ook nieuw!

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JanK
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 apr 2006, 23:13

ook nieuw!

Bericht door JanK » 25 apr 2006, 23:39

Hoi allemaal,

ik zag jullie site en dacht "met zo'n naam kan ik gewoon niet achterblijven!" Ik heet ook Jan dus en voel me heel vereerd met een site die naar mij is vernoemd :) En ik weet zeker dat jullie die nog nooiiit hebben gehoord! :D Ik zag ook dat jullie site een heel vrijblijvend karakter heeft en dat spreekt mij ook wel aan.

Wie ben ik? Ik ben Jan, maar dat wisten jullie al. Woon in het zuiden van het land, in Brabant. Ik ben niet een erg actieve naturist, maar ik vind het soms wel lekker om eens een keertje naar het strand te gaan wanneer ik zin en tijd heb (dat laatste heb ik vaak niet) en dan helemaal naadloos bij te bruinen. Helaas hebben we geen strand hier in Brabant, wel wat meertjes en vennetjes in de regio, maar dat houdt niet zo over vind ik.

En verder.. tja, wat nog meer te vertellen? Niet veel eigenlijk. Ik ging in 1986 voor de echt allereerste keer naar het naturistenstrand bij Scheveningen -super spannend was dat, maar ik wilde het gewoon proberen- en sindsdien geef ik de voorkeur daaraan als het even kan (aan het naturistenstrand dus, niet zozeer aan Scheveningen). Ik stel me hier maar wat bescheiden op... eens zien hoe de mensen hier zijn en of de beroemde magische klik aanwezig is. Want daar gaat het toch om hé?

Hé groetjes,

Jan

Gebruikersavatar
MichielD
Berichten: 150
Lid geworden op: 01 apr 2006, 21:51

ook nieuw!

Bericht door MichielD » 25 apr 2006, 23:58

Welkom Jan, bij uh JAN. Ja dat wordt inderdaad verwarrend :rolleyes: Enne... bescheidenheid siert een mens. Zelf ben ik ook heel bescheiden *kuch kuch*.

Trouwens, naar welk strand ga je wel eens? Ik ben eens aan het klikken gegaan op de NFN site op zoek naar een leuk strandje met sanitair, koffie en gezelligheid. Maar die NFN site is nou niet bepaald overzichtelijk zeg :mad:

Gebruikersavatar
JanK
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 apr 2006, 23:13

ook nieuw!

Bericht door JanK » 26 apr 2006, 00:01

Dank je Michiel,

Mijn bescheidenheid is wereldberoemd! :p

Gebruikersavatar
MichielD
Berichten: 150
Lid geworden op: 01 apr 2006, 21:51

ook nieuw!

Bericht door MichielD » 26 apr 2006, 00:03

Nog een nachtbraker dus :) Weltrusten!

Gebruikersavatar
JanK
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 apr 2006, 23:13

ook nieuw!

Bericht door JanK » 26 apr 2006, 00:13

Ik ben niet echt een nachtbraker.. ik moet morgen weer vroeg op om te werken... pfff om 5 uur alweer, dat wordt weer een kwaaie dag morgen.

Maar even snel je vraag te beantwoorden. Ik ga/ging dus wel eens naar Scheveningen Zwarte Pad. Dat schrijf ik expres zo, omdat ik niks tegen Zwarte Pad heb, maar er zijn daar twee strandtenten, die de euvele moed hadden eerst 3(!) euro te vragen voor een frietje met (de dieven, 6 gulden 60 is dat), maar ook te eisen dat je helemaal gekleed moet zijn om iets te mogen bestellen. Heren, dan moet je niet op een naturistenstrand gaan staan. Nou ja, ze hebben me een beetje weggejaagd daar, of ik neem zelf wel wat mee.
Verder ben ik twee jaar geleden naar het strandje bij Boxtel geweest, ik ben de naam even vergeten. Wel aardig, maar niet van de 'hoezee wat geweldig, dit moet je meegemaakt hebben'. Beetje een pierenbadje vond ik.

Jan

Gebruikersavatar
JanK
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 apr 2006, 23:13

ook nieuw!

Bericht door JanK » 04 mei 2006, 06:03

Ja, inderdaad, dat was de Langspier. Ik herken nu de naam. Wel aardig, maar wel een eind lopen vanaf station Boxtel. Dat was in een tijd dat ik nog geen lange wandelingen deed.

Die anderen stranden heb ik nooit bezocht. E3 is voor mij een beetje te ver uit de route en het Engelenmeer...nog nooit aan toegekomen. Tja, nog geen auto hé?

Jan

(enne.. welkom Rudi :) )

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

ook nieuw!

Bericht door Karin » 04 mei 2006, 08:21

Sja... met het ov (en zonder vouwfiets) zijn inderdaad veel stranden (en campings) moeilijk te bereiken, tenzij je een flinke wandeling niet erg vind. Overigens moet je zelfs als je per auto komt voor bij veel stranden al ver lopen om op het naturistendeel te komen :( .

Straks ga ik in ieder geval lekker naar Bussloo (zie oproepen), met OV ook een eindje lopen, maar met de auto is het parkeren, en je staat op het strand. Perfect! :)

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

ook nieuw!

Bericht door corien » 15 mei 2006, 13:47

Hoi Jan,

Het E3 strand kan ik je aanraden hoor, mooi en schoon. Niet altijd even rustig jammer genoeg, zeker het naaktgedeelte is zeer druk bezocht maar da's ook wel weer gezellig! ( vind ik dan he:D )
groeten uit Eindhoven

Plaats reactie