekt naturisten

Bericht door marijnD » 18 apr 2007, 15:38

ehm Kim Holland, nee dank je ik hoef al niet meer
btw Anja zo ie zo bloot op de TV ehm mij niet gezien.

groet,
Marijn.

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Jensen! zoekt naturisten

Bericht door Bert » 18 apr 2007, 19:07

Vind het geen probleem om JAN te promoten en over naturisme te praten, maar heb er dito een hard hoofd in dat het enigszins serieus is bij Jensen.
Ook al begint hij serieus, toch komen er altijd een paar "steken onder water", steekt hij de gek met je aan en hoopt hij dat jij er in trapt.
Ik bedank ook.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Jensen! zoekt naturisten

Bericht door Karin » 19 apr 2007, 03:03

Wat ik maar niet blijf begrijpen (of eigenlijk wel) bij tv-programma's die het over naturisme willen hebben, is de meerwaarde om daar dan ook naakt te gaan zitten. Tuurlijk is het voor hun kijkcijfers. En dat is de enige reden. Dus het onderwerp zelf vinden ze waarschijnlijk helemaal zo interessant niet, en dat zou het wel moeten zijn.

Enne, ik kòts van die Jensen, zap 'm zelfs al weg als er een vooraankondiging van z'n programma is, dus daar ga ik écht niet naast zitten. Al zou ik er op zich niet mee zitten om naakt op tv te zijn. Maar de meerwaarde van naakt in een studio... ik zie het niet.

Gebruikersavatar
Erik N.
Berichten: 53
Lid geworden op: 04 mei 2006, 19:39

Jensen! zoekt naturisten

Bericht door Erik N. » 19 apr 2007, 03:40

Die uitzending gaat waarschijnlijk niet door, althans niet met blote mensen.
Of met een paar oudere mannen ? Daar zit het publiek en de kijkers niet op te wachten.

Plaats reactie