rommelzolder gezocht

Iets te koop, op zoek naar iets, wat gevonden of verloren op een weekend? Meld het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

rommelzolder gezocht

Bericht door Wendy » 31 mei 2007, 19:15

Om maar eens volledig on-topic te blijven:

we zoeken binnen 5 maanden een rommelzolder (liefst zonder rommel) met bijbehorend huis met tuin (en zo mogelijk een bad) voor ons en ons kleine mannetje.
We hebben onze woning in erg rap tempo verkocht (echt definitief weten we het over een paar weken) en zoeken nu een rustig plekje met bossen op loop- of fietsafstand. Dus, als je een huurwoning in de buurt van Nijmegen of noordoost of zuidoost Brabant weet voor een redelijke prijs, dan lees ik het graag.

Wendy.

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 911
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

rommelzolder gezocht

Bericht door Jos » 31 mei 2007, 22:53

Leuk, dat dit zo snel gelukt is, maar nu inderdaad die volgende stap weer. Jammer genoeg heb ik in die buurt geen connecties, dus kan ik jullie daarbij niet behulpzaam zijn.

Claire
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 mei 2007, 18:07

rommelzolder gezocht

Bericht door Claire » 31 mei 2007, 23:16

Misschien een advertentie zetten op marktplaats, plaatselijke krant of in de supermarkt kaartje ophangen.

Groetjes Claire

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

rommelzolder gezocht

Bericht door Eilko » 01 jun 2007, 08:13

Tja, ik weet in die buurt ook nix. In mijn buurt wel, maar ja... En we hebben wel een rommelzolder, maar daar staat (veel) rommel.

Weet je al ongeveer op welke datum de overdracht gepland is? m.a.w. wanneer jullie er uit moeten?

/Eilko.

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

rommelzolder gezocht

Bericht door Wendy » 01 jun 2007, 13:53

op 1 november moeten we hier weg zijn. Wordt nog lastig om van het huis zelf afscheid te nemen.. we hebben het te mooi gemaakt :confused:
Pas over een paar weken is het definitief (financiering van de kopers en bouwtechnische keuring).
We gaan zaterdag al wel naar een woonruimte(typisch iets voor ons; in een monumentale boerderij) in Eersel kijken. De eigenaars wonen feitelijk in hetzelfde huis, dus er moet wel echt een klik zijn en ik probeer niet al te enthousiast te worden voor ik het in het echt gezien heb. En dit ligt volgens mij echt achteraf (om maar eens precies in een tegenovergestelde omgeving als nu te gaan wonen), wat voor- en nadelen heeft.
Maar we willen ook graag vergelijken met andere woningen (in de omgeving van Nijmegen het liefst), ook omdat de prijs nogal hoog ligt voor de kwaliteit van de voorzieningen (maar neemt niet weg dat het een mooi plekje blijft voor de komende jaren).

Ik vraag ook gewoon uitgebreid in de rondte, je weet nooit wat er op ons pad komt..

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

rommelzolder gezocht

Bericht door Eilko » 01 jun 2007, 14:10

Ruim de tijd dus, het is nog lang geen 1 november..

klinkt wel hard eigenlijk, "wanneer moeten jullie er uit zijn".. Maar zo'n landelijk gelegen boerderijtje klinkt wel heel mooi :) Ik heb ruim de helft van mn leven in zoiets gewoond.. En eigenlijk vind ik het ideaal...

/Eilko.

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

rommelzolder gezocht

Bericht door corien » 01 jun 2007, 15:57

wel leuk Eersel, op loopafstand van het E3 strand :D

Plaats reactie