Weekend op 't Vinkel

Iets te koop, op zoek naar iets, wat gevonden of verloren op een weekend? Meld het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

Weekend op 't Vinkel

Bericht door Brenda » 06 mei 2007, 21:18

Hallo allemaal,
Na afloop van het weekend op t Vinkel hebben wij nog een mok gevonden die niet tot onze uitrusting behoort. Wie-o-wie herkent het volgende signalement:
-stenen mok
-kleur beige
-met een groene/blauwe rand erop

Wil de eigenaar van deze mok zich a.u.b. melden?
(Mochten meerdere eigenaren zich melden, dan wordt hij per opbod verkocht!:) )

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Weekend op 't Vinkel

Bericht door Maarten de Vries » 06 mei 2007, 22:30

Is niet van mij. Maar volgens mij mag jij gewoon vriendin zijn ipv bezoeker.

Nog gefeliciteerd met je verjaardag !!!

Groetjes Maarten

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Weekend op 't Vinkel

Bericht door Bert » 07 mei 2007, 00:23

Hey Brenda,

hopelijk nog een leuke verjaardag gehad en een gezellig weekend op t Vinkel.

Vond het erg gezellig.

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Weekend op 't Vinkel

Bericht door Eilko » 07 mei 2007, 08:33

zou zomaar van mij kunnen zijn, ik had 2 van dergelijke mokken
bij me... kzal vanavond die andere mok eens vragen of ie zn broertje
mist :)

Gebruikersavatar
Karin-Admin
Berichten: 46
Lid geworden op: 09 jan 2007, 21:44

Weekend op 't Vinkel

Bericht door Karin-Admin » 07 mei 2007, 08:34

[QUOTE=Maarten de Vries;7444]Is niet van mij. Maar volgens mij mag jij gewoon vriendin zijn ipv bezoeker.[/QUOTE]

Is geregeld. :)

Enne, maar 1 gevonden voorwerp? Dat valt enorm mee zeg... :D

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

Weekend op 't Vinkel

Bericht door Brenda » 07 mei 2007, 17:42

Karin, eigenlijk hadden we 2 gevonden voorwerpen, maar als het goed is heeft Maarten zijn zonnebrandcreme al terug.

Of was het toch niet van jou Maarten? Toch bedankt hè, vriend!

Eilko, voordat we kunnen overgaan tot het retourneren van de mok, willen we natuurlijk wel graag dat je aantoont dat de betreffende mok ook echt familie is!

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Weekend op 't Vinkel

Bericht door Maarten de Vries » 07 mei 2007, 21:33

De zonnebrand heb ik inderdaad gekregen via Bert. Moet zeggen dat ik niet 100% zeker weet of de zonnebrand van mij was. Het was wel mijn merk. En ik had meerdere flesjes bij me. Maar hoeveel weet ik niet.

Dus als iemand hem mist zou dat nog kunnen.

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Weekend op 't Vinkel

Bericht door Eilko » 07 mei 2007, 21:36

Ik Heb de andere mok gevraagd, maar hij zat slechts te mokken. Voor het geval je geen moks of steens spreekt, heb ik maar een beschrijving bedacht:

De mok heeft een uitgesproken blauwe rand welke op 8 mm van de bovenkant zit. De blauwe rand is 4 mm breed, en heeft 2 tegenoverelkaarliggende onderbrekingen van ca. 1.5 cm. De binnendiameter van de mok aan de bovenkant is 6.8 cm, de buitendiameter bedraagt 7.7 cm. De hoogte van de mok is ongeveer 10.4 cm. Het bovenste deel van de mok (ca 4 cm) is nagenoeg cylindrisch, de onderste ruim 6 cm is duidelijk conisch, in diameter afnemend tot ca 5.2 cm. Dit is ook meteen de diameter van de onderzijde.

Aan de onderzijde bevindt zich een zeer slecht leesbaar opschrift onderschrift?) dat luidt: "tams england" of iets dergelijks. Een nauwkeuriger
omschrijving van de tekst valt niet te geven.

De mok weegt 213 gram, indien schoon.

Mocht jouw gevonden voorwerp zich in dit profiel herkennen, dan mag je de mok houden. De relatie tussen beide mokken is matig; ze zaten namelijk regelmatig te mokken; bovendien verdenk ik ze er van een hart van steen te hebben. Wanneer de mok die bij jou is toch kenmerken van heimwee vertonen, dan zien we elkaar vast wel eens weer op een weekend ergens. Dan kunnen we dan de hereniging van de gescheiden mokken vieren :-)

Met vriendelijke mok,

Eilko.

Gebruikersavatar
Martijn B
Berichten: 645
Lid geworden op: 17 jul 2006, 19:37

Weekend op 't Vinkel

Bericht door Martijn B » 07 mei 2007, 22:02

[QUOTE=Eilko;7463]Ik Heb de andere mok gevraagd, maar hij zat slechts te mokken. Voor het geval je geen moks of steens spreekt, heb ik maar een beschrijving bedacht:

De mok heeft een uitgesproken blauwe rand welke op 8 mm van de bovenkant zit. De blauwe rand is 4 mm breed, en heeft 2 tegenoverelkaarliggende onderbrekingen van ca. 1.5 cm. De binnendiameter van de mok aan de bovenkant is 6.8 cm, de buitendiameter bedraagt 7.7 cm. De hoogte van de mok is ongeveer 10.4 cm. Het bovenste deel van de mok (ca 4 cm) is nagenoeg cylindrisch, de onderste ruim 6 cm is duidelijk conisch, in diameter afnemend tot ca 5.2 cm. Dit is ook meteen de diameter van de onderzijde.

Aan de onderzijde bevindt zich een zeer slecht leesbaar opschrift onderschrift?) dat luidt: "tams england" of iets dergelijks. Een nauwkeuriger
omschrijving van de tekst valt niet te geven.

De mok weegt 213 gram, indien schoon.

Mocht jouw gevonden voorwerp zich in dit profiel herkennen, dan mag je de mok houden. De relatie tussen beide mokken is matig; ze zaten namelijk regelmatig te mokken; bovendien verdenk ik ze er van een hart van steen te hebben. Wanneer de mok die bij jou is toch kenmerken van heimwee vertonen, dan zien we elkaar vast wel eens weer op een weekend ergens. Dan kunnen we dan de hereniging van de gescheiden mokken vieren :-)

Met vriendelijke mok,

Eilko.[/QUOTE]

Van de week zat ik tussen kunst en kitsch te kijken en daar kwam volgens mij net zo'n mok langs als die jij hierboven beschrijft. De deskundige taxateur sprak van een schoolvoorbeeld van de vroege Jugendstill. Erg interessant hoor ik je denken. Nog interessanter was de verzekeringswaarde van deze mokken. Geloof het of niet, maar deze ligt tussen de € 1500,- en € 2000,-!!!

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Weekend op 't Vinkel

Bericht door Bert » 07 mei 2007, 22:24

[QUOTE=Martijn B;7464]Van de week zat ik tussen kunst en kitsch te kijken en daar kwam volgens mij net zo'n mok langs als die jij hierboven beschrijft. De deskundige taxateur sprak van een schoolvoorbeeld van de vroege Jugendstill. Erg interessant hoor ik je denken. Nog interessanter was de verzekeringswaarde van deze mokken. Geloof het of niet, maar deze ligt tussen de € 1500,- en € 2000,-!!![/QUOTE]

Volgens mij wil iedereen die mok nu wel hebben:rolleyes:

Eilko: heb je ook zn inhoud berekend:D

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Weekend op 't Vinkel

Bericht door corien » 08 mei 2007, 12:42

hmmm... ik denk : nog zo'n schrijftalentje die evt. inzetbaar is voor positieve-stukken-schrijven in verenigingsblaadjes...... ( wat dan weer een voorbeeld is van een zin die mijn gebrek aan schrijftalent goed omschrijft )

Plaats reactie