Zondag wat leuks doen?

Plaats hier je oproep
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Zondag wat leuks doen?

Bericht door Karin » 20 apr 2007, 06:01

Qua weersvoorspelling lijkt het zondag een behoorlijk naturist-vriendelijke dag te worden...
Heeft iemand al plannen in die richting, of zullen we met een groepje wat plannen maken?

Ik denk dan: gezellig een dagje naturistenterrein / -strand ofzo. Wie kan, wil en mag er mee?!

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

Zondag wat leuks doen?

Bericht door Marc » 20 apr 2007, 06:39

Ik ga naar mijn broer, maar als dat niet doorgaat ga ik wel mee....

Ps. Misschien een leuke tip...
Op Zandvoort mag je op het vrije stuk ook vuurtje stoken. Dus als het wat frisser wordt kan je het zelf weer heet maken....
(Dit mocht een paar geleden, weet niet de regels nu, dus bekeuringen zijn te declareren bij Martijn) :)

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Zondag wat leuks doen?

Bericht door Maarten de Vries » 20 apr 2007, 14:12

Wie had een half jaar geleden op zo'n mooie april maand gerekend. Ik niet. Heb wederom een wieleronde te begeleiden. Dit keer de ronde van Noord-Holland. Maar als ik van te voren wist dat het weer zo mooi zou zijn, dan ..................

Groetjes,

Maarten

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Zondag wat leuks doen?

Bericht door Karin » 21 apr 2007, 01:13

Het is nú (zaterdag 8.00 uur) al prachtig weer hier, en dan is het dus nog niet eens zondag!!

Nouja, als verder niemand naturistische plannen heeft waar ik me bij aan kan sluiten hou ik het denk ik maar op Bussloo.
Of ik zoek weer een (nieuw) naturistenterrein op, ik heb ontdekt dat dat ook erg leuk is, steeds een ander terrein bekijken en ervaren!!

Gisteravond de bestuursvergadering op 't Landje van de ALB was ook erg leuk. Martijn heeft ons er heen en weer terug geroeid, en Marc en ik zaten als blije kinderen om ons heen te kijken. Erg leuk!

marijnD
Berichten: 43
Lid geworden op: 14 apr 2007, 10:01

Zondag wat leuks doen?

Bericht door marijnD » 21 apr 2007, 02:53

LOL ik moet hellaas in het huis werken om het schoon te krijgen.
niet echt een naturistisch plannetje :)

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Zondag wat leuks doen?

Bericht door Bert » 21 apr 2007, 04:33

zit nog te twijfelen:
bussloo, rutbeek of misschien een sauna:)

of huis schoonmaken, tuin doen.....:(

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Zondag wat leuks doen?

Bericht door corien » 21 apr 2007, 05:02

en ik maar weer werken..... :( :( :(

marijnD
Berichten: 43
Lid geworden op: 14 apr 2007, 10:01

Zondag wat leuks doen?

Bericht door marijnD » 21 apr 2007, 06:03

aaah arme jij Corien :)

groetjes,
Marijn.

Gebruikersavatar
Ruben
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 jan 2007, 20:08

Zondag wat leuks doen?

Bericht door Ruben » 21 apr 2007, 10:38

Geen Ruben, maar Brenda (moet ik toch eens wat aan gaan doen. Eh... heb ik me nu al erg vaak voorgenomen!)

Nou Karin, als je iets leuks weet te verzinnen voor morgen, dan krijg je misschien je zin hoor! Eén van ons die komt.
Ik (Brenda, dus) zit morgen met mijn billen in de sneeuw, dus als je iets bedenkt dat naar Ruben z'n bekkie is.... (iets met weinig doen en lekker eten helpt vaak wel :) !)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Zondag wat leuks doen?

Bericht door Karin » 21 apr 2007, 13:11

In de sneeuw met dit weer, dan heb je toch een steekje los... (of iets al een tijd terug afgesproken, kan ook) ;)

Maar ik ga morgen op Bussloo vertoeven. :)

Vandaag naar het terrein van Gelre geweest, en ik viel zowaar met mijn neus in de boter, of in de sauna, want ze hadden een saunadag. Voor maarliefst € 3,70 dus lekker van hun sauna genoten, en natuurlijk ook van het mooie weer.
Leuk terreintje hebben ze daar trouwens bij Eerbeek / Laag Soeren. Een prima plek om een keer (spontaan) te gaan kamperen.

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Zondag wat leuks doen?

Bericht door Maarten de Vries » 23 apr 2007, 00:48

Klinkt als weer een leuk terein ontdekt.

Grappig dat je hem zo dicht bij huis nog niet kende.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Zondag wat leuks doen?

Bericht door Karin » 23 apr 2007, 02:39

Het is zelfs de vereniging die het dichts bij mijn huis zit...

En dagbezoek en kamperen zijn, net als gebruik maken van de sauna, nog lekker goedkoop, dus best kans dat ik er vaker te vinden zal zijn.

Maar gisteren op Bussloo was het ook heerlijk!! Echt flink druk, in tegenstelling tot de (textiel)strandjes aan de overkant, waar een enkeling te bespeuren was (veelal compleet gekleed, ook nog). Bijzonder is dat toch, dat naturisten veel eerder op zo'n manier van het weer genieten dan niet-naturisten.

Plaats reactie