Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Iets te koop, op zoek naar iets, wat gevonden of verloren op een weekend? Meld het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Karin » 10 jun 2007, 20:22

Voor al mijn spullenbende op marktplaats, klik hier, en daarna op 'Bekijk alle advertenties van adverteerder'.

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Maarten de Vries » 13 jun 2007, 13:47

Lach me naar. Dat zijn er veel. Ga je kleiner wonen of zo ...........

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Karin » 13 jun 2007, 18:14

Hoe kóm je erbij?

Maar ik zoek nog wel verhuishulpen en eventueel poetsers en klussers... Toevallig. Heeft verder niks met mijn marktplaats-activiteiten te maken hoor. Echt niet. :D

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Maarten de Vries » 14 jun 2007, 18:38

Weet je al een verhuisdatum? Wel makkelijk ivm het onderzoek naar beschikbaarheid en beschikbaarheid houden,

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Karin » 14 jun 2007, 21:06

Nee, nog geen idee.
Er moet nog best het één en ander gebeuren voor ik erin kan (vloer eruit, vloer erin, keuken eruit, keuken erin, muur erin, deuren erin, plafond schilderen en véél nicotineaanslag wegsoppen) en ik heb al veel weekendjes volgepland staan, en doordeweeks 's avonds kan ik ook niks doen, want het is net wat te ver weg van waar ik doordeweeks kampeer...

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Bert » 14 jun 2007, 22:47

Plannen we een keer een JAN-weekendje. Vrijdags slopen, zaterdag en zondag bouwen:rolleyes: , nieuwe JAN activiteit!:D
Met een paar man/vrouw moet het best te doen zijn.

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door corien » 15 jun 2007, 08:43

ik kan goed slopen , heb ik als kind al een graad in behaald.

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Wendy » 16 jun 2007, 05:56

Lieve mede-Janners (kwijl slubber slijm),

Tot mijn grote blijdschap lees ik dat er zoveel ontzettend gekwalificeerde verhuishulpen en klusjesmensen beschikbaar zijn.. :D
en aangezien we ook misschien hopelijk binnenkort gaan verhuizen, maar in ieder geval binnen 4 maanden (duim duim, want we hebben nu nog geen nieuw veilig plekje voor ons mannetje gevonden, maar heel misschien weet ik volgende week meer) en nu een groot huis met veel spullen (dus ook op Marktplaats te vinden en zie mijn rommelzolder ad) te versjouwen hebben en dat voor ons alleen behoorlijk lastig wordt met een mannetje om tegelijkertijd te verzorgen.. vroeg ik me af of jullie na of naast Karins verhuizing zo enthousiast zijn geworden / zullen worden dat er nog een verhuizing bij kan...??
Daar staat vanzelfsprekend tegenover dat degenen die ons helpen in ieder geval een massage tegoed hebben van mij (waarbij ik zelf eindelijk de draad wat masseren betreft weer op kan en dus moet pakken).
Hoop op reacties...

Wendy

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Eilko » 16 jun 2007, 22:08

Iedereen gaat maar verhuizen, dat doet maar.... maar niemand weet wanneer, of waar naar toe...

Enfin, als er iemand naar Emmen gaat verhuizen, dan zou ik zomaar een handje kunnen helpen. Voor alle andere bestemmingen heb ik eerst meer info nodig :)

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Wendy » 17 jun 2007, 05:19

He Eilko,

Geen probleem, info volgt wel hoor ;-) Ik kan met bijna 100% zekerheid zeggen dat het toch geen Emmen gaat worden (heb je daar alvast iets aan? :rolleyes: ).
De vorige verhuizing hebben we met te weinig mensen gedaan en met meer is en gezelliger en lichter voor iedereen. Alleen zou jij wel van erg ver moeten komen.. maar slaapplek is vast ook wel te regelen (zij het rommelig dan).
Zou fijn zijn als je kunt helpen, maar kan me voorstellen dat het te ver is.

Groetjes,
Wendy

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Bert » 18 jun 2007, 00:30

Hey Wendy,

ik vind het geen enkel probleem om te helpen met verhuizen hoor, heb ook al enige ervaring (zelf al meermaals verhuisd en andere geholpen)? Vele handen maken licht werk. Ligt alleen aan het tijdstip of ik wel of niet kan!
Ik hoor het tzt wel en laat het je dan wel weten!

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door corien » 18 jun 2007, 10:44

Tuuuurlijk wil ik helpen Wendy , als ik niet hoef te werken ben ik van de partij hoor! ( zeker als er een lekkere massage op volgt ;) , ik heb al eens het genoegen gehad die te krijgen van je en dat beviel erg goed !!!! )

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Wendy » 18 jun 2007, 10:44

Super Bert, dank je voor de reactie. Ik zet je op het lijstje erbij en hoop dat we met de verhuizing uiteindelijk genoeg mensen over houden. Wellicht verhuizen we in de grote vakantie (maar misschien ook later) en dan kunnen er natuurlijk mensen weg zijn. Ik denk dat ik bv. 2 weekenden als optie aangeef straks en dan kijk ik wanneer de meeste mensen kunnen.
Neem nu aan dat weekenden het best uitkomen?

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door corien » 18 jun 2007, 10:46

grappig, precies tegelijk gepost :)

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Eilko » 18 jun 2007, 10:55

In week 43/44/45 kan ik in ieder geval niet. Dan zitten we in de Filippijnen :-) De overige weekenden zijn ook moeilijk voorspelbaar, ik ben ook druk bezig met dakgoot schilder- en renovatie-activiteiten...

/Eilko

Gebruikersavatar
Martijn B
Berichten: 645
Lid geworden op: 17 jul 2006, 19:37

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Martijn B » 18 jun 2007, 16:58

In helpen bij een verhuizing ben ik weer goed. Als kind heb ik daar al een graad in behaald.

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Brenda » 18 jun 2007, 19:51

Ik moet zeggen dat zo'n massage wel erg aantrekkelijk klinkt.(Zeker na een weekendje volleyballen!)
Laat het tegen die tijd maar weten, dan kijken we of we het in kunnen plannen.

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Wendy » 18 jun 2007, 21:30

Leuke reacties ;-) Dank jullie.. (en dat terwijl Karin het draadje startte.. wel ff afstemmen met haar verhuizing he :cool: ).
We gaan vrijdag naar een woning kijken in Molenhoek (net onder Nijmegen) en als we het daarna met alle voorwaarden (ivm het zelfstandig werk van Michael) rond krijgen, zouden we over een maand ofzo al kunnen verhuizen.

En die massages kan ik het beste op een andere dag (JAN-weekend? of gewoon een keer los afspreken, da's wel rustiger) inplannen denk ik, omdat ik ook bij die kleine moet zijn. Voor mij ergens ook weer maf om er weer mee bezig te gaan dan, maar het wordt wel weer eens tijd!

oke, wordt vervolgd..

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Karin » 19 jun 2007, 08:40

Zelf ben ik RSI- en wiplash-technisch gezien niet heel erg in staat om met zooi te slepen en te klussen, daarom weet ik dus ook niet wanneer ik zelf ga verhuizen, omdat ik niet weet hoe snel ik de boel klaar geklust heb. Maar ik gok in augustus ofzo.

Maar misschien kan ik dan bij Wendy's verhuizing de catering verzorgen ofzo? Of deuren open houden. Of rijden. Of aanmoedigen. Ofzo... :D

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Eilko » 19 jun 2007, 09:31

Ja, als jullie niet tegelijk verhuizen, dan kan het 2x gezellig worden :) En lekker eten, daar ben ik altijd voor in...

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Karin » 19 jun 2007, 11:27

Uit best-wel-betrouwbare-bronnen heb ik wel eens vernomen dat ik best in staat ben om lekker eten in elkaar te flansen... ;)

Enne, extra pluspunt in geval van mijn meubel- & spullen-versleepdag: na afloop kan er natuurlijk een duik in het zwembad of een relaxmoment in de sauna genoten worden... :D

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door corien » 20 jun 2007, 15:18

en als het mooi weer is kunnen we in ons niksie je huisje volzetten :D

Gebruikersavatar
Karin-Admin
Berichten: 46
Lid geworden op: 09 jan 2007, 21:44

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Karin-Admin » 20 jun 2007, 20:07

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

Maar vooralsnog moet er eerst een boel uit... zoals een paar kasten, de keuken en de laminaatvloer. Ga ik a.s. weekend maar eens voorzichtig mee beginnen. Evenals nog wat nicotine-wegpoets-werk.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Karin » 20 jun 2007, 20:11

Ohw, zit ik een beetje met mijn Admin-account te posten... Lekker wakker dier...

Maargoed: fans van het betere sloop- en sleepwerk zijn welkom hoor! :D

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Bert » 20 jun 2007, 20:50

Ben voorlopig as weekend vrij, als t zo blijft kan ik zaterdag wel komen klussen! Laat nog wel even weten.

Gebruikersavatar
Martijn B
Berichten: 645
Lid geworden op: 17 jul 2006, 19:37

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Martijn B » 20 jun 2007, 20:56

Zaterdag heb ik een hardloopwedstrijd, dus combineer-technisch gezien is dat niet ideaal.
Zondag zou ik wel van de partij kunnen zijn. Laat maar lezen als je me wilt mis- of gebruiken.

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Eilko » 20 jun 2007, 21:24

Karin zoekt iemand voor sloopwerkzaamheden, en de eerste die reageert is Bert.

3x raden waar al die tandarts-fobieen vandaan komen....

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Karin » 20 jun 2007, 21:24

Zondag ben ik zelf de hele middag en begin avond zoet in Baarn met één van mijn andere vrijwilligerswerkprojecten... En de ochtend komt iemand thuis wat marktplaatsmeuk ophalen, dus zondag zal ik niet in m'n chaletje zijn.

Vrijdag en zaterdag wel, is de planning.

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Bert » 20 jun 2007, 23:14

[QUOTE=Eilko;8166]Karin zoekt iemand voor sloopwerkzaamheden, en de eerste die reageert is Bert.

3x raden waar al die tandarts-fobieen vandaan komen....[/QUOTE]

JAAAAAA lekker breken, maar daarna maak ik wel altijd weer alles netjes:D (probeer ik althans:rolleyes: )

Als je elke dag priegeld op de fractie van een milimeter is het soms best lekker om een keer iets groots aan te pakken:)

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Wendy » 22 jun 2007, 14:43

Volgens mij gaan we nu toch echt snel verhuizen.. we zijn wezen kijken bij een huisje in Molenhoek en het voelde echt goed! Heerlijk rustig plekje met aan beide kanten een tuin. Wel nog helemaal kaal van binnen, dus als we het contract hopelijk volgende week (ivm de bankgarantie die we moeten hebben, anders had het al gebeurd kunnen zijn) getekend hebben, dan gaat de huurperiode per half juli in en kunnen we aan de slag. Als daar nog geinteresseerden voor zijn (soort sloopwerk: behangafhaal- en verfklussen)? Verhuishulpen vind ik nog belangrijker, maar zal zsm laten weten wat we willen gaan doen.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Karin » 23 jun 2007, 21:39

Nou, klinkt goed Wendy!

Bij mij is gisteren de gehele keuken eruit gegaan, waardoor er weer een goed verstopt raam tevoorschijn is gekomen. Ook werd zichtbaar dat de huidige vloer bestaat uit een laag of 6, te weten: de originele vloer, spaanplaat, vloerbedekking, een soort bubbeltjesisolatiespul, planken en laminaat. De keuken stond nog op de originele vloer... hahaha

Vandaag samen met Bert goed bezig geweest, de vloer onder de (verwijderde) keuken opgehoogd tot de rest van de vloer (komt nieuw laminaat overheen, na het verwijderen van het oude). De restanten van de keuken liggen nu buiten, evenals 2 kasten, en 1 kast is van slaapkamer naar schuur verhuisd. De laatste stukken witte kunststof schroten zijn onder een bruinige laag nicotine vandaan gekomen, én er ligt al nieuw laminaat in de slaapkamer!!

Daar na nog even lekker de sauna en het zwembad in geweest. Het was een zeer nuttige dag! :D

Over 2 weken weer verder (weekend van 7 en 8 juli).

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Bert » 23 jun 2007, 23:27

Auw, auw, spierpijn:)
Maar wel lekker geklust en sauna/gezwommen!
Wordt wel een leuke villa Kakelbond :cool: (correctie: Villa Caackelbondt )


Super Wendy, hopelijk gaat t door. Wordt echt een drukke klus/verhuis maand!

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Karin » 24 jun 2007, 09:12

[FONT="Comic Sans MS"]En toen de correcte spelling: Villa Caackelbondt :p

Zojuist de verhuisknoop doorgehakt, het wordt (mits ik die dag voldoende hulp kan krijgen natuurlijk) zaterdag 4 augustus.

Zouden alle lieve en fijne mensen die mijn eventueel zouden willen bijstaan deze dag hun agenda willen checken of dat gaat lukken, én er dan een groot kruis in zetten dat die dag gereserveerd is? :) :D :)

En als ik dan toch aan het hulpvragen ben... De volgende dagen zal ik er zeer waarschijnlijk aan het klussen zijn, en wellicht best hulp kunnen gebruiken:
  • vr 6 juli
  • za 7 juli
  • zon 8 juli
  • vr 13 juli
  • za 14 juli
  • zon 15 juli
  • vr 3 aug
[/FONT]

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Maarten de Vries » 24 jun 2007, 14:20

Mij kan je voor 4 augustus op lijst zetten. We hebben nog wel contact mbt het regelen van een grote bus

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door corien » 24 jun 2007, 15:14

3 en 4 aug. genoteerd, dan kan ik in ieder geval. De andere data moet ik allemaal werken :(

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Wendy » 24 jun 2007, 19:47

Ons meest ideale verhuisweekend lijkt nu ook 4/5 aug. te worden gezien het opzeggen van onze huidige woning na het vermoedelijke tekenen van het huurcontract bij de kopers. Of zelfs het weekend ervoor, maar dan is het een JAN-weekend.
Het is jammer om nog langer te wachten, omdat we al vanaf half juli huur gaan betalen. Dus misschien beter met andere bekenden dan van de JAN verhuizen, maar laat nog even weten als alles definitief is en de plannen mogelijk wijzigen.
We zouden in de weekenden daarvoor (vanaf half juli) in ieder geval wel klushulpen kunnen gebruiken, maar als ik de plannen van Karin bekijk, wordt dat wat Janners betreft voor ons waarschijnlijk alleen het weekend van 21/22 juli). Maar alle hulp, al is het 1 klusweekend is welkom!

Karin; tof dat je al lekker in je huisje aan het slopen bent.. ben benieuwd hoe het eruit komt te zien. Als we gesetteld zijn, kunnen we misschien een keer Elsendorp en je huisje bezoeken.. is dan weer iets dichterbij voor ons (net als zwemmen in Gennep overigens) ;)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Karin » 25 jun 2007, 08:09

[QUOTE=Wendy;8325]Karin; tof dat je al lekker in je huisje aan het slopen bent.. ben benieuwd hoe het eruit komt te zien. Als we gesetteld zijn, kunnen we misschien een keer Elsendorp en je huisje bezoeken.. is dan weer iets dichterbij voor ons (net als zwemmen in Gennep overigens) ;)[/QUOTE]

Ik hoop niet dat je op Elsendorp naar mijn huisje gaat zoeken hoor... Want dat staat op Flevonatuur... :D

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Te koop: diverse (strip)boeken, scoutingspul, tafels, muntenalbums, telefoonkaart.

Bericht door Wendy » 25 jun 2007, 10:05

Ben behoorlijk van de wap af geloof ik.. hoe kom ik er nou bij om Elsendorp in mijn hoofd te hebben?? (misschien omdat ik het zelf een vriendelijker bungalowpark vind dan Flevo..?).
Maar dank voor de correctie.. dat scheelt bij onverwachts op pad gaan (niet dat dat nu al echt gebeurt) en 3x heel Elsendorp afwandelen.

Plaats reactie