Staatsbosbeheer denkt na over naaktwandelingen...

Ergens op internet of in de krant naturistisch nieuws gelezen? Deel het hier!
Plaats reactie

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Staatsbosbeheer denkt na over naaktwandelingen...

Bericht door TuuronTour » 30 aug 2013, 22:51

Ik ben wel benieuwd hoe ze op het idee gekomen zijn. Een initiatief van een naturistische boswachter?
Lijkt me grappig om een keer aan mee te doen, al zou ik er dan een naturistische tolk gebarentaal bij nodig hebben :p. Ben er jaren geleden 1 tegengekomen. Op het terrein van Chamavi bij het gezamenlijke weekend met de JNFN als ik me goed herinner.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Staatsbosbeheer denkt na over naaktwandelingen...

Bericht door Karin » 31 aug 2013, 22:45

Er zijn daar al minstens 2 van die deels naakte wandelingen geweest, maar dit was een heel weekend, en blijkbaar waren daar niet genoeg gegadigden voor te vinden. Voor wandeling 2 schijnen erg veel (te veel) aanmeldingen geweest te zijn, zodat de rest doorgeschoven is naar een andere keer. Vraag genoeg naar dus, blijkbaar.

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Staatsbosbeheer denkt na over naaktwandelingen...

Bericht door Marjoleine » 01 sep 2013, 14:18

[QUOTE=TuuronTour;28005]Ik ben wel benieuwd hoe ze op het idee gekomen zijn. Een initiatief van een naturistische boswachter?
Lijkt me grappig om een keer aan mee te doen, al zou ik er dan een naturistische tolk gebarentaal bij nodig hebben :p. Ben er jaren geleden 1 tegengekomen. Op het terrein van Chamavi bij het gezamenlijke weekend met de JNFN als ik me goed herinner.[/QUOTE]

Als tolk NGT/NmG kan je dan mooi je hobby met je werk combineren. Dat weekend.. met de JNFN... dat kan ik mij ook nog wel herinneren... dat is echt al een aantal jaar geleden..! ;-)

Plaats reactie