En alweer een nieuwe

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Remco77
Vriend(in) van JAN
Berichten: 207
Lid geworden op: 14 jun 2006, 16:06

En alweer een nieuwe

Bericht door Remco77 » 27 mei 2009, 17:15

Hallo JANners, zal ik me dan ook eens voorstellen. Ik kijk al een tijdje rond op dit forum en vind dat het er nu maar eens van moet komen.

Mijn naam is Remco, ik ben 31 jaar en woon in Rotterdam. Ik ben niet met naturisme opgegroeid, maar wel al een kleine 10 jaar naturist. Tot m'n 26e ben ik ook lid geweest van de JNFN, sommigen van jullie zullen me daarvan nog wel kennen.
Met het oog op het aankomend Hemelvaartweekend, dat bij mij in de buurt plaatsvindt, leek het me een mooit moment om aan te melden.

Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:49

En alweer een nieuwe

Bericht door Martin » 27 mei 2009, 18:27

Hoi Remco,

Welkom op het forum en hopelijk zien we je dan aankomend weekend in Hellevoetsluis.
Alleen het is wel het Pinksterweekend hoor, voor hemelsvaart ben je helaas een week te laat maar dat was ook een fantastisch weekend.
Maar het pinksterweekend gaan we weer veel lol maken dus je bent van harte welkom om eens te komen kijken.

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

En alweer een nieuwe

Bericht door Brenda » 27 mei 2009, 22:11

Welkom op het forum van JAN, Remco.

Lees, schrijf en geniet lekker mee.
Mocht je zin hebben om van het weekend langs te komen, ga je gang. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Laat je dan wel even weten wanneer je komt, anders zijn we misschien niet op het terrein aanwezig en dat zou erg jammer zijn.
Groetjes en tot JAN!

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

En alweer een nieuwe

Bericht door Marjoleine » 27 mei 2009, 22:13

Heeeeeeeee!!! Remco???!!

Welkom op 't forum van JAN!

Volgends mij weet ik nog wel wie je bent??!!
Ik ben Marjoleine en volgends mij zijn wij samen op eeh... La Taillade geweest in 2001?? dacht ik???!!
Leuk als je meegaat met het JAN-weekend in Hellevoetsluis!

Groetjes,
Marjoleine

Remco77
Vriend(in) van JAN
Berichten: 207
Lid geworden op: 14 jun 2006, 16:06

En alweer een nieuwe

Bericht door Remco77 » 28 mei 2009, 01:05

Klopt Marjoleine, dat was mijn eerste jaar op zomervakantie met de JNFN. Ik ben daarna ook op Mas de Nadal nog mee geweest, al weet ik niet meer of jij daar toen bij was.

Als ik aankomende Pinksteren langs wil komen, moet ik dan eerst 'vriend' van JAN worden? En is het ook mogelijk alleen zondag/maandag te komen? Zaterdag heb ik namelijk al andere verplichtingen.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

En alweer een nieuwe

Bericht door Karin » 28 mei 2009, 08:58

Hoi Remco,

Welkom hier, en alvast welkom a.s. weekend. :D

Nee, je hoeft niet gelijk 'Vriend van JAN' te worden. Iedereen die dat wil mag 1 keer als (nog)-niet-lid mee tegen een geringe organisatie-vergoeding van € 5,-.

Besluit je lid te worden, krijg je daar ook de helft nog weer eens van terug als korting op je contributie (dus waar praten we over? ;) )

Zien we je zondag.
Leuk!!

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

En alweer een nieuwe

Bericht door Marjoleine » 28 mei 2009, 22:52

Hoi Remco!

Oke.. Mas de Nadal kan ik me idd ook nog wel herinneren.. maar is lang geleden.. mijn JNFN tijd.. was niet echt leuk...:( Behalve dan dat ik er wel wat vrienden van over heb gehouden!

De JAN is een veel leuker ongeregeld zooitje...:D!!!
Daar voel ik mij iig thuis!

Tot zondag!

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

En alweer een nieuwe

Bericht door Karin » 29 mei 2009, 09:48

Ongeregeld zootje??

Doet de AC daar nou zo haar/zijn best voor... *snik* ;)

Plaats reactie