Tuur gaat on Tour met JAN

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Tuur gaat on Tour met JAN

Bericht door TuuronTour » 24 nov 2007, 23:06

Hallo, ik ben Arthur. 31 jaartjes jong en woonachtig te Rotterdam.

Ik wandel veel en vind reizen in binnen- en buitenland leuk. Vandaar mijn nickname :)
Een enkele JANner kent me al van de YO. Omdat de YO-weekenden in mijn geval steeds samenvallen met andere geplande activiteiten ben ik nu lid geworden van JAN zodat de kans op een lekker kampeerweekend groter wordt :D

In het dagelijks leven werk ik als kartograaf bij de gemeente. Daarnaast doe ik op free-lance basis aan het organiseren van gebarencursussen -> ik vorm groepen en koppel ze aan docenten.

Ik ben zelf doofgeboren. Heb hoorapparaten en via liplezen en een beetje raden kan ik de ander meestal verstaan als er niet te snel gepraat wordt. Andersom kan het ook voorkomen dat de ander mij niet verstaat ("dovenaccent" zeg maar, heb wel eens meegemaakt dat iemand dacht dat ik een Duitser was), vraag gerust om herhaling. Doe ik zelf ook :p

Zou ik het belangrijkste bijna vergeten: Ik ben al heel wat jaartjes naturist, ben nog lid geweest van de JNFN. Prangende vraag blijft: wanneer gaat Tuur on Tour met Jan??? Ik wacht vooralsnog de agenda van 2008 af :cool:

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Tuur gaat on Tour met JAN

Bericht door Maarten de Vries » 25 nov 2007, 11:56

Hoi Arthur,

Welkom bij JAN. De meesten JANners zijn dit weekend naar het afsluitweekend in Elsendorp. Dus van daar dat het rustig is op het Forum.

Groetjes Maarten

Gebruikersavatar
Vanessa
Berichten: 178
Lid geworden op: 08 aug 2007, 14:41

Tuur gaat on Tour met JAN

Bericht door Vanessa » 25 nov 2007, 19:13

Hoi Tuur, ;)

Goed van je om ook bij JAN te komen, ik moet mijn contributie nog even betalen. Ik ben vanaf augustus pas voor t eerst met JAN mee gegaan. Maar t is echt een super leuk stel mensen. Dus dat gaat helemaal goed komen.

Wat betreft gebaren en doof zijn. Ik heb een jaar of 10 geleden een dove vriendin gehad, en van haar nog wel eea aan gebaren geleerd.. Ik ken er niet heel veel.. maar het alfabet, wat dieren en kleuren lukt me redelijk.. Dus als je t leuk vind (ik wel namelijk :) ) kun je mij wat meer bijspijkeren zodat de comunicatie beter kan.. Ik vind het leuk om te doen, en ben er ook altijd in geintresseerd geweest... maar heb nu geen tijd om er verder voor te gaan leren ofzo.. dus wie weet.. ;) heb ik zo een prive leraar.. ;)

groetjes en tot snel op een sauna dag of weekend.
Vanessa

Gebruikersavatar
naaktloper010
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 jul 2007, 10:15

Tuur gaat on Tour met JAN

Bericht door naaktloper010 » 25 nov 2007, 19:42

He leuk, een andere Rotterdammer. Welkom

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Tuur gaat on Tour met JAN

Bericht door Marjoleine » 25 nov 2007, 21:33

Heeeeeeeeeeee Tuur............!!!
Wat tof dat jij ook een Vriend van JAN bent.....!!
Ja.. mag ik dan ook op les bij jou.. met die gebaren?? haha...
Maar Marjo.. die kan al heeeeeeel veeeeeeel gebaren....!!!
Hoop je snel weer te zien.. bij een JAN activiteit...!

Groetjes,
Marjoleine

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Tuur gaat on Tour met JAN

Bericht door TuuronTour » 25 nov 2007, 21:54

Hallo Vanessa en Marjo,

Jullie mogen me altijd vragen naar de gebaren, kan wel zijn dat ik soms moet zeggen "dat zoeken we even op" :D
Volgens mij bestaat er bv. nog geen gebaar voor 'naturisme'.

Ik ben overigens niet zo'n saunadag-liefhebber, meestal vind ik het wel best na een uurtje zweten. Ook omdat ik zonder hoorapparaten (wegens de vochtigheid) minder tot communiceren in staat ben.

Als de kampeerweekenden voor 2008 bekend zijn ga ik die iig in mijn agenda noteren.

Groet,
Tuur

Gebruikersavatar
Vanessa
Berichten: 178
Lid geworden op: 08 aug 2007, 14:41

Tuur gaat on Tour met JAN

Bericht door Vanessa » 26 nov 2007, 13:21

ja das idd wel lastig dan, ivm vocht.. vooral voor de anderen die je dan niet meer kunne volgen.. maar mss kunnen wij je dan daarbij helpen.. en de anderen aansporen om eea te gaan leren..
Ik moet wel weer ff inkomen, maar het alfabet lukt me wel.

voor Naturisme meoten we dan maar een gebaar verzinnen. wie weet word je er nog beroemd mee... :D :p

Nou iig tot volgend jaar op een kampeer weekend, of op de nieuwjaars receptie

groet
Vanessa

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Tuur gaat on Tour met JAN

Bericht door Karin » 26 nov 2007, 15:10

Hoi Arthur,

Welkom op het forum van JAN en natuurlijk bij JAN zelf!!

De agenda van 2008 is al bekend, alleen nog niet waar we wanneer heen gaan. De agenda staat hier: http://forum.wijzijnjan.nl/showthread.php?t=1062
Dat is op het ledendeel, maar daar zou je inmiddels bij moeten kunnen.

Volgens mij heb ik je bij de Yo trouwens jaren geleden wel eens ontmoet. :) Groetjes en misschien tot snel!

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Tuur gaat on Tour met JAN

Bericht door Marjoleine » 26 nov 2007, 18:56

Volgends mij had Huib toch een gebaar voor Naturisme bedacht?? Of was dat van de Birk??? Moet je hem maar ff vragen!!

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Tuur gaat on Tour met JAN

Bericht door TuuronTour » 26 nov 2007, 20:20

@Karin: Met een weekend op Flevo-natuur, toch? Toen kon YO op het eiland kamperen.

@Marjo: Ik heb het er idd wel eens met Huib over gehad. Kan me even niet herinneren of we ook echt iets over het gebaar hadden 'besloten'. Weet je nog dat we een keer een tolk gebarentaal waren tegengekomen (op Hamaland) en het daar ook over hadden?

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Tuur gaat on Tour met JAN

Bericht door Marc v G » 26 nov 2007, 22:42

Hee Arthur, welkom! Ik ben jou ook eerder tegengekomen, op het Flevonatuurweekend van de YO. Leuk dat je nu ook vriend van JAN bent, en waarschijnlijk tot binnenkort :)
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Tuur gaat on Tour met JAN

Bericht door Bert » 27 nov 2007, 23:32

Hoi Arthur,
ook welkom hier en hoop je volgend jaar een keer te mogen ontmoeten bij JAN!

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Tuur gaat on Tour met JAN

Bericht door corien » 03 dec 2007, 13:39

welkom Arthur en veel plezier bij JAN

Plaats reactie