Blote meiden bederven luxevakantie...

Ergens op internet of in de krant naturistisch nieuws gelezen? Deel het hier!
Plaats reactie
Marcel
Berichten: 853
Lid geworden op: 02 jul 2009, 22:22

Blote meiden bederven luxevakantie...

Bericht door Marcel » 31 jul 2009, 17:42

Een Servische vrouw heeft een schadevergoeding geëist van een reisorganisatie omdat haar dure vakantie in Griekenland was verpest door twee blote meiden. De mooie meiden zaten vaak poedelnaakt op het balkon van het appartement naast dat van het Servische echtpaar, aldus de Belgradose krant Politika. Het vrouwelijk schoon was de echtgenoot van de Servische niet ontgaan. Hij bleef vaak op het balkon hangen, wilde niet naar het strand of andere uitstapjes maken. Bij pogingen de beide meiden nog beter te zien, verrekte hij zijn nek.

Bron: Dagblad De Limburger/ Limburgs Dagblad

Gebruikersavatar
Marten
Vriend(in) van JAN
Berichten: 219
Lid geworden op: 10 nov 2008, 21:57

Blote meiden bederven luxevakantie...

Bericht door Marten » 31 jul 2009, 19:55

Oke om even de woorden van mijn vader te gebruiken(65):
Alles stijf behalve de laadste 5 cm

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Blote meiden bederven luxevakantie...

Bericht door Marjoleine » 31 jul 2009, 22:28

ja.. ik las zo iets in de NRC-NEXT bij Kommkommerpraat...;)

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Blote meiden bederven luxevakantie...

Bericht door Anja » 01 aug 2009, 17:41

hahahahaha....lullig dat ie zn nek verdraaide (natuurlijk z'n verdiende loon, maar dit terzijde..).
Pfff...als je je daar al druk om moet maken...kun je helemaal niets meer. Alsof meneer niet naar vrouwelijk schoon zou kijken als het gehuld in bikini tot hem kwam..
En dan nog...zou ik eerder boos/gepikeerd zijn naar meneer de echtgenoot toe dan naar de dames.
Misschien had mevrouw ook wel in haar blote bips op het echtelijk balkon kunnen gaan zitten om zo de aandacht weer in gewenste richting te leiden..

Plaats reactie