Caravan aangeboden

Iets te koop, op zoek naar iets, wat gevonden of verloren op een weekend? Meld het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Caravan aangeboden

Bericht door Eilko » 11 mar 2009, 13:35

Bij ons (mijn ouders) in de schuur staat een mooie, niet te grote caravan. Omdat de boerderij en dus ook de schuur verkocht is, moet (o.a.) de caravan weg.

Voor foto's kijk op deze website: http://tinyurl.com/vlagtwedde
en selecteer de caravan.
(of selecteer wat anders.... Er staat veel leuk spul op :)

Wij hebben verder geen informatie over de caravan. Hij is niet eens van ons, maar van vrienden van mijn ouders. Zij hadden de caravan bij ons in opslag.

/Eilko.

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Caravan aangeboden

Bericht door Marc v G » 11 mar 2009, 14:07

Eilko, ik heb je berichtje even aangepast want je linkje was niet klikbaar :)
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Caravan aangeboden

Bericht door Eilko » 11 mar 2009, 14:10

Bedankt :) khad het niet eens gezien, ik was veel te druk met de website zelf bezig :)

/Eilko.

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Caravan aangeboden

Bericht door Wendy » 12 mar 2009, 18:16

als je ook nog wat 'gewoon' tuingereedschap vindt.. het is heel welkom hier... heb nog vrijwel niets van dat spul en wil binnenkort de tuin aan gaan pakken...

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Caravan aangeboden

Bericht door Eilko » 12 mar 2009, 19:08

"gewoon" tuingereedschap, ja dat wordt moeilijk. 't Meeste is bedoeld voor "tuinen" vanaf 1 hectare... Ik zal nog eens kijken, maar verwacht er niet te veel van :)

Globe
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 apr 2008, 18:05

Caravan aangeboden

Bericht door Globe » 12 mar 2009, 23:51

voor hoeveel personen is die caravan? en wat moet ze kosten?

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Caravan aangeboden

Bericht door Eilko » 13 mar 2009, 08:55

Aan de grootte af te schatten kunnen er 4 personen in overnachten. De caravan staat al een aantal jaren bij ons in de (kurkdroge) schuur, en vorig jaar is een eigenaar overleden. De andere eigenaar is niet meer geinteresseerd in kamperen.

Wat ie moet kosten weet ik niet. Informatie kun je krijgen op nummer 0597-531404. Ja, dat is in oost-groningen :)

/Eilko.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Caravan aangeboden

Bericht door Karin » 13 mar 2009, 11:51

Spullen voor tuinen van meer dan 1 ha?!?!
Kan ik gebruiken! In Tjsechië! Zit er nog een zitmaaier bij misschien?

Oh-zo-irritant dat net nú ik thuis tijdelijk geen internet heb. Het is bijna niet te geloven, maar ik zit nu bij de fysiotherapeut te internetten... :D

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Caravan aangeboden

Bericht door Eilko » 13 mar 2009, 18:27

Ja, er zit een zit-maaier bij: een Toro. Een uitklapbare met 3 kooien. Neemt 2.5 meter mee of zoiets. Wel Heel Geschikt denk ik, voor jullie :)

Op de foto staat ie er (nog) niet zo voordelig op, er lag nogal wat rommel in de schuur. Maar hij is helemaal goed.

En wil je helemaal wild gaan, dan hebben we ook nog een talud-maaier. Die moet wel achter een trekker, maar die staan ook op de lijst :) (nog vier). Overigens, misschien denk je geen trekker nodig te hebben, maar als je eentje hebt zul je m vast vaker gebruiken dan je nu denkt...

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Caravan aangeboden

Bericht door Karin » 16 mar 2009, 15:11

Klinkt best interessant, al heb ik er (nog) helemaal geen verstand van. Een taludmaaier hebben we niet nodig, alhoewel... we hebben we schuine stukken trouwens...
Hmmmmz.... misschien binnenkort even contacten.

Nog even op die website gekeken, en nu snap ik hoe ik 'm zien moet... :-)
Kan je 'm reserveren voor me? Lijkt me oke voor ons!! Ik ga nog wel even bellen hoor, ook even informeren of ik dat ding achterin een VW-bus kan krijgen...

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Caravan aangeboden

Bericht door Eilko » 16 mar 2009, 17:30

Desnoods zetten we 'm met de heftruck gewoon achterin een VW bus, want die staat ook op de lijst :) Dan heb je alleen nog een probleem als je 'm er weer uit wilt halen. Maar met een paar planken is er uit laten rollen altijd makkelijker dan er in duwen :)

Ik heb mn vader gebeld dat ie m vasthoudt.

En inderdaad zijn de foto's niet echt duidelijk, we hadden afgelopen zaterdag meer de prioriteit bij het lanceren van de pagina dan overal goede foto's van maken. Sommige dingen staan nog niet eens op de foto...

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Caravan aangeboden

Bericht door Karin » 17 mar 2009, 15:52

Ja, dat zei je vader ook al, van die heftruck. Maar hij zei ook dat een 'handige hobbist' er wel nog even naar moet kijken omdat het ding al een tijd niks gedaan heeft. Enne... ik ben best handig, maar ik heb dan weer geen verstand van dat soort apparaatdingessen enzo. *krabbelt op d'r koppie*

Zeg Martijn... klusje voor jou, als je straks toch in Tsjechië bent?

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Caravan aangeboden

Bericht door Eilko » 17 mar 2009, 17:50

Ja, hij staat al een tijdje stil. Volgens mij is hij "aan de kant gezet", omdat de huurders van onze boerderij een elektrische gekocht hadden.

't Grootste "nadeel" vind ik is dat je 'm moet starten door aan een touw te trekken. Ongeveer zoals je ook een kettingzaag start. Er zit dus geen startmotor op, en ook geen accu. Maar dat kun je ook weer als voordeel zien: dan gaat dat ook niet kapot. En t werkt perfect. Maar goed, zoals mijn vader ook al zei, een 3-delige kooimaaier voor 125 euro is ook geen geld :)

Je moet er even mee leren werken. Net zoals een motor, daar moet je ook even op leren rijden. Maar in hoeverre hij onderhoud nodig heeft, dat weet ik niet..

/Eilko.

Plaats reactie