Christenen in actie tegen KRO’s BlootGewoon

Ergens op internet of in de krant naturistisch nieuws gelezen? Deel het hier!
Plaats reactie
Marcel
Berichten: 853
Lid geworden op: 02 jul 2009, 22:22

Christenen in actie tegen KRO’s BlootGewoon

Bericht door Marcel » 17 jul 2009, 10:19

De organisatie "Christenen voor de waarheid" roept mensen op in actie te komen tegen het nieuwe KRO-programma BlootGewoon. De groep is van mening dat de omroep met het programma de ‘zedeloosheid’ en de ‘verseksualisering’ van de samenleving laat toenemen. Eerder vandaag werd bekend dat presentatrice Anita Witzier al naakt heeft geposeerd en dat die foto’s in heel Nederland in abri’s komen te hangen.

In BlootGewoon, dat op 30 juli begint, laat de KRO mensen uit de kleren gaan voor een fotoserie. Van deze foto’s worden kalenders gemaakt. Met de opbrengst van de verkochte kalenders worden diverse goede doelen gesteund. De KRO is, volgens Christenen voor de Waarheid, met dit nieuwe programma “moreel diep gezonken”. De groep roept christenen op om protestbrieven naar de omroep te schrijven. Christenen voor de Waarheid is een onafhankelijke internationale en interkerkelijke organisatie die opkomt voor de normen en waarden die gebaseerd zijn op de Bijbel.

Bron: MediaNed (16.07.09)

DvdL
Berichten: 34
Lid geworden op: 23 jun 2009, 11:15

Christenen in actie tegen KRO’s BlootGewoon

Bericht door DvdL » 17 jul 2009, 15:33

Je mag het niet zeggen, maar soms wordt ik zo moe van al die verschrikkelijke christelijke organisaties die zich druk maken over naaktheid!

Zoek een hobby!

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Christenen in actie tegen KRO’s BlootGewoon

Bericht door Marjoleine » 17 jul 2009, 19:15

Ja hoor................:mad:
En de EO wilde nog wel een film over jonge naturisten maken...
(zie elders op het forum waar ik een stukje hierover heb geschreven.)

Marcel
Berichten: 853
Lid geworden op: 02 jul 2009, 22:22

Christenen in actie tegen KRO’s BlootGewoon

Bericht door Marcel » 17 jul 2009, 20:29

Ach ja, de naakte waarheid is voor sommige mensen moeilijk onder ogen te zien... :D

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Christenen in actie tegen KRO’s BlootGewoon

Bericht door Anja » 18 jul 2009, 12:27

[QUOTE=DvdL;17107]Je mag het niet zeggen, maar soms wordt ik zo moe van al die verschrikkelijke christelijke organisaties die zich druk maken over naaktheid!

Zoek een hobby![/QUOTE]

Die hebben ze al lijkt me zo:D

Plaats reactie