Gezocht: oude fotorolletjes !!

Iets te koop, op zoek naar iets, wat gevonden of verloren op een weekend? Meld het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Gezocht: oude fotorolletjes !!

Bericht door Karin » 19 aug 2011, 22:08

Wie maakt er tegenwoordig nog foto's met een analoge camera? Bijna niemand toch? Allemaal aan de digitaal!
Maar heb je toevallig ergens nog oude rolletjes slingeren, over de datum maakt ook niet uit, mij maak je er onwijs blij mee!!

Ik ben namelijk weer aan de analoge fotografie, en wel met dit ouderwetse Russische plastieken ding.
De lol van Lomography is juist ook om rare foto's te maken, door b.v. dubbel te belichten, je film voor te bewerken, gekke filters te gebruiken en ga zo maar door. Over de datum rolletjes geven daarom juist soms te gekke effecten.
Maar ook niet-over-de-datum die je toch niet meer gebruikt is van harte welkom!

Let me know!

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Gezocht: oude fotorolletjes !!

Bericht door Eilko » 20 aug 2011, 10:43

zijn ze niet meer in de winkel verkrijgbaar? De over-datum-varianten natuurlijk niet, maar er zijn nog steeds legio mensen die chemische foto's maken :) Op de een of andere manier schijnt dat nog steeds een natuurlijker beeld te geven..

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Gezocht: oude fotorolletjes !!

Bericht door Karin » 21 aug 2011, 10:30

Tuurlijk wel, zelfs de Hema heeft nog filmpjes, en daar heb ik ook al een filmpje heen gedaan ter ontwikkeling. Maar als mensen nog ongebruikte filmpjes hebben, hou ik me aanbevolen. Dus vandaarrrr!

Plaats reactie