oud grenen boekenkast te koop of te heb

Iets te koop, op zoek naar iets, wat gevonden of verloren op een weekend? Meld het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

oud grenen boekenkast te koop of te heb

Bericht door Wendy » 12 mar 2009, 18:19

Hai..

Er staat nu al sinds de verhuizing een mooie oud grenen boekenkast in mijn woonkamer.. begin me er nu echt aan te storen, want ik wil wat meer rust in mijn kamer creëren. Ik vind het jammer om afscheid te nemen van de kast, maar helaas kon hij niet naar boven in mijn nieuwe huisje, waar ik hem bestemd had. Dus.. als iemand hem kan gebruiken, lees ik het graag..

en daarnaast.. zoek ik (dus) tuingeereedschap (ruilen? ;) ) om binnenkort mijn tuin aan te pakken..

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

oud grenen boekenkast te koop of te heb

Bericht door Marjoleine » 12 mar 2009, 21:18

Als je de krantjes van de Lidl of Aldi in de gaten houdt.. kan je heel goedkoop goed tuingereedschap kopen... enne... jij bent toch ook bijna jarig?
Zet bovenaan je verlanglijstje tuingereedschap en de dingen die je dan wilt heben... zoals een shop, schep, snoeischaar, tuinhandschoenen.. etc.

Succes!

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

oud grenen boekenkast te koop of te heb

Bericht door Marjoleine » 12 mar 2009, 21:21

Heb je gras?? Mijn ouders hadden 2 handgrasmaaiers.. waarvan een "gewone" en eentje van de Gardena. Die laatste heb ik zelf.. maar die andere.. staat volgends mij dus nog bij mijn ouders... dussseh.. ik kan ff navragen. .mocht je echt intresse hebben???!!

Plaats reactie