Potje voetbal van All Stars heeft niets om het lijf

Ergens op internet of in de krant naturistisch nieuws gelezen? Deel het hier!
Plaats reactie
Ben N.
Vriend(in) van JAN
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 feb 2011, 10:11

Potje voetbal van All Stars heeft niets om het lijf

Bericht door Ben N. » 21 mar 2012, 23:38

Een wel heel speciale wedstrijd vandaag op het Museumplein Amsterdam. Ter promotie van de film All Stars 2: Old Stars, speelden de Swift Boys tegen een elftal naturisten.

De vele toegestroomde belangstellenden konden zien hoe de wedstrijd eindigde in 3-2 voor de Swift Boys. Acteur Kasper van Kooten gaf beide teams aanwijzingen. De mannen speelden een komische scène na uit de film die vandaag uitkomt op dvd en Blu-ray.

In de film gaan de All Stars van Swift Boys naar Barcelona. Wat zwaarder en ietwat grijzer dan voorheen, maken ze een trip over Duitse en Franse wegen in het busje van Harry's Tuincentrum. Onderweg beleven ze de gekste avonturen en zo komen ze ook op een Duitse naturistencamping terecht.

Bron: Het Parool, 21 maart 2012 (op de website zijn ook enkele foto's van de wedstrijd te vinden).

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Potje voetbal van All Stars heeft niets om het lijf

Bericht door Karin » 22 mar 2012, 12:10

Nieck, Brenda en ik waren bij de opnames van die scene in de film vorig voorjaar. Als supporters. Ik heb ons terug gezien in de bioscoop langs de lijn (ook in scenes op de camping trouwens).
Overigens vond ik dat de film nog verrassend serieuze momenten had, wat ik niet direct verwacht had van All Stars. Ik vond 'm de moeite van het kijken waard (ook als ik er niet in gezeten had ;) )

Plaats reactie