hallo, ik ben renske

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
renske1108
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mar 2008, 14:44

hallo, ik ben renske

Bericht door renske1108 » 28 mar 2008, 14:53

Hallo Allemaal,
eerst maar even voorstellen den dan verder lezen;ik ben renske en al mijn hele leven naturist, eerst, eerst met de ouders mee en nu zelf dit jaar voor t eerst naar de camping in frankrijk;) ik heb een relatie met een jongen die ook overtuigd is van t feit dat op campings als deze een stuk relaxter zijn dan de textiel camping!! ik hoef jullie niet uit te leggen hoe dat werkt.
maar nu we zelf op pad gaan heb een vraag (die gaat vast al beantwoord worden als ik verder lees, maar goed indien niet graag een reactie...:p) we zijn bezig met t plannen van de vakantie en hebben een camping gevonden wat ons wel wat lijkt "la-gagere" in de bourgogne, kan iemand mij vertellen of deze camping geschikt is om er met een kereltje van 4 heen te gaan? we willen daar een carevan huren. iemand daar al geweest en kan je mij ideen geven evt andere camping die uitstekend is...
groeten
renske

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

hallo, ik ben renske

Bericht door Karin » 28 mar 2008, 18:13

Hoi Renske,

Welkom op het forum van JAN, en veel lees- en schrijfplezier hier!

Helaas kan ik je niet helpen met je campingvraag. Op een schoolreisje van 2 nachtjes na, natuurlijk niet naturistisch, ben ik als één van de weinige Nederlanders nog nooit in Frankrijk op vakantie geweest...
Maar veel plezier vast in ieder geval! :)

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

hallo, ik ben renske

Bericht door Anja » 28 mar 2008, 18:25

Hoi Renske,

Gezellig dat je er bent, klets lekker mee.
Helaas, geen ervaring met de genoemde camping, zijn wel al naar Val Drome Soleil geweest en Castillon de Provence. Voor dit jaar staat L'Eglantiere in de Pyreneen gepland. Nou hier heb je dus lekker niets aan hahaha, misschien iemand anders?

Gebruikersavatar
Martijn B
Berichten: 645
Lid geworden op: 17 jul 2006, 19:37

hallo, ik ben renske

Bericht door Martijn B » 28 mar 2008, 18:27

Herzlich Wielklemmen hier!!!

De vraag over le camping francoise speel ik graag door naar één van mijn secundanten.

Voor de verdere rest, à bientôt!

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

hallo, ik ben renske

Bericht door corien » 30 mar 2008, 12:15

Welkom Renske en vriend ,

Ook ik heb ( nog ) geen ervaring met deze camping maar ben zeker geinteresseerd in jullie ervaringen mochten jullie besluiten hierheen te gaan !

groetjes Corien

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

hallo, ik ben renske

Bericht door Bert » 30 mar 2008, 16:08

Hey Renske en vriend en kereltje van 4,

ook welkom op t forum, leuk dat jullie ons gevonden hebben en veel leesplezier en misschien komen we elkaar ooit tegen.

Wat jullie vraag betreft over de camping, kan ik jullie helaas niet verder helpen. Ik ga dan wel bijna mn hele leven naar Frankrijk op vakantie en ook meerdere terreinen gezien, maar meestal alleen de zuidkust!
Het lijkt me een leuke, ruime camping en volgens mij ook wel geschikt voor je zoontje (tenminste wat ik uit reacties heb gelezen, zie link http://www.zoover.nl/frankrijk/bourgogn ... re/camping)
Veel plezier

renske1108
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mar 2008, 14:44

hallo, ik ben renske

Bericht door renske1108 » 01 apr 2008, 23:39

Hallo Allemaal,
hartelijk dank voor t ontvangst, we gaan zeker bij deze camping reserveren op een schaduwrijk plekje, indien mogenlijk en we zullen onze bevindingen hier opschrijven omdat er hier weinig op te vinden is en ons zeer de moeite waard lijkt.
groeten!!

Globe
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 apr 2008, 18:05

hallo, ik ben renske

Bericht door Globe » 13 apr 2008, 20:23

Hallo renske,
Ik was ook op zoek naar een camping voor deze zomer en vond deze camping o.a. op de website van nfn (www.nfn.nl). Er staan nog "ervaringen" op de site van vorige zomer. Op een ander forum heb ik ongeveer dezelfde vraag gesteld als jij en kreeg al enkele positieve reacties. Ik denk dat ze mij daar dit jaar een weekje zullen zien. Het enige wat ik niet weet is de gemiddelde ouderdom van de bezoekers. Ik heb "niets" tegen oudere campeerders maar in één van de reacties stond dat het voornamelijk oudere campeerders naar toe komen. Heeft hier iemand informatie over?

renske1108
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mar 2008, 14:44

hallo, ik ben renske

Bericht door renske1108 » 29 jul 2008, 16:07

net terug van 'la gargere' en kan t in 1 woord omschrijven: ideaal!! zeker voor mensen met kleine kids. we stonden op een 'kinderveld' naast 1 van de 2 zwembaden en leuke animatie. ook voor mensen zonder kinderen een aanrader. relaxte sfeer-leuke mensen-prachtige omgeving en heerlijk weer gehad. een week was uiteraard veel te kort:)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

hallo, ik ben renske

Bericht door Karin » 29 jul 2008, 17:03

Leuk!!

Dit voorjaar zijn er 4 JAN-ners een weekje op La Gagere geweest. We hebben in deze korte tijd van zowel 2 verschillende blokhutten als onze eigen tenten gebruikt gemaakt... :D

Heb je Aad van het winkeltje ook gezien daar? Vast wel! Dat is mijn buurman namelijk. Ik wist niet eens dat hij op La Gagere was, alleen op 'een camping in Frankrijk', maar hoorde pas dat hij daar is.

Ik vond het ook een prima camping.

fkk1979
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 mei 2008, 01:59

hallo, ik ben renske

Bericht door fkk1979 » 29 jul 2008, 23:29

hallo Renske,

Velkommen in Frankrijk ,
t'étais ou exactement ici en France ?

Robert.

Plaats reactie