Hoi! Ik ben Anja

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MichielD
Berichten: 150
Lid geworden op: 01 apr 2006, 21:51

Hoi! Ik ben Anja

Bericht door MichielD » 10 apr 2006, 14:23

Deze tekst verwijderd ivm kopie van draadje uit 'sticky draadje'.

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Hoi! Ik ben Anja

Bericht door Anja » 26 mei 2006, 13:00

Hallo!

Wederom een nieuw vriendje van JAN! Zo nieuw dat ik nog niet precies weet hoe ik een bericht kan posten anders dan te reply-en (mooi he zo'n nederlandse vervoeging van een engels werkwoord;) )
Ik ben Anja, 35 jaren jong en de reden om mij bij JAN aan te sluiten is uiteraard omdat ik er van hou bloot te lopen (bij aangename temperaturen dat dan weer wel hahaha) en ik de sfeer hier erg goed vind.
Ik ben hier terecht gekomen via het forum van de NFN, waar ik al lid van was, en volgde de link die Karin onder haar naam had staan:)
Ik hoop op een gezellige tijd hier met zun allen en op een ontmoeting van de blote JAN-ners bij elkaar! Het veelbesproken en nu al reeds legendarische Pinksterweekend zal ik helaas niet van de partij kunnen zijn.

Groetjes,
Anja

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Hoi! Ik ben Anja

Bericht door corien » 26 mei 2006, 14:04

hoi Anja, welkom. Het is hier idd. altijd erg gezellig;) en dat terwijl de eerste meeting nog moet komen:D :D

groetjes Corien

Gebruikersavatar
JanK
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 apr 2006, 23:13

Hoi! Ik ben Anja

Bericht door JanK » 26 mei 2006, 21:28

Hee Anja,

welkom en tot snel! Maar dan moet het waarschijnlijk eerst veel warmer worden ben ik bang. Maar voor nu.. welkom!

Jan

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Hoi! Ik ben Anja

Bericht door Karin » 27 mei 2006, 13:39

[QUOTE=Anja]Wederom een nieuw vriendje van JAN! Zo nieuw dat ik nog niet precies weet hoe ik een bericht kan posten anders dan te reply-en (mooi he zo'n nederlandse vervoeging van een engels werkwoord;) )[/QUOTE]

Hoi Anja,

Welkom bij JAN en welkom op het forum! Gezellig dat er weer een vriendinnetje bij is gekomen!

Boven het donkerblauwe balkje met de tekst 'Threads in Forum : *titel*', staat een blauwe knop met de naam 'New Thread'.
Als je daarop klikt, begin je een nieuw onderwerp.

Groetjes, Karin

Plaats reactie