Op de bon voor naaktlopen in eigen huis

Ergens op internet of in de krant naturistisch nieuws gelezen? Deel het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Op de bon voor naaktlopen in eigen huis

Bericht door Karin » 05 jun 2009, 15:09

Op de bon voor naaktlopen in eigen huis
4 juni 2009, 18:52 | ANP

AMERSFOORT (ANP) - Een 55-jarige man in Amersfoort is woensdag door de politie op de bon geslingerd, omdat hij in zijn eigen huis naakt rondliep. Volgens degene die de politie had gealarmeerd, was het al de derde keer dat de man zonder kleren door zijn huis paradeerde in het zicht van de goegemeente.

Hij kreeg een bekeuring vanwege schennis van de openbare eerbaarheid, aldus de politie donderdag.


Bron: http://www.bnr.nl/artikel/11717913/bon- ... eigen-huis



En dát nog wel in de stad waar het hoofdkantoor van de NFN gevestigd is...

Gebruikersavatar
Bas
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 mei 2009, 23:01

Op de bon voor naaktlopen in eigen huis

Bericht door Bas » 05 jun 2009, 15:39

Moet ook niet gekker worden he.straks mag je alleen nog in je eigen badkamer naakt rondlopen (wel met de deur gesloten...want je weet maar nooit) ;)

Gebruikersavatar
Rene
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 jun 2008, 22:08

Op de bon voor naaktlopen in eigen huis

Bericht door Rene » 05 jun 2009, 16:11

gelukkig woon ik op de 21e etage :)

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Op de bon voor naaktlopen in eigen huis

Bericht door Marjoleine » 05 jun 2009, 16:29

Ja.. ik las idd ook een stukje in de Spits.
Mijn mening is nog steeds: Alleen op de camping of het strand of sauna.. en nergens anders!!!!

Gebruikersavatar
Marten
Vriend(in) van JAN
Berichten: 219
Lid geworden op: 10 nov 2008, 21:57

Op de bon voor naaktlopen in eigen huis

Bericht door Marten » 05 jun 2009, 19:35

Ik loop alleen naakt thuis als het donker is met de gordijnen gesloten en de voordeur op slot.
Ik erger mij wel als ja als naturist op het naaktstrand komt je kent het wel temoskan koffie flesje fris trommeltje brood een goed boek of tijdschrift.
En nog op geen 50 meter afstand licht een ectpaar of twee(patnerruil) in mijn geval openlijk te sexen.
Je wild niet kijken maar doet het toch dan denk ik moet dat nou?
Ik dacht een leuke tweede pinksterdag op het strand te hebben maar ben weer naar huis gegaan want voor mij was het plezier eraf.
DAAR moeten ze wat aan doen want dat zoort mensen verpesten het voor de naturisten die op het strand komen om bloot van de zon te genieten.

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Op de bon voor naaktlopen in eigen huis

Bericht door Anja » 05 jun 2009, 21:13

Griebels! Nou dan mogen wij van geluk spreken dat we nog nooit bekeurd zijn! Niet dat we de kachel extra opstoken om maar bloot te lopen, maar het gebeurt toch met de regelmaat van de haverklap ;) dat we ons bloot van en naar de douche begeven. En stefan...die is helemaal erg, die zit zomaar 's ochtends vroeg bloot tv te kijken (tot ie het koud krijgt en een dekentje omgooit). Of ik...als ik 's nachts eruit moet om te plassen (slechts zo'n 2 a 3 x per nacht)...ook al bloot van en naar het toilet...
Stelletje vieze blootlopers zijn we toch hahahaha en ik dacht dat het nog wel meeviel:)

Gebruikersavatar
michiel
Vriend(in) van JAN
Berichten: 133
Lid geworden op: 28 sep 2008, 16:45

Op de bon voor naaktlopen in eigen huis

Bericht door michiel » 07 jun 2009, 15:13

Tja kan je zien hoe betuttelend Nederland is. Men bepaald zelfs wat je achter je eigen voordeur doet en mag doen. Echter denk ik dat de man in kwestie open en bloot voor zijn raam is gaan staan of zitten en dat is natuurlijk wel heel wat anders (noemen ze zo mooi aanstootgevend gedrag). Ook ik loop regelmatig naakt door m'n huis (naar de douche en zo) maar dan zorg ik echt wel dat dit van buitenaf niet zichtbaar is.

Dan nog even verder gaan op de reactie van Marten. Ik erger mij veel meer aan mensen die gekleed op het naaktstrand gaan zitten om te kijken. Afgelopen pinksterweekend was het op Bussloo (recreatiegebied tussen Apeldoorn en Zutphen) tot 2 keer toe raak en ik was niet de enige die me daar aan stoorde. Op zaterdag besloot een groep van zo'n 30 Turkse voetballers daar maar eens te gaan "zonnen". Helaas gebeurde dit vrij luidruchtig en natuurlijk niet bloot (mag niet volgens de Islam). Veel mensen vertrokken uit het gebied waar de groep lag totdat de groep door de politie gevraagd werd te vertrekken naar een stuk waar je gekleed mag zonnen (wat uiteindelijk wel gebeurde, maar de sfeer was hierbij wel behoorlijk grimmig). Nu is Bussloo vrij groot en daarvan is een behoorlijk stuk voor nudisten ingericht. Nu staat bij de ingang van de parkeerplaats (betaald parkeren) al dat het hierom een nudistenstrand gaat, dus wil je dat niet dan maar je toch rechtsomkeer. Het was wel duidelijk dat deze mannen gewoon kwamen om te kijken. Ik zou zeggen doe dat lekker op internet of zo.
's Maandags was er vrij veel commotie om wat vissers die midden op het strand zaten, gekleed en met behoorlijk wat hengels. Op zich kon ik me er nog niet zo aan ergeren maar dat veranderde toen 2 kinderen aan de haak geslagen werden (letterlijk). Helaas was volgens de bewakingsdienst van Bussloo hier niks aan te doen want ze hadden vergunning. Ook het argument dat het een nudistenstrand was, was niet voldoende om de heren weg te krijgen. Ook hier was het wel duidelijk dat het vooral om "kijkers" ging want wie gaat er nu vissen dicht bij het drukste gedeelte van het water. Ze hebben de hele dag geen vis gevangen.
Dit zijn dus dingen waar ik me aan kan ergeren.

Michiel

Gebruikersavatar
Marck
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 jun 2006, 16:40

Op de bon voor naaktlopen in eigen huis

Bericht door Marck » 07 jun 2009, 21:55

Las gisteren hier iets over in de Amersfoortse courant. Heb het niet heel goed onthouden, maar volgens mij was hij al eerder gewaarschuwd voor hetzelfde. Namelijk naakt in de voordeuropening staan. Klinkt mij toch iets meer als exhibitionisme dan gewoon bloot in je eigen huis begeven. Schaamde me al bijna een beetje om in Amersfoort te wonen, maar deze bekeuring vind ik toch niet zo erg.

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Op de bon voor naaktlopen in eigen huis

Bericht door Anja » 08 jun 2009, 09:54

Kennelijk blijft het een apart fenomeen; een hoop blote mensen bij elkaar...Zo ook in Hellevoetsluis, waar op de zaterdag helikopter rondvluchten aangeboden werden door de Gamma (?). Het kan goed zijn dat men beperkt is in het rondvlucht-traject, maar om nou zo laag over te vliegen dat je piloot en medevliegers kunt zien...
Natuurlijk kan bloot opwindend en sexy zijn, maar persoonlijk heb vind ik dat als je met zoveel mensen bloot bent er weinig sexy's en opwindend aan is. Overigens kan een gekleed mens ook erg sexy en opwindend zijn...
Maar ja...voor de niet-naturisten/nudisten is het kennelijk toch errug spannend allemaal (ook als je al een kwartier naar die blootgewone mensen zit te kijken en er geen wilde orgies plaatsvinden kennelijk...).

Gebruikersavatar
Marten
Vriend(in) van JAN
Berichten: 219
Lid geworden op: 10 nov 2008, 21:57

Op de bon voor naaktlopen in eigen huis

Bericht door Marten » 08 jun 2009, 20:50

Tja op het gebied van bloot is nederland toch hiepokriet.
neem nou vroeger de pin up club(ja zo oud ben ik al).
Als je smorgens vroeg wie er gekeken had niemand smeerpijperij was dan het andwoord.
Maar tijdens de lunch wisten ze in detail te vertellen hoe en wat.
Ook als ik vertel dat ik naturist ben(ben daar heel open in)krijg ik verschillende reacties.
posietieve en negatieve en dat mag maar ga alleen in op de seriuse reacties.
De mensen die mij de gek aansteken krijgen geen antwoord(je kent het wel over erecties en lekkre wij**** sorry dames met grote tie*** nou ja jullie begrijpen het wel)

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Op de bon voor naaktlopen in eigen huis

Bericht door Anja » 09 jun 2009, 20:03

De leuktste reactie op de al dan niet terloops gemaakte opmerking over mijn naturist-zijn blijft toch dat mensen denken dat je als je op een naturistenterrein komt je je kleding bij de poort moet inleveren :) en dat we de heeeeeeeeeele dag,altijd en overal bloot lopen, ook bij temperaturen beneden de 15 graden.
Toen ik een ex-collega vertelde naar Elsendorp te gaan vroeger in het jaar en uitgelegd had dat dat een naturisten-centerparcs was, keek ze me lichtelijk verbijsterd aan: "maar hoe dat je dat dan als het net zulk pokkeweer is als nu??" Nou gewoon, kleren aan...extra trui als dat niet genoegd mocht zijn...Eigenlijk zijn wij (naturisten) soms net mensen ;-)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Op de bon voor naaktlopen in eigen huis

Bericht door Karin » 10 jun 2009, 09:11

Hihi...
Die mensen die laatste de caravan kwamen bekijken die op de P van Flevo-Natuur stond.
"Oh... dat is toch dat naturistenpark? We hoeven toch niet bloot hè?"
Heerlijk! :)

Dat verhaal van Bussloo vind ik erg jammer Michiel. Ik heb Bussloo al jaren bovenaan mijn lijst met favoriete naaktstrandjes staan. Ik ben er dan ook al een tijd niet meer geweest. Hopelijk waren het incidenten.

Plaats reactie