Hi, toch maar even voorstellen: Stefan

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
stefan
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 dec 2008, 01:26

Hi, toch maar even voorstellen: Stefan

Bericht door stefan » 30 mei 2010, 23:11

Hallo,
Mijn naam is Stefan (35) en ik kom uit Brabant. Ik had me al een tijdje geleden aangemeld hier, maar nog niet voorgesteld, dus bij deze... Ik ben 35 en woon na een lange relatie weer alleen. Aangezien ik de enige naturist was in mijn relatie, is het naturisme nooit echt van de grond gekomen. Maar daar wil ik verandering in brengen. Ik weet nog niet hoe of wat, maar daar kom ik vast vanzelf wel achter. Misschien wel een kampeerweekend ofzo. Zijn hier ook Brabanders?

Groeten,

PeterH
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 dec 2009, 20:12

Hi, toch maar even voorstellen: Stefan

Bericht door PeterH » 31 mei 2010, 00:12

Brabander meldt zich!

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Hi, toch maar even voorstellen: Stefan

Bericht door Karin » 31 mei 2010, 10:42

Ik ben geen Brabander, maar ik heet je wel van harte welkom op ons forum :-)

Over 3 weken is het volleybalweekend, is dat misschien wat Stefan?

Groetjes!

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Hi, toch maar even voorstellen: Stefan

Bericht door Wendy » 31 mei 2010, 19:18

..en nog een brabantse hier ;-) welkom..
waarvandaan? (of: waar woon je nu? deze brabantse heeft namelijk zelf op verschillende plekken in Nederland gewoond..).
en wie weet tot het volleyweekend.. tis sowieso gezellig.

stefan
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 dec 2008, 01:26

Hi, toch maar even voorstellen: Stefan

Bericht door stefan » 02 jun 2010, 12:21

Jammer genoeg heb ik op het volleybalweekend al afspraken staan, maar hopelijk kan ik de volgende keer wel. In ieder geval bedankt voor de invite en de welkomstberichten.

Ik kom uit Tilburg. Het dichtst bijzijnde strand is de Galderse Meren, maar daar ben ik wel een beetje op uitgekeken. Ik dacht eraan om te zoeken naar een leuk terrein, maar weet niet bij welke verenigingen ook meer mensen van rond mijn leeftijd naartoe gaan. Dat vind ik wel belangrijk. Die info is net niet op Internet te vinden. Heeft iemand toevallig ideeen?

Groeten,
Stefan

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Hi, toch maar even voorstellen: Stefan

Bericht door Karin » 02 jun 2010, 18:26

Hoi Stefan,

Als je leeftijdsgenoten zoekt, moet je (voor zover ik weet) niet bij terreinverenigingen zijn. Die zijn allemaal aan het vergrijzen, en het lukt niet erg om de 'jongeren' te lokken.
Veelal door het vasthouden aan regels van 'hoe het was', en 'werkplicht' op terreinen, wat veel mensen van onze leeftijd niet zo trekt.

Wat betreft je 35 jaren ben je bij JAN helemaal op z'n plek. Maar JAN heeft geen eigen terrein. Wij kamperen een keer of 6 per jaar op terreinen van andere verenigingen, doen in het najaar een weekendje groepsaccomodatie en, we bezoeken wat sauna's door het jaar heen. Alles ook verdeeld over Nederland, omdat we leden uit het hele land hebben.
De ene keer is het voor persoon A wat verder rijden, de andere keer voor persoon B. Maar het is altijd wel een keertje redelijk in de buurt. (al vinden de meesten een flink stuk rijden voor een leuk JAN-weekend niet zo erg)

Tot zover mijn promo-praat. :-)

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Hi, toch maar even voorstellen: Stefan

Bericht door Marjoleine » 03 jun 2010, 20:15

Hoi Stefan,

Welkom op 't forum!

Ik kom ook niet uit Brabant...!

Groetjes,
Marjoleine

Gebruikersavatar
iPieter
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 okt 2007, 01:14

Hi, toch maar even voorstellen: Stefan

Bericht door iPieter » 07 jun 2010, 19:48

welkom ik ook nieuw hier op het forum

vinc
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 jul 2007, 09:18

Hi, toch maar even voorstellen: Stefan

Bericht door vinc » 09 jun 2010, 18:49

welkom op de site forum

stefan
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 dec 2008, 01:26

Hi, toch maar even voorstellen: Stefan

Bericht door stefan » 24 jun 2010, 21:36

Hallo allemaal,

Bedankt voor de reacties en welkomstboodschapjes. Ik zal mij wel een keer aanmelden voor een activiteitenweekend. Zijn die trouwens allemaal voor de hele vereniging, of organiseren sommigen ook bijeenkomsten in wat kleiner verband (misschien met wat mensen die bij elkaar in de buurt wonen)?

Groeten,
Stefan

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Hi, toch maar even voorstellen: Stefan

Bericht door Eilko » 24 jun 2010, 22:10

Hoi Stefan,

Activiteitenweekenden van JAN zijn voor alle JAN leden toegankelijk, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat alle JAN leden komen. De opkomst wisselt sterk, ligt meestal tussen de 10 en 25 leden. En soms wordt er heel ad-hoc iets gepland door een van de leden, soms zo kort van te voren dat het alweer voorbij is als iedereen het gelezen heeft :)
Activiteiten van SANNE zijn toegankelijk voor zowel JAN als SANNE leden, ook met kinderen.

Groet,
/Eilko.

vinc
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 jul 2007, 09:18

Hi, toch maar even voorstellen: Stefan

Bericht door vinc » 26 jun 2010, 06:51

he hallo welkom gr

Woeper
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jul 2010, 09:48

Hi, toch maar even voorstellen: Stefan

Bericht door Woeper » 03 jul 2010, 10:01

Hoi Stefan,

Ik kom ook uit Tilburg en ga altijd naar het Engelenmaar richting Den Bosch. Het is vanuit mij (Tilburg west) ongeveer een half uurtje rijden. Ik vind het een heel fijn terein. Er is een ruime parkeerplaats, schone douches en toiletten, er is een gezellige en gemoedelijke sfeer, friettent en je kunt of op het gras of op het zand gaan liggen.

Groetjes Marie-Jose

stefan
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 dec 2008, 01:26

Hi, toch maar even voorstellen: Stefan

Bericht door stefan » 03 jul 2010, 10:46

Hoi Marie-Jose,
Ook welkom hier. Ik ben toevallig laatst nog bij het Engelenmeer geweest. Mooi rustig strand, tenminste, toen ik er was, was het verre van druk. Ik wilde er binnenkort weer eens naartoe gaan, gewoon eventjes na mijn werk. Even afkoelen.

Groeten,
Stefan

Plaats reactie