hoii ik ben sarai

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sarai
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 apr 2008, 18:30

hoii ik ben sarai

Bericht door sarai » 29 apr 2008, 13:15

via het naturisme forum ben ik hier terechtgekomen. merk dat ik het toch wel erg leuk vind om ook mensen van mijn leeftijd te ontmoeten in het naturisten wereldje :)

ik ben 33 jaar, heb een relatie en heb twee kids en ik werk vier dagen in de week in de sociale sector. in mn vrije tijd ben ik graag buiten en als het weer het toe laat bij voorkeur bloot. sinds een klein jaar woon ik in R-dam dus ik ben hier nog een beetje de omgeving aan het verkennen op naturisten gebied.

het lijkt me leuk om met een weekend oid mee te gaan en andere mensen van het forum te ontmoeten

tot schrijfs!

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

hoii ik ben sarai

Bericht door Wendy » 29 apr 2008, 13:40

Hoi leeftijdsgenoot, welkom hier!

Zelf ben ik al een jaar of 10 aan het genieten van het naturisme, alleen, met anderen of in verenigingsverband. Sinds Tristan (mijn zoontje van bijna 17 maanden) er is, wel wat minder ruimte om mee op pad te gaan, maar af en toe ben ik er ook bij.
Veel plezier op het forum en wellicht een keer tot ziens ;)

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

hoii ik ben sarai

Bericht door corien » 29 apr 2008, 15:16

Hoi sarai , welkom en als je leuke naturistische plekjes weet in en om Rotterdam dan hoor ik ze graag ( verhuis daar nl. binnenkort heen ! )

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

hoii ik ben sarai

Bericht door Karin » 29 apr 2008, 15:57

Hoi Sarai,

Je hebt je weg naar hier gevonden zie ik... :)
Welkom op het forum van JAN, veel lees- en schrijfplezier hier, en wie weet tot in Delft dan!

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

hoii ik ben sarai

Bericht door TuuronTour » 29 apr 2008, 19:16

[QUOTE=corien;11871]Hoi sarai , welkom en als je leuke naturistische plekjes weet in en om Rotterdam dan hoor ik ze graag ( verhuis daar nl. binnenkort heen ! )[/QUOTE]

Aan de Kralingse Plas is een naaktstrand met mooi uitzicht over het meer en de skyline van R'dam. Er schijnt er ook een aan de Zevenhuizerplas te zijn nabij de wijk Ommoord, heb ik nog niet uitgeprobeerd.

wat verder weg gelegen:
- Hoek van Holland (sommige JAN-ners zijn hier niet enthousiast over)
- Maasvlakte (gaat op termijn weg)
- Brielse Meer
- Delftse Hout

Peet
Berichten: 77
Lid geworden op: 25 nov 2006, 00:12

hoii ik ben sarai

Bericht door Peet » 29 apr 2008, 19:50

Hoi Sarai,

Zoals Arthur als schreef zijn er best wel mogelijkheden bij ons in de buurt(ja, ik woon er ook). De maasvlakte is inderdaad een schitterend strand, maar wel wat ver(toch zo'n 40 km) Mijn voorkeur is de brielse maas, maar als het echt hoogzomer is en warm, ga ik het liefste naar Den Haag, West-Duinpark.

Aangezien er steeds meer mensen uit de buurt komen, is het misschien leuk om als het mooi weer is, met een groepje te gaan

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

hoii ik ben sarai

Bericht door corien » 30 apr 2008, 14:27

Lijkt me gezellig !

Gebruikersavatar
sarai
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 apr 2008, 18:30

hoii ik ben sarai

Bericht door sarai » 30 apr 2008, 23:26

Wow, bedankt voor jullie reacties. ik voel me helemaal welkom :) het lijkt me zeker leuk om wat af te spreken in de omgeving van R-dam. ik heb gelukkig een auto dus de exacte locatie maakt mij niet zoveel uit.

Plaats reactie