Ik ben Ruud

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Ik ben Ruud

Bericht door corien » 22 mei 2006, 21:50

hoi Ruud,

Gezellig dat je er ook bent, ik heb je gemaild over evt. spullen voor je meenemen met de auto...

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

Ik ben Ruud

Bericht door Marc » 22 mei 2006, 21:59

Heeeeej Ruudjuh!

Welkom! En je hebt geluk, Elysium staat op het programma, later dit jaar!
Kom er zelf ook graag. Pure verwennerij zo'n dagje!

Ps. Ik reis altijd met de rugzak en neem mee:

- tent
- slaapzak
- matje
- zaklamp
- wc-papier
- toiletspullen
- fles wijn (niet geheel onbelangrijk) :-)
- ontbijt
- zaklamp
- strandlaken
- boek
- ipod

En dan zit mun rugzak wel vol....

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 911
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Ik ben Ruud

Bericht door Jos » 22 mei 2006, 22:46

Hoi Ruud, leuk je volgende week te ontmoeten.

Ik zit zelf ook met het probleem van wat ik allemaal mee zal nemen, maar dan vanuit een luxe-positie. De laatste jaren steeds met kinderen gekampeerd, dus ik heb van alles, inclusief een auto waarin dat allemaal past.
Ik ben echter helemaal niet gewend om te kamperen met een groep waarmee je zou kunnen afspreken "als jij dit meeneemt, dan zorg ik daar voor". Ik ben dus bang, dat ik met een volgepakte auto volgende week in Midwoud arriveer ("Laat ik dit ook maar meenemen, voor het geval dat, ...."), terwijl ik eigenlijk net zo goed net als Marc redelijk basic zou kunnen gaan. Ik ben er nog niet uit.
In elk geval op verzoek van JanK neem ik m'n grote tent mee, Karin heeft gevraagd om schalen, grote pannen en een bbq. Ik heb ook nog een volleybal liggen, dus die ook maar meenemen, want we moeten natuurlijk wel trainen (en ik heb nog niemand gehoord die zo'n bal mee zou nemen). Al met al gaan we dus al lekker.

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Ik ben Ruud

Bericht door corien » 22 mei 2006, 23:55

wel een hoop zaklampen marc :D

Ik neem, al ben ik met de auto, ook niet veel mee hoor. Hou wel van een beetje behelpen;)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Ik ben Ruud

Bericht door Karin » 23 mei 2006, 08:24

Omdat ik toch al met de caravan in de buurt sta, kom ik ook maar met de caravan naar Midwoud. Moet alleen nog even vragen of ik dan wel bij de tentjes kan staan, want anders neem ik ook nog mijn tentje mee en laat ik de caravan op de parkeerplaats staan.
Maar in de caravan liggen 'slechts' 4 stoelen, een stretscher en een ligbed/stoel, dus voor degenen die geen stoel op de moter / in de rugzak krijgen, heb ik wel een stoel.

Verder staat er in het draadje over het Pinksterweekend (hoofdstukje 'Weekenden') ook ergens een hele waslijst met wat je mee kan nemen. Wat op die lijst niet staat, en wat wel handig is, zijn een paar plastic zakken. In ieder geval voor afval, maar ook om op te zitten (nat gras) of spullen in droog te houden altijd héél handig.

(ohja, en ik neem ook een volleybal mee)

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Ik ben Ruud

Bericht door Maarten de Vries » 24 mei 2006, 00:47

Hoi Ruud,

Leuk dat je ook motor rijd. Dat doe ik ook redelijk veel. En combineer dat ook ten minste 1 keer per jaar met een week kamperen in Frankrijk. Op mijn website staan nog foto's van een kampeer vakantie van alweer bijna twee jaar geleden. Op mijn motor heb ik redelijk veel berg ruimte dus kan toch aardig wat meenemen maar natuurlijk aanmerkelijk minder dan wanneer je met de auto gaat.

Verder vind ik de vragen en het nadenken over wat mee te nemen wel leuk. Sedert een week heb ik nu twee keuzes. Een compacte uitrusting als ik kies voor mijn motor kampeer set of sedert vorige week een caravan uitrusting. Afgelopen week namelijk op marktplaats een caravan gekocht van een ouder paar wat na 30 jaar kamperen er om gezondsheids redenen mee gestopt is en echt hun komplete kampper set verkocht hebben tot en met de bordjes en de pannetjes aan toe. Voor het vollybal weekend heb ik voor de caravan gekozen. Met Pinksteren ben ik helaas verhinderd.

Groetjes,

Maarten

Plaats reactie