Chalet op Flevo-Natuur, Valken 7

Iets te koop, op zoek naar iets, wat gevonden of verloren op een weekend? Meld het hier!
Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Chalet op Flevo-Natuur, Valken 7

Bericht door Karin » 22 jul 2019, 10:04

Ik heb me nou toch iets raars op m'n rommelzolder liggen, een compleet chalet! :')

Mocht er iemand interesse hebben in een chaletje op Flevo-Natuur, mijn broer gaat 'm verkopen. :(

2 Slaapkamers, open keuken, gaskachel, badkamer met douche, wc en wastafel, schuur in de tuin, terras met transparante windschermen, tuin aangelegd door een hovenier.

Het grootste deel van de inventaris blijft achter, ook de loungeset in de tuin, en ook wat tuingereedschap zoals een elektrische grasmaaier, strimmer, schop e.d. Een lijst met details kan gegeven worden.

De vloer van de grote slaapkamer moet vervangen worden, die was al aangetast door lekkage toen hij 'm kocht, die lekkages zijn toen gelijk verholpen, er is ook nieuwe dakbedekking opgekomen, maar aan die vloer zijn ze nooit toegekomen. Wel al die jaren die slaapkamer gewoon gebruikt, dus er is op zich mee te leven. ;-)

De vraagprijs is € 9.750,- (onder voorbehoud dat Flevo-Natuur daarmee akkoord gaat)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie