voorstelrondje...

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

voorstelrondje...

Bericht door corien » 13 mei 2006, 12:14

Hoi!

Ik ben Corien, al een tijdje lid van the young ones en benieuwd naar JAN. Meteen al gemaild door Karin:D met de vraag of ik mee kan doen met volleyballen.... Nou, ik ben in ieder geval WEL een vrouw maar moet vooralsnog werken dat weekend. Ga deze week proberen of het me lukt mijn diensten te ruilen en dan zou ik het erg leuk vinden. Helemaal aangezien ik in Eindhoven woon en Rosmalen dus redelijk bij mij in de buurt is!
Ik laat het nog weten deze week
groetjes!

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

voorstelrondje...

Bericht door Marc » 13 mei 2006, 12:25

Corien,

Zou super zijn als je mee kan doen, want dan hebben we een team compleet (!) en kunnen we meedoen. :)

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

voorstelrondje...

Bericht door corien » 13 mei 2006, 12:27

ben al rond aan het bellen..... jullie horen het snel

groet!

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

voorstelrondje...

Bericht door Karin » 13 mei 2006, 17:35

Welkom op het forum van JAN Corien!

Zou echt helemaal geweldig zijn als dat diensten ruilen lukt!! En natuurlijk ook gezellig, sportief, leuk, enz!
Het zou ook zo jammer zijn als het hele 'feest' afknapt op het ontbreken van 1 persoon... Ik snap wel dat er regels nodig zijn qua team samenstelling, maarja. We kunnen altijd nog mijn moeder op de hoek van het veld in een klapstoeltje zetten, met 1 teen in het veld... Maar toch liever een écht speelster! ;)

Groetjes, Karin
(huppelt bij voorbaat vast een vreugdesrondje)

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

voorstelrondje...

Bericht door corien » 15 mei 2006, 13:54

Het is gelukt !!! Ik ben er bij..... moet wel vast zeggen dat ik niet de allersportiefste ben, haha maar plezier hebben kan ik goed dus als jullie het niet erg vinden als ik af en toe (?) een bal mis maak ik bij deze het team compleet!!!:D
Oh ja, heb ook t lidmaatschap aangevraagd, volgens mij is JAN wel wat ik zoek! ( nog bedankt voor de info Karin! )

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

voorstelrondje...

Bericht door Karin » 15 mei 2006, 14:15

Wouw!!! Wat gaaf!!!

We hebben het volleybalteam compleet!!! :D :D

Geeft trouwens niet hoor Corien, voor het gemak ga ik er al vanuit dat we geen topteam zijn, want zelfs samen trainen zit er niet echt in, behalve dan voor de volleyballers/sters die op het Pinksterweekend zijn.
Het is gewoon erg leuk, en het gaat om de lol, vind ik.
Niet laatste worden is denk ik het doel dat we moeten nastreven... ;)

Plaats reactie