Vlaamse politica naakt in tijdschrift

Ergens op internet of in de krant naturistisch nieuws gelezen? Deel het hier!
Plaats reactie
Marcel
Berichten: 853
Lid geworden op: 02 jul 2009, 22:22

Vlaamse politica naakt in tijdschrift

Bericht door Marcel » 01 aug 2009, 12:30

De Vlaamse liberale policita Barbara Steeman (Open Vld) laat zich deze week in het tijdschrift Ché letterlijk van haar beste kant(en) zien.

Steeman (24) prijkt in vol ornaat naakt op de cover van het blad en ook binnenin staan meerdere verleidelijke foto's. "Zo Open zag u de Vld nog nooit", titelt Ché dan ook.

Barbara Steeman is gemeenteraadslid in Lokeren. In 2005 schopte de mooie blondine het tot tweede eredame in de Miss België-verkiezing.

Bron: Het Belang van Limburg

Aanvulling Marcel: De foto's van Steeman zijn makkelijk te vinden op het web. Het lijkt me echter deontologisch onjuist om op een site als deze rechtstreeks te verwijzen naar "commercieel naakt" :D

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Vlaamse politica naakt in tijdschrift

Bericht door Anja » 01 aug 2009, 17:43

Wat ik mij nog afvraag...is dit weer bloot met een speciale bedoeling, bijvoorbeeld aandacht vragen voor een goed doel? Ben niet bekend met het blad Che moet ik bekennen.

Marcel
Berichten: 853
Lid geworden op: 02 jul 2009, 22:22

Vlaamse politica naakt in tijdschrift

Bericht door Marcel » 01 aug 2009, 20:44

Nee, gewoon een stunt om eens een politica in het blad te krijgen. In mijn Belgische mediajaren zag ik het blad wel eens, toen was er nooit specifiek naakt te zien, tegenwoordig kiezen ze daar dus kennelijk wel voor, als ik de shoot van "'t madammeke" zo bekijk..., anders gezegd nu tonen ze alles...

Plaats reactie