Maarten de Vries

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Maarten de Vries

Bericht door Maarten de Vries » 14 mei 2006, 02:23

Even voorstellen, Nooit mijn sterkste kant geweest om dit schriftelijk te doen. Verbaal vind ik over het algemeen makkelijker. Maar ik ga toch een poging wagen. Ik heb het naturisme vooral via mijn ouders leren kennen. Zeg maar met de pap lepen ingegoten. Dan ook vooral met mijn ouders naar naturisme campings geweest. Zelf ben ik nog niet in club verband of zo iets actief geweest.

Overdreven sportief ben ik niet. Vooral een sport kijker. Vollyballen zie ik me zelf niet heel snel gaan doen maar fietsen en wandelen vind ik wel leuk Sauna en kamperen vind ik ook heerlijk. Daarnaast is mijn hobbie ook motorrijden. Mijn motor kan je eventueel vinden op mijn website.

Ik ben 41 jaar, gescheiden zonder getrouwd te zijn geweest en een zoon van intussen ruim 3 jaar. Ik heb niet het idee dat ik te oud ben voor JAN maar misschien denken de oprichters van Jan daar anders over.

Ik woon in het midden van het land om precieser te zijn in 't Gooi.

Het lijkt me leuk om een keer mee te gaan een weekend kamperen of naar de sauna te gaan.

Als mensen nog meer van me willen weten, vragen staat vrij.

Groetjes,

Maarten

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Maarten de Vries

Bericht door Karin » 14 mei 2006, 08:37

Hoi Maarten!

Welkom bij JAN!
Om dan meteen maar op je leeftijd in te haken: of je wel of niet te oud bent voor JAN heeft niet zo veel met je geboortejaar te maken, maar meer met hoe je je gedraagt / voelt / bent...
De één is met 50 nog een jonge hond, de ander met 35 al een ouwe lul. Dus als jij denkt niet te oud te zijn, dan zal dat wel niet, en anders kom je er vanzelf wel achter (als je je toch echt de opa van de groep voelt op een kampeerweekend ofzo ;) )

Als het je leukt lijkt om een keer mee te gaan kamperen, waarom dan niet meteen met Pinksteren? Doe eens gek! We hebben in ieder geval mooi weer besteld, maar de leverancier daarvan is niet zo betrouwbaar helaas, daar moeten we nog eens wat op verzinnen.

Groetjes, Karin

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Maarten de Vries

Bericht door Maarten de Vries » 14 mei 2006, 09:46

Hoi Karin,

Het Opa gevoel zou wel meevallen. Daar maak ik mij niet zo zorgen over. Wat Pinksteren betreft, ik had me ook al bedacht dat ik dat leuk zou vinden maar Pinksteren heb ik dit jaar al vol gepland.

Groetjes,

Maarten

Plaats reactie