Hallo!

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rene
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 jun 2008, 22:08

Hallo!

Bericht door Rene » 05 jun 2008, 22:21

Hallo JAN-ners,

Na wat email verkeer met Karin heeft ze me met haar enthousiaste reactie overgehaald eens te komen kijken bij JAN en wel binnenkort bij het volleyballen. Dus ik stel me alvast maar even voor hier...

Ik ben René, werk als free-lance consultant met SAP (heeft niets met fruit te maken overigens maar met automatisering ;-)) en reis daarvoor regelmatig naar verschillende uithoeken de wereld rond.

Ik ging vroeger een enkele keer met m'n ouders naar een naaktstrand en wat jaren later ben ik wat regelmatiger gegaan. De laatste jaren vind ik zon, strand en zee eigenlijk steeds prettiger zonder het gedoe met -natte- kleding en toen ik toevallig op de site van JAN terecht kwam leek het me ook wel leuk anderen te ontmoeten (ken er verder niet zoveel) om af en toe eens samen wat mee te doen.

Verder woon ik in een van de hoge woontorens in Rotterdam met m'n partner en heb (zee)zeilen, snowboarden en duiken als hobby en hou verder van lekker eten en een goed glas wijn.

Volgens Karin is JAN een gezellige vereniging dus ben benieuwd naar het volleybal weekend waar ik vrijdag en zaterdag eens bij kom kijken en meedoen.

Groeten,
René

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

Hallo!

Bericht door Marc » 05 jun 2008, 22:44

Welkom! En tot het volleyballuh! Enne voor een goed glas wijn ben ik zeker te porren! Score je punten mee :-)

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Hallo!

Bericht door Bert » 06 jun 2008, 01:19

Hey Rene,
hartstikke leuk en welkom op t forum.
We gaan elkaar zeker bij het volleybal zien.
En je houdt van lekker eten en een wijntje.....Als je ook goed kunt koken mag je ons zeker een keer verwennen (hebben de andere koks een keertje rust);)

Duiken wordt ook een steeds meer gehoord fenomeen binnen JAN, misschien leuk om een x te gaan duiken met een stel JANners.
Zeilen wordt al beoefend door meerdere JANners, maar volgens mij niet zeezeilen.

tot snel

Gebruikersavatar
Rene
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 jun 2008, 22:08

Hallo!

Bericht door Rene » 06 jun 2008, 08:54

[QUOTE=Marc;12453]Welkom! En tot het volleyballuh! Enne voor een goed glas wijn ben ik zeker te porren! Score je punten mee :-)[/QUOTE]

Bedankt! Ik denk dat het qua punten scoren beter is als we de andere teams voor het spelen dronken proberen te krijgen trouwens :)

Gebruikersavatar
Rene
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 jun 2008, 22:08

Hallo!

Bericht door Rene » 06 jun 2008, 09:04

[QUOTE=Bert;12454]Hey Rene,
hartstikke leuk en welkom op t forum.
We gaan elkaar zeker bij het volleybal zien.
En je houdt van lekker eten en een wijntje.....Als je ook goed kunt koken mag je ons zeker een keer verwennen (hebben de andere koks een keertje rust);)

Duiken wordt ook een steeds meer gehoord fenomeen binnen JAN, misschien leuk om een x te gaan duiken met een stel JANners.
Zeilen wordt al beoefend door meerdere JANners, maar volgens mij niet zeezeilen.

tot snel[/QUOTE]

Bedankt Bert,

Koken lukt wel redelijk dus kan zeker eens meehelpen hoor... Voor wat betreft dat duiken val ik -volgens anderen- in de categorie 'cocktail divers' wat zoveel betekent dat het water warm genoeg moet zijn om zonder pak te duiken ;-) Met uitzondering van het snowboarden denk ik dat ik bij de meeste sporten wel in de cocktail categorie val trouwens. Dus ik hoop ook op een warm weekend volgende week.

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Hallo!

Bericht door corien » 06 jun 2008, 09:06

Welkom Rene ! Ik ben er niet bij op het volleybalweekend maar ik hoop dat JAN je zal bevallen en dan zie ik je een volgende activiteit vast wel eens ! p.s. ik woon ook ( bijna ) in Rotterdam!
ow enne ..... ben wel benieuwd naar je leeftijd .....

groetjes

Gebruikersavatar
Rene
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 jun 2008, 22:08

Hallo!

Bericht door Rene » 06 jun 2008, 10:08

[QUOTE=corien;12460]Welkom Rene ! Ik ben er niet bij op het volleybalweekend maar ik hoop dat JAN je zal bevallen en dan zie ik je een volgende activiteit vast wel eens ! p.s. ik woon ook ( bijna ) in Rotterdam!
ow enne ..... ben wel benieuwd naar je leeftijd .....

groetjes[/QUOTE]

Bedankt Corien!

Ja, let's see... M'n leeftijd staat in m'n profiel en is 39. Mocht op de valreep toch nog lid worden ;-)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Hallo!

Bericht door Karin » 06 jun 2008, 14:09

Heej René,

Ook welkom hier op het forum.
Zo te zien weet je je draai al een beetje te vinden, gelijk aan het proberen een top-score qua postings per dag neer te zetten! ;)

Ik vind het erg leuk dat je gewoon -hoppa- meteen mee komt volleyballen en kamperen. Wordt vast weer hartstikke gezellig.
Nu nog even mooi weer regelen.

Wie doet dat dit jaar?

Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:49

Hallo!

Bericht door Martin » 06 jun 2008, 16:20

[QUOTE=Rene;12459]Bedankt Bert,

Koken lukt wel redelijk dus kan zeker eens meehelpen hoor... Voor wat betreft dat duiken val ik -volgens anderen- in de categorie 'cocktail divers' wat zoveel betekent dat het water warm genoeg moet zijn om zonder pak te duiken ;-) Met uitzondering van het snowboarden denk ik dat ik bij de meeste sporten wel in de cocktail categorie val trouwens. Dus ik hoop ook op een warm weekend volgende week.[/QUOTE]

COCKTAILS lezen wij dat zijn ook punten van ons. Je bent heel welkom dus. Tot ziens op het volleybaltoernooi

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

Hallo!

Bericht door Brenda » 06 jun 2008, 20:26

Hoi Rene,
Welkom bij ons op het forum! Súper dat je volgende week met ons mee gaat volleyballen. Ben benieuwd!
Leuk om te lezen dat een hoop JANners al een aansluiting met je hebben gevonden, al zit dat al snel goed als je van lekker eten en een wijntje houdt ;).
Fijn dat er eens een snowboarder aan de groep kan worden toegevoegd. Al ben ik zelf best een kluns op m'n board, ik vind het erg leuk om te doen (of is het gewoon gefrustreerd en vind ik het na al die lessen nog steeds onuitstaanbaar dat ik het niet goed kan :()

In ieder geval leuk dat je met ons mee gaat en tot vrijdag!

@ Karin: dat goede weer regelen is me van de week ook al niet zo goed gelukt, dus laat een ander het maar proberen. Misschien kan Marc zijn droger voor ons openzetten? ;)

Gebruikersavatar
iPieter
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 okt 2007, 01:14

Hallo!

Bericht door iPieter » 07 jun 2008, 14:39

Welkom.
ja ik ben niet zooo vaak online op Jan.
maar wie weet komen we elkaar nog eens tegen.
Pieter

Gebruikersavatar
Rene
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 jun 2008, 22:08

Hallo!

Bericht door Rene » 07 jun 2008, 15:15

[QUOTE=Brenda!;12475]Hoi Rene,
Welkom bij ons op het forum! Súper dat je volgende week met ons mee gaat volleyballen. Ben benieuwd!
Leuk om te lezen dat een hoop JANners al een aansluiting met je hebben gevonden, al zit dat al snel goed als je van lekker eten en een wijntje houdt ;).
Fijn dat er eens een snowboarder aan de groep kan worden toegevoegd. Al ben ik zelf best een kluns op m'n board, ik vind het erg leuk om te doen (of is het gewoon gefrustreerd en vind ik het na al die lessen nog steeds onuitstaanbaar dat ik het niet goed kan :()

In ieder geval leuk dat je met ons mee gaat en tot vrijdag!

@ Karin: dat goede weer regelen is me van de week ook al niet zo goed gelukt, dus laat een ander het maar proberen. Misschien kan Marc zijn droger voor ons openzetten? ;)[/QUOTE]

Hallo Brenda, ook bedankt voor de welkomstboodschap. Verwacht trouwens niet te veel van m'n volleybalkunsten, heb het vroeger wel gespeeld maar dat is alweer een poosje geleden. Wat dat betreft had een snowboardwedstrijd beter geweest maar ik begrijp dat dat niet erg populair is als activiteit voor naturisten...

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

Hallo!

Bericht door Brenda » 09 jun 2008, 09:36

Gewoon, net als iedere Nederlander:
shirt, broek, trui, jas, enz, aantrekken tot je het warm genoeg hebt.
Of onder de terrasverwarming gaan zitten ;).

Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:49

Hallo!

Bericht door Martin » 09 jun 2008, 17:58

[QUOTE=Bert;12497]dan wordt het dus tijd dat JAN nog verder naar het buitenland gaat:D
Duistland was al een succes (ondanks de berg, cq gletsjer) als eerste "JAN goes global" weekend
Dus volgende keer Curaçao?:cool:[/QUOTE]

wij gaan mee, beste kampeerplek die we ooit gehoord hebben

Gebruikersavatar
Rene
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 jun 2008, 22:08

Hallo!

Bericht door Rene » 10 jun 2008, 08:40

[QUOTE=Brenda!;12508]Gewoon, net als iedere Nederlander:
shirt, broek, trui, jas, enz, aantrekken tot je het warm genoeg hebt.[/QUOTE]

OK, dus we houden het wel warm. En met de tattoo-tenue's die Karin voorstelt zullen we het ook wel warm houden.

Overigens: ik weet niet hoe het met teamindelingen/schema's zit e.d. maar heb helaas m'n schouder wat geblesseerd dus zou na de 1e wedstrijd (tenminste: als ik als laatkomer voor meer dan 1 wedstrijd ben ingedeeld) ff willen kijken hoe dat is gegaan. Hopelijk is dat geen al te groot probeem :o

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

Hallo!

Bericht door Brenda » 10 jun 2008, 08:49

Nee, natuurlijk is dat geen probleem. Kijken mag! Als je de overige wedstrijden maar weer gewoon fanatiek verder gaat, ha ha :D.

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Hallo!

Bericht door Bert » 10 jun 2008, 22:57

[QUOTE=martin&karin;12513]wij gaan mee, beste kampeerplek die we ooit gehoord hebben[/QUOTE]
Zal een beetje lastig gaan met jullie vouwwagen, of stuur je die vooruit:D

Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:49

Hallo!

Bericht door Martin » 10 jun 2008, 23:02

[QUOTE=Bert;12539]Zal een beetje lastig gaan met jullie vouwwagen, of stuur je die vooruit:D[/QUOTE]

Daar geen vouwwagen nodig, een zeiltje en matrasje om op te liggen en een heldere sterrenhemel om naar te kijken boven een azuurblauwe zee.
Klinkt wel heel lekker he

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Hallo!

Bericht door Bert » 10 jun 2008, 23:05

[QUOTE=Rene;12499]Nu maar hopen dat het weermee werkt, ziet er nu nog niet heel positief uit. [/QUOTE]
Sorry dat ik het zeg en schaam me er eigenlijk ook best wel voor... Ik wil het eigenlijk niet eens zeggen....
Maar ik hoop niet dat er veel zon schijnt!:sorry:

T'is nl. zo dat ik een antibiotica kuurtje heb en momenteel erg gevoelig ben voor zonlicht! Als "doorgewinterde" naturist is dit dus een grote domper! Ik zal dit weekend dan ook veel in de schaduw te vinden zijn en evt met kleren aan moeten volleyballen:scheld::mad:

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Hallo!

Bericht door Bert » 10 jun 2008, 23:06

[QUOTE=martin&karin;12540]Daar geen vouwwagen nodig, een zeiltje en matrasje om op te liggen en een heldere sterrenhemel om naar te kijken boven een azuurblauwe zee.
Klinkt wel heel lekker he[/QUOTE]
wanneer gaan we??

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Hallo!

Bericht door Karin » 10 jun 2008, 23:27

[QUOTE=Bert;12541]Ik zal dit weekend dan ook veel in de schaduw te vinden zijn en evt met kleren aan moeten volleyballen:scheld::mad:[/QUOTE]

Wát ?!?!?

Daar gaat onze prijs voor het meest naturistische team !!!!
:(

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

Hallo!

Bericht door Brenda » 11 jun 2008, 12:50

We kunnen het met ons team nog proberen!;)

Plaats reactie