Op zoek naar ..

Iets te koop, op zoek naar iets, wat gevonden of verloren op een weekend? Meld het hier!
Plaats reactie
bram2597
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 aug 2020, 11:29

Op zoek naar ..

Bericht door bram2597 » 15 aug 2020, 14:56

Ik ben op zoek naar een tent (Heb deze zelf niet, is mn appartementje wat klein voor) of ander type accomodatie die ik voor een periode zou kunnen huren en gebruik van kan maken. Liefst met wat mooie natuur eromheen, een plek waar ik naakt kan zijn (het liefst op mezelf zonder mensen dicht in de buurt, heb even een “escape” nodig van alles) en met wat “onafhankelijkheid”. Tegen een beetje redelijke prijs tuurlijk maar ook liefst niet té duur.

Kort over mezelf; 23jr, alleenstaand, fulltime baan in de IT, omgeving Haarlem. Hou van natuur, nog geen ervaring met buiten naakt zijn.

Snap dat dit wellicht een lastige is, of dat ik wellicht een beetje veel vraag/vaag ben, maar niet geschoten is altijd mis vind ik😅

Groeten,
Bram

henneveld
Vriend(in) van JAN
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 jul 2019, 18:59
Locatie: Boskoop

Re: Op zoek naar ..

Bericht door henneveld » 22 feb 2021, 13:43

Weet niet of je nog op zoek bent, maar ik heb een klein 2persoonstentje die je kan lenen als je wilt. Accommodatie zou je dan zelf kunnen uitzoeken.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Op zoek naar ..

Bericht door Karin » 27 feb 2021, 13:42

De vereniging Zon en Leven heeft op een aantal van hun terreinen blokhutten staan en in ieder geval op De Maat een huur-caravan die tegen hele fijne tarieven te huur zijn. Echter wel alleen voor leden van Zon en Leven, dus dan zou je daar eerst lid van moeten worden.

Plaats reactie