De Trefweken van Zon en Leven

Plaats hier je oproep
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

De Trefweken van Zon en Leven

Bericht door Karin » 25 apr 2007, 10:43

Zon en Leven Berkenwoude houdt van zondag 5 t/m zaterdag 11 augustus 2007 weer een Trefweek. Ze zouden het erg leuk vinden om wat meer deelnemers van buiten Zon en Leven te mogen ontvangen.
Ter info: ze hebben de strenge regels van vroeger (geen vlees, alcohol en tabak) wat aan de tijd aangepast, maar die van geen tabak is wel blijven staan.

Voor deze week wordt er ook nog gezocht naar begeleiding voor de kindertrefweek, exacte info volgt nog, maar voor zover ik weet kampeer je die week in ieder geval gratis, en ben je per dag 2 blokken van een paar uur met de kinderen bezig. De rest is vrije tijd (en/of een goedkope vakantie).

Workshopinformation “Berkenwoude creatief” 2007

Speksteen door Lucy Fonville (maandag en dinsdag)
We werken in een zachte speksteen met een eigen keus in onderwerp: abstract of voorstelling. We leren de bijbehorende technieken. Maximaal 8 deelnemers.

Tekenen en schilderen door Nienke Rotermundt (Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag elke middag)
In overleg met de deelnemers Worden er verschillende technieken uitgewerkt.
De keuze is aquarel- acrylverf, houtskool of contékrijt. Mandala’s tekenen kan ook. Jouw Voorkeur kun je opgeven op het inschrijf
formulier.

Houtbewerken door Ton van den Berg Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag de gehele dag
We doorlopen het hele proces van houtbewerken. Van een blok hout tot een verfijnde, glad afgewerkte vorm. Motto: “Maak je eigen Boeddha”

Spelen met Verhalen door Miep Verhoef Dinsdagochtend en Donderdagochtend
We dragen allemaal verhalen met ons mee, van fantasieverhalen, eigen belevenissen, tot verhalen die we ooit gehoord hebben.
Door improvisatie en speelse oefeningen vertellen we elkaar boeiende en persoonlijke verhalen.

Dansexpressie door Jolande Bruynius Donderdag en Vrijdag
Dansen in de Natuur: Een unieke ervaring. Op moderne en klassieke muziek geven we dansend uiting aan onze emoties.
Thema is “Stilte en vlucht”.

Aan het einde van de week geven we een expositie en slotoptreden.


In de bijlage voor de liefhebbers de prijslijst en een aanmeldformulier.

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

De Trefweken van Zon en Leven

Bericht door corien » 25 apr 2007, 14:16

klinkt voor mij toch een beetje te zweef, zweef...

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

De Trefweken van Zon en Leven

Bericht door Karin » 25 apr 2007, 16:58

Ja, nou en? ;)

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

De Trefweken van Zon en Leven

Bericht door Maarten de Vries » 26 apr 2007, 06:25

[QUOTE=corien;7308]klinkt voor mij toch een beetje te zweef, zweef...[/QUOTE]


Ik weet niet waarom wij gereedschappen mee dienen te nemen dit weekend. Zie in dit lijstje ook hout bewerken staan.

Groetjes Maarten

Plaats reactie