Rugzak.

Iets te koop, op zoek naar iets, wat gevonden of verloren op een weekend? Meld het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn B
Berichten: 645
Lid geworden op: 17 jul 2006, 19:37

Rugzak.

Bericht door Martijn B » 17 feb 2008, 19:11

Hoi daar,

In mei wil ik het Trekvogelpad gaan lopen. Een dikke 380 kilometer van Bergen naar Enschede.
Voor die trip ben ik op zoek naar een geschikte rugzak. Een rugzak modelletje "Trekking" dus. Een liter of 60 moet er wel in kunnen, want mijn tent, slaapzak en meer van dat soort spul moeten er met gemak in kunnen.

Heb jij nog ergens een rugzak liggen waar je weinig meer mee doet? Overweeg dan eens of je hem niet aan mij wil verkopen.

Ik lees je reactie graag.


Martijn.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Rugzak.

Bericht door Karin » 18 feb 2008, 09:43

Ik heb nog een 80-liter rugzak, al best wel oud maar destijds erg duur en een goed ding, maar die wil ik niet kwijt. Je mag 'm eventueel wel lenen, als je geen andere optie hebt.

Maar vooral als je zo ver gaat lopen is het wel heel belangrijk dat je rugzak echt goed op je rug afgesteld is, dat íe voldoende aan je schouders hangt, maar vooral ook voldoende op je heupen steunt. Enzo, bla die bla...

2e Hands kan heel oke zijn, maar ik denk dat het slim is om je gewoon eerst goed bij een winkel voor te laten lichten, eventueel wat rugzakjes passen en op je rug af laten stellen zodat je ook weet waar je op letten moet. En dan eventueel alsnog 2e hands kopen, als dat is wat je wil, maar dan weet je wel goed waar je naar kijken moet.

Succes!!

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

Rugzak.

Bericht door Marc » 18 feb 2008, 11:02

Martijn,

Het eigen merk van Perrysport is een goede rugzak en ook niet duur in aanschaf.
Ik heb er al de halve wereld mee rondgereisd. Prima ding!
Vaak hebben ze rond deze tijd aanbiedingen in kampeerpullen.

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Rugzak.

Bericht door Bert » 21 feb 2008, 23:36

Ik heb dan wel geen rugzak voor je in de aanbieding, maar mocht je aan t eind van je toch willen uitrusten ben je welkom (mits ik thuis ben)
En anders hebben we nog altijd 2 leuke (al bekende) campings in de buurt:cool:

Gebruikersavatar
Martijn B
Berichten: 645
Lid geworden op: 17 jul 2006, 19:37

Rugzak.

Bericht door Martijn B » 27 feb 2008, 19:55

Ik heb alle tips and tricks netjes in mijn oren geknoopt en ga daarmee verder. U houdt ik op de hoogte.

Gebruikersavatar
Martijn B
Berichten: 645
Lid geworden op: 17 jul 2006, 19:37

Rugzak.

Bericht door Martijn B » 01 apr 2008, 18:17

Blij kan ik melden dat ik sinds gisteren een kekke rugzak heb.

Vanaf nu kunnen alle rugzakken die 'over' zijn gewoon weer Marktplaats op...

Plaats reactie